Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cheatergs

    senior tag

    válasz tatararpad #5301 üzenetére

    A játékélményen nálam javít, nem keveset, ugyanis kiköszöböli az egyik hibás dizájneri döntést, miszerint Cordon és Bar között nincs kereskedő.

    Élek vele, mert alig egy-két hullányi cuccot lehet felpakolni, utána futás vissza. Ez nem csak távolságra, hanem időre is sok, pluszban eseménytelen. No, most pölö az agropromi mészárlásnál vagy a monolithosok kiirtásánál szerinted ez hány forduló? S mivel kétlem, hogy addig ott maradnak a hullák, amíg ki nem rámoltam őket, így nem akarok elveszteni egy petákot se.
    Ráadásul hamar lelassul és elfárad Marked One ötven kiló fölött, nekem meg nincs kedvem öt mp-ként megállni, hogy töltődjön a stamina.
    Aztán a fejlettebb fegyók és és suitok veszik el a helyet, miközben növelni nem lehet a teherbírást, így a végére nem sok mindent lehet felvenni. A Skyrimban ilyenre nincs szükség, mert alapból 300-ról indul, és lehet rá gyúrni.
    Nem beszélve a hangulatról, hogy nyugodtan lehet haladni előre, benézni minden lyukba, és szedegetni a lootot.

    Az átírásnál annyit hibáztam, hogy a creature mappát is létre kellett hozni, amibe az actor.ltx belekerült. Így már működik.

Új hozzászólás Aktív témák