Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #67605760

    törölt tag

    Most jutottam el odáig, hogy elegem lett. A Pripyat külvárosában az új bárban egyszer láttam egy 200k-s exot amit meg fogok majd venni, de mire visszamentem a pénzzel már nem volt ott...

    Artifaktom nincsen, csak az alapok, a fejlesztettek pedig lószart nem érnek. Akartam csinálni egy +100% egészséget adó artit, erre csinált egy teljesen mást. Nem értem.

    Stabil 50 kilót tudok vinni. Az alapjátékban ezen a részen már közel halhatatlan voltam. Valamit én rontok el? Azt viszem észre, hogy rohangálok össze vissza, mást sem csinálok. Sprint, üccsi, sprint, várakozás, sprint, ha meg jó cuccot kéne felvennem akkor 5 percig szelektálok, hogy mit dobjak el..

    Van valahol +kg artifakt? Esetleg egy exo, amire legalább 4-5 fejlesztést rá lehet tolni?

  • #67605760

    törölt tag

    Ne adj egy egyet sem, mert később a sok kis szarból tudsz majd csinálni nagy, értékes és jó statokat adó artifaktokat.

  • #67605760

    törölt tag

    Most jártam meg a bár- jantar - ingovány - halott város - katonai raktárak túrát és vissza.

    Most kéne mennem Pripyatba. A legjobb páncél amit találtam eddig az az ökológus szett, és a legjobb fejlesztő pedig petrenko ezredes. Van olyan ember akinél többet is lehet fejleszteni a tárgyakon 2-3 dolognál? Mert elég idegesítő, hogy rárakok 3 fejlesztést a fegyverre és annyi, többre nem is képes.

  • #67605760

    törölt tag

    Először elmenekülsz a a helikopter elől a borongáson keresztül a bányába -> Velesz -> Ő megadja a kódot és go X18

    A nivát pedig hagyd ott a francba mert használhatatlan. Tízzel se tudtam bevenni egy kanyart mert felborultam vele, egyszerűen használhatatlan. A hordozható "láda" miatt érne valamit, de 20 felborulás után én inkább nem töltögettem vissza a mentést és gyalogoltam.

    Ja igen. A bár - sötétvölgy - velesz távolságot, és ezek kombinációit legalább ötször meg fogod tenni. Készülj fel :D

  • #67605760

    törölt tag

    válasz capulet75 #5579 üzenetére

    Még szép...már az elején visszafoglaltam Farkas embereivel a malmot, ott már ugrott vagy 8 bandita xD

    De akkor nincs gond, amúgy is most megyek le az X18ba. Kurva nagy területek vannak amúgy gyerekek ._. Volt, hogy csak azzal basztam el 2-3 órát hogy ide-oda szaladgáltam.

    Ja meg amúgy sokan panaszolják, hogy "kihalt" a játék. Én ezt úgy fogom fel, hogy ebben a zónában ahol amúgy is kincs egy szelet kifli, azt mind összelopkodják a sorstársaim, és ezért nem találok szinte semmit sehol. Ami meg van az meg van.

  • #67605760

    törölt tag

    Hát gyerekek én nem tudom, hogy nektek ez hogy ment, de engem úgy is támadnak a banditák, ha banditacuccban megyek hozzájuk. A banditák támadnak, a monolitosok nem...érdekes...

    Amúgy ez a járművezetés tényleg ennyire szar? Maga az ötlet jó lenne, de 15-el nem merek fordulni 3 fokot mert felborul az autó. Amikor menekülni kellett, legalább 25ször töltöttem vissza mert folyton felborultam, aztán meguntam és inkább rohantam..

  • #67605760

    törölt tag

    válasz Balathruin #5570 üzenetére

    Bármilyen más textrúrára kicserélem ugyan azt csinálja..a képernyő közepén jelenik meg, vagy a szélén ér véget. Totál káosz...nagyjából most sikerült az egyiket belőni a képernyő közepére de ez is nevetséges...na mind1 azt hiszem le fogom kakilni..csak ezzel az a gond, hogy szerintem az összes többi scope ilyen lesz. Eddig csak a naganttal és az akval találkoztam és ezen kívül van még vagy 150 fegyver.

  • #67605760

    törölt tag

    válasz shield #5568 üzenetére

    A scope fixet próbáltam, de sajnos nem segít :/

    A scope fix csak annyit csinál, hogy a gamedata\config\ui\wpn_scopes_16.xml fileban átírja a felbontásokat. Fegyverenkéntez így néz ki:

    <wpn_crosshair_m1891_3 x="0" y="0" width="1024" height="768">
    <auto_static x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
    <texture>wpn_crosshair_m1891_3</texture>
    </auto_static>
    </wpn_crosshair_m1891_3>

    Ez pl a nagant. Van a sima wpn_scopes.xml, ott is ugyan ez található, abban átírtam a felbontást, átírtam az x-y koordinátákat és sikerült a képernyő közepére varázsolnom a scope model-t, de még mindig 2-3 centi átmérőjű :D Vicc az egész. Ezen kívül nincs problémám.

  • #67605760

    törölt tag

    Sziasztok! Pár napja belemélyedtem ebbe a modba. Konkrétan nemrég tudtam meg, hogy létezik ez a Lost Alpha dolog, létezik egy újracsinált SoC.

    Játszogatok vele: a kordont és a szeméttelepet nagyjából úgy ahogy bejártam, de szemet szúrt, hogy rengeteg bugot nem tapasztaltam amit mások igen. Maga a játék kicsit tényleg "élettelen", a föld alatti bunkereknek nagyjából annyi hangulata van mint az erdőben egy tuja melletti pottyantósnak, de ezt leszámítva nem nagyon találkoztam buggal, kivéve egy weapon scopeos bugot.

    Olvasgattam a topikot és régebben írtátok, hogy létezik egy repack változat az 1.3003-s verzióhoz amit ezzel a linkkel tettetek közzé, de sztem ez már halott: tehát ez

    Közben eszembe jutott, hogy mivel a moddbről rohadt mód lassan csorgott le a 4 részes LA, ezért inkább torrentről szedtem le a cuccot, és valóban benne volt a nevében az, hogy repack és közel 20 gigás játékot telepített a telepítő (nem is volt szétszabdalva). Szerintem én alapjáraton a repackot tettem fel, és ha ez igaz, akkor nagyon pöpec, mert ahhoz képest hogy ez egy folyamatosan bővülő "mod", nagyon bugmentes.

    Viszont a segítségeteket kérném. Találtam egy jó kis modcsomagot a LA-hoz, sőt, ezt ti is linkeltétek:

    LA weapon pack

    bemásoltam, működik, új fegyverek, új faszább sebzés, magyarítás működik leszámítva azt, hogy az új fegyvereknek csak az XML-ben kódolt nevét látom.

    Egy bugot tapasztaltam mégpedig a nagantnál: ha a scopeos naganttal célozni próbálok, akkor a scopeot a képernyő bal szélső sarkába tolja és az egész távcső is kb 3 centis. Baromi érdekes. Ezt a problémát sikerült már orvosolnia valakinek?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés