- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- 10-es szám és ismeretlen telefon a Google előzetesén
- Samsung SmartTag2 teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Nem nyílnak a Foldok?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #89 üzenetére
Nem érted jól. Eleve az E3 PC Gaming Show esetében olyan gép nem működhetet, amiben nem Radeon volt. Ezt a PC Gamer, amely oldal rendezte az egész showt kötelezően megszabta. Az NV-nek fel is rótták, hogy miért nem voltak kint, és erre ki is adtak egy közleményt, hogy azért, mert a PC Gamer megtiltotta nekik. Ezért futott minden VR demó Radeonon a PC Gaming Shown.
(#90) gbors: És engem mint felhasználót hol érdekel az üzlet? Leszarom, hogy ki jár jól a pénzemmel. Az érdekel, hogy én jól járjak.
Azokban a játékokban jársz jól, ahol meg van tiltva, hogy a shader befogja a Kepler összes magját. Például a GameWorks SDK alapvetően ilyen, és a számítási teljesítmény 33%-a odavész. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
bertapet11 #84 üzenetére
A StarVR-t az E3-on az Overkill's The Walking Dead játékban meg lehetett nézni. Egy Project Quantumon futott, amiben egy Dual Fiji volt. A StarVR SDK-jának van egy olyan problémája, hogy timewarp nélkül az eredmény gyakorlatilag nem kielégítő, így funkcionálisan működik minden hardveren, de GeForce-on akármilyen hardverrel csak 60 valós képkockád lesz, mert a timewarp mindig késik, így az előző képkockát rakja ki a rendszer. Akkora a számításigény, hogy egy egyszerű rajzolási szintű preempcióval nem lehet megcsinálni. De jó hír, hogy az NV már mondta, hogy ezt a rajzolási szintű preempciót a későbbi architektúrákban kidobják, mert VR-re nagyon rossz a hatásfoka.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Több VR headset is lesz 2016-ban. Akinek nem tetszik az Oculus minősége megveheti a StarVR-t, amely már 5120x1440 pixeles képet ad 210 fokos látószöggel. Viszont ez egyelőre csak LiquidVR-rel működik, mert az egyéb csomagok nem elég jók ahhoz, hogy stabil legyen a teljesítmény. Nem mellesleg legalább két Fury X kell hozzá. Viszont elérhető lesz.
(#79) vader108: A PSVR egy külön kategória. A PC egy ideig nem csak azzal fog küzdeni, hogy nincs szabvány, hanem azzal is, hogy tulajdonképpen csak a LiquidVR tudja azokat a VR-hez elengedhetetlen alapokat, amelyet az Oculus már évek óta át akar tolni az MS és a Khronos csoportjain. A Vulkan esetében lesz egy menekülőút, hogy a feature setet akár kiterjesztésként is lehet definiálni, így módosítható az input assembler is, de ez még nem szabvány.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt mondták, hogy ha a saját API-juknak az előnyeit nem tudják kihasználni az alternatív API-kkal szemben, akkor inkább válasszanak szabványos megoldást. A DX12/Vulkan forrása is az AMD-től származik.
Viszont, ha valamit nem tud megoldani a szabvány, akkor arra ott a saját API, és azt lehet használni. Most például a legnagyobb igény a VR szempontjából az LDL-re van, és ezt a szabványos API-k nem támogatják, mert nem engedik meg, hogy a kamerapozíció módosuljon a jelenetben használthoz képest. Ezért cserélik le a VR-re épülő játékoknál Radeonon a szabványos API-k input assembler lépcsőjét. Persze egy idő után az LDL is szabvány lesz, de mindig felmerül valami új igény.A VR 2016 elején robban be. A felmérések alapján elég durván. Aki VR-t akar a megjelenéskor, annak nincs választása.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A VR esetében biztos, hiszen az Oculus és az NV is mondta, hogy ha a fejlesztő nem figyel, akkor a GeForce minden második frame esetében lekési a szinkronablakot. Még az is alternatíva, hogy a GeForce GPU idle legyen (akár 2-3 ms veszteség/frame), amíg a timewarp nem indul el.
A Mantle nem múltidő, már bocs! Lehet, hogy te még nem láttad a listát, de Radeonon gyakorlatilag az összes VR játék úgy fog működni, hogy a Mantle input assembler lépcsője lesz használva a DX/OGL/Vulkan input assembler lépcsője helyett. Ez az új Mantle, ami a LiquidVR-ben van.
Mindegyik GCN dizájnnal működik, már a BF4-be is visszapatchelték. De ez nem a Mantle, hanem a low-level velejárója. Mivel megszűnt a kernel driver, így mostantól az új architektúrákhoz nem új driver kell, hanem mindegyik játékra egy patch.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez hatalmas bullshit. A vak is látja, hogy a GCN lényegesen jobb architektúra például VR-re, DX12-re, Vulkanra. Egyszerűen a Maxwellt túlságosan is ultramobil irányba fejlesztették, így kimaradt belőle egy rakás tudás, ami miatt csak a kiszámítható futószalagokban működik, de amint van valami kiszámíthatatlanság, például a VR-ben a timewarp, rögtön elkezd úgy köhögni hogy tele lesz akadásokkal a játék. A Keplert pedig az eredetileg ellene hozott GCN VGA-k lelépték. Nem egyszer már a GTX 780-ak ellen küzd a HD 7970, igaz ez azért van, mert az NVIDIA arra kérik a partnereit, hogy ne keressenek független utasításokat az ALU-kra, hagyják csak, hogy elvesszen a számítási kapacitás 33%-a. A GCN melletti érvek annyira racionálisak, hogy ennél racionálisabbakat találni sem lehetne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De ezzel pont nem azt fogják megmutatni. Egyszerűen oda fog menni a fejlesztőhöz az NV, és kérik, hogy tiltsák le az effektek a picsába. Lásd a Lichdom esetében. Ezt megtehetik és lényegében ebben a játékban a TressFX 2.2 csak Radeonon és Intelen kapcsolható be. Más fejlesztő sem fogja elutasítani, ha az NV arra kéri őket, hogy tiltsák le az effektet. Tehát jól jártunk?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 4090 BESZAMITAS!! Gainward Phantom RTX 5090 32GB (Bontatlan, Garancia)
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X (6 Hónap Garancia)
- RTX 2060 6GB DDR6/ garancia/ ingyen foxpost
- BESZÁMÍTÁS! 850W ASUS ROG STRIX 80 PLUS Gold White Edition (90YE00A4-B0NA00) 3 év garancia 27% áfa
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Galaxy S24 Ultra 5G 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest