- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Jobb ertektartas? Te mondjuk mennyit adnal egy elso genercaios leaf-ert aminek az aksijaban van 100e km?
Apam autojaban most volt aksicsere. Megsugom a markaszerviz 1.2m-ert vegezte el.
Ezerszer vennek octaviat, amibe kenyelmesen elfer a csalad,+csomagok, kicsi a fogyasztas es 140-es tempoval egy tankolassal lent vagyok az Adrián 6-7 ora alatt.
Es ami a legfontosabb. De az abszolut erteket fizeted ki a kasszanal, nem a relativot. Mert ennyi erovel egy Ferrari sem draga hiszen relativa ad annyival nagyobb teljesitmenyt.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
v-paci
aktív tag
Igen, a TCO-val nem sokan foglalkoznak, a legtöbb ember csak a bekerülési értékkel számol. Megkockáztatom, hogy alapvetően nem több, de ha mégis, akkor futásteljesítmény és jármű életkor növekedésével biztosan eltűnik.
Egy új belső égésűnél is 20-30 ezrenként van kötelező olaj+szűrők cseréje, de javasolják a 15 ezres, vagy évenkénti cseréket. Ez nincs a elektromosnál, sem kettős tömegű (ami már nem csak a dízelek kiváltsága), sem egyéb "egzotikus" hajtáslánc elem.
"Mi kalandvágyból itthon maradtunk."
-
Atlantis
veterán
Az iparág nagy része a hibridekkel sem értett egyet, helyette tolták a downsizingot...most mégis agyra-főre adják ki a hibridnek csúfolt autókat, más kérdés, hogy a mild-hibrid nem más, mint mókusvakítás.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Feketelaszlo
senior tag
Attól függ, melyik iparág Az EU-s Green Deal tárgyalásokon egyes cégek és nemzetek óriási befektetést tesznek a hidrogén lobbi mögé, s a jelenlegi tervezeteken elég komoly nyomot is hagyott a hidrogén-gazdaságra való felkészülés. Hogy lesz-e üzemanyagcellás vonat, kamion vagy e-gáz erőmű (ugye milyen jó marketing név?) az ma már nem kérdés, bár az való igaz, hogy az üzemanyagcellás autót még a legmerészebb álmodozók is csak fantazmagóriának tartják.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen processzort vegyek?
- Star Trek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- World of Tanks - MMO
- YouTube
- További aktív témák...