Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz opr #211 üzenetére

    Szerintem 8-9 kornyekere kellene befernie alapverzioban, hogy kulon kategoriat alkosson a Model 3-tol. Az meg mar fajhatna a konkurencianak, akik kepesek indulo 8 -ert miniautokat adni nagyon kicsi hatotav es teljesitmeny mellett, vagy 6-ert olyan autot amit mar alig lehet annak nevezni, nem beszelve a quadricycle modellekrol.

    Nem is csodalom, hogy a VW is 3-4 evre datalja az ID3 alatti joval megfizethetobb modeljenek indulasat.

    Ahogy nezem a napelemes csatornakat, ma mar olyan olcson lehet kapni nullkilometeres vagy alig hasznalt LiFePo4 akkukat, hogy a bontott e-autos akksiknak lassan megszunik ez a masodpiaca. Foleg ha meg nem is LiFePo4, hanem a sokkal veszelyesebb "elodje", ami a legtobb autoban van. Itt jon az ki, hogy az akkuk ara tenyleg sokat zuhant es folyamatosan zuhan, de ha autoba kerul, ott rogton dupla ara lesz. Gyakorlatilag van hogy olcsobb a LiFePo4 akku, mint a savas olomakkumulator.

Új hozzászólás Aktív témák