Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A57 - kecses test, lusta lélek
- iPhone topik
- OnePlus 15 - van plusz energia
- Honor Magic8 Pro - bevált recept kölcsönvett hozzávalókkal
- Mobil flották
- Bemutatkozott az Oppo kamerás csúcsmodellje
- Google Pixel topik
- Fittyet hány a pesti napfényre a Honor 600
- Vivo X300 Ultra - tárcsázz, ha van rá keret!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifaa
csendes tag
Még elég kezdő vagyok, de egyelőre nem találtam ilyen lehetőséget. Amit meg tudsz oldani, hogy egy jegyzet oldalra, ráközelítve kisebb betűkkel írsz.
Alapvetően egy jegyzetet PDF ben legalábbis, A 4 es méretben tudsz nyomtatni.A szöveg felismerő funkció is elég fejlett, elég csúnyán írok de a nagyját felismeri. Nem tudom hogy azzal hogy lehet kimenteni a szöveget...
De alapvetően elég sokrétű, az importálási lehetőség. Evernote, Dropbox, OneNote, + nagyon egyszerű csatlakozni a géphez helyi hálózaton keresztül pc-vel.
Szóval konkrétabbat nem tudok, de a rengeteg lehetőség közül biztos van megoldás a problémára. -
rolandg
tag
Szia!
Nem A/4-es az oldal mérete, és nem is lehet lefelé görgetni az R2-t. Iagzából eddig összesen egyszer használtam a nyomtatást, pedig olyan 1000 oldalt teli írtam már. Ha elfekteted, akkor tudsz rá úgy jegyzetelni, hogy nyomtatásnál kijöjjön egy oldal (nyomtató beállítása), de nem lesz kényelmes a kezelése. Inkább úgy jó, hogy 1 A/4-en két oldal egymás mellett van.
Tudunk segíteni linkkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Feltörték a regisztrációmat vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Eljött a CPU-k kora az AI-piacon
- Villanyszerelés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- 27% - Samsung S27FG904XU Odyssey 3D IPS Monitor! 3840x2160 / 165Hz / 1ms / FreeSync