- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Google Pixel topik
- Apple iPhone SE - se vele, se nélküle
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
Új hozzászólás Aktív témák
-
csucsotke
aktív tag
A Shogunt végigvittem, de a Rome 1 -et nem játszottam ki, úgy ugrottam át a Medieval2-re. Mire eljutok az Attiláig, pont nyugdíjas leszek. Addigra meg már a használt kínai hardver is vígan elbánik ezzel a felbontással.
-
nubreed
veterán
"A Creative Assembly egyébként hivatalosan is felhívja arra a figyelmet, hogy a játékban bizonyos beállításokat (extrém minőségi szint) egyetlen ma létező VGA sem képes értékelhető sebességgel futtatni, így a ténylegesen maximális grafika majd csak a jövőben érkező hardvereken állítható be"
Annak idején a Crysisnél is ez volt a helyzet naggyából de amíg ott el tudtuk fogadni, mert eddig nem látott szintű, minőségű grafikát hozott, addig ez a jelenség manapság már nagyon gáz. Biztosan nem néz ki rosszl max beállításokkal az Attila, de azért nem hiszem, hogy korszakalkotó vagy áll -leesős lenne. Szóval lehet itt magyarázni a semmit, egyszerűen lusták rendesen leporgamozni a készítők a cuccot és/vagy a Sega sürgette őket, hogy minél előbb kiadhassák aztán ennyit tudtak összehozni. Bárhogyis, szánalom.
-
-
Dilikutya
félisten
Az ipart nem ez viszi előre. A Radeon R széria is úgy indult, hogy kb. átnevezett HD7000-ek voltak. De talán az Nvidiánál is voltak ilyesmik.
Amúgy érdekelne, hogy a célcsoport hány százaléka fogja valóban elővenni pár év múlva a játékot a mai vásárlók közül. Szerintem aki két év múlva játszik vele, javarészt akkor vette Winter Sale-ben...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát az NV-től több ajándékot kaptam, mint az AMD-től. Hirtelen nem emlékszem mindre, de van már két NV-s pendrive-om, egy méregdrága és gyönyörű késkészletem (bele van vésve az NV logó
), egy pólóm, meg csecsebecsék. Az AMD-től egérpadom van, egy pólóm, egy ingem, két kulcstartóm (ebből az egyik abból tényleg csodaszép
), plusz csecsbecsék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a lista amit én írtam az partnerprogramra vonatkozó. Egyik partnerprogram sem zárja ki, hogy egy másik gyártó a program elejére fizessen egy logót. Vagy alternatív lehetőségként reklámozhassák a kártyákkal a játékot, még akkor is, ha semmi közük nem volt a fejlesztéshez.
Az NV erre szokott költeni, mert a saját partnereik sokszor szart tesznek le az asztalra, így olyan játékokba is érdemes pénzt rakni, amelyek fejlesztését valamelyik konkurensük végezte, de maga a program jó lett. Például ilyen a Blizzard. Nekik az Intel a technikai partnerük. Vagy ott a Battlefield Hardline, mindenki tudja, milyen API-t fog támogatni még a DX11 mellett, mégis kötött rá reklámszerződést az EA és az NVIDIA.
Ha nekem fizetnek én is írok akármit az aláírásomba. (igen ez felhívás volt)
-
nonsen5e
veterán
[link] Itt csak úgy odabiggyesztették random az It's meant to be played logót, vagy az is simán előfordulhat, hogy cégen belül egyik játék ilyen, másik játék olyan? Mondjuk semmi gondom nem volt nála AMD kártyával, bitang jól megírták a játékot ilyen szempontból.
Másik meg, hogy a Blizzard ha nincs az nVidiával partnerségben, akkor csak jófejségből / egyéni preferenciából / vagy nem nyilvános pénzelés hatására írja úgy a játékait, hogy nVidia kártyákon jobban fussanak mint AMD kártyákon?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
v_peter2012 #58 üzenetére
Amikor ezt írtam, akkor az SLI sem működött. A fejlesztők mondták, hogy van AFR támogatás, és arra elvileg jönnek profilok. Az más kérdés, hogy a játék küzd egy olyan hibával, hogy minél nagyobb az fps, annál jobban mikroakad, tehát a mostani profilok úgyis megváltoznak, mert már készül erre a patch. Ehhez mindent újra kell majd csinálni a driverben.
Semmi nincs. A cikk azt állította, hogy a játék támogatja az AFR-t. És támogatja is, mert az SLI már működik. De egyébként ha vennél hozzá még egy GPU-t, akkor rosszul járnál, mert mint írtam, az fps növekedése valamilyen probléma miatt több akadást hoz. De erre jön egy patch. Addig érdemes 30 fps környékén tartani a sebességet, az adja a legjobb folyamatosságot. Ez sajnos gyártófüggetlen, valami nem működik a motorban.
-
v_peter2012
csendes tag
És a crossfire még mindig nem működik.
"támogatja az AFR több GPU-s technikát." Nem gondolod hogy kissé félrevezető az írásod? 100%-ig biztos vagyok benne, ha csak a CF megy azt megemlíted. Hogy csak az SLI (mint az esetek 90%-ban) azt nem.
Mi van ha azt mondom fenti cikked miatt vettem még egy 290x-et a gépbe, és meglepődve vettem észre hogy nem megy a crossfire?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ, hogy milyen játékon játszol, bár a logó az egy reklám, nem mindenki fizeti be. De az biztos, hogy jelenleg ezekkel a kiadókkal van a gyártóknak szerződése:
AMD: Electronic Arts, Square Enix, SEGA, Nordic Games, 505 Games, 2K Games, Capcom, Deep Silver, Focus Home Interactive
NVIDIA: Ubisoft, Warner Bros., Konami, CD Projekt RED, City Interactive, 2K Games
Intel: Codemasters, Blizzard Entertainment, SEGA -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NV akkor határozná meg a fejlődést, ha a nagy kiadók mögöttük állnának, de mivel már csak a PC-t amúgy is leszaró Ubisoft és Warner a partnerük, így kevés befolyásuk van a PC-s fejlődés irányítására. A kisebb cégeknek anyagilag nincs meg a fedezetük a megfelelő kutatásra, tehát őket mindegy, hogy melyik gyártó támogatja, annyit alkotnak, amennyire megvan a pénz. Sokszor egyébként ezzel is megaláznak pár nagy címet (
).
Az EA, a Square Enix, a Capcom és a Stardock pont azért pártolt az AMD-hez, mert úgy érzik, hogy ez segíti a fejlesztéseiket. Nem érdekli ezt a három kiadót, hogy a Mantle-t nem támogatja más gyártó, akkor is erre fejlesztenek és a többi API-ra portolnak. Nagyon jó indokuk van arra, hogy ezt miért csinálják. Az egész ipart nagyon hátráltatta, hogy az MS egy kényelmi pozícióba került, mert az OpenGL nem volt tényező, így mindenkinek csak a DX11 volt. A fejlesztésre vonatkozó kérelmeket csak úgy dobálták vissza, mert minek, ha nincs más API. Baromira egyszerű az, amit a PC-s fejlesztői elit akar. Állandó modernizálás DX12-vel sem lesz, mert a MS-nek nem érdeke minden aprócska, extrém kérést gyorsan teljesíteni. Felírják, és majd 4-5 év múlva elfogadják.
Az AMD-nél ez nem így működik, és pontosan ezért marad a Mantle fejlesztése zárt, még akkor is, ha az API egyes verzióinak specifikációit meg is nyitják. A fejlesztő kér valamit, és azt az AMD beépíti. A fejlesztő beépíti a programba, és az MS kapásból egy fejlesztési kényszer alá kerül, mert a DX12-ből nem engedélyezhető xy eljárás, ami például a Mantle API-val már megoldható. Ez a kikényszerített fejlesztés a piac nézőpontjából.
A DX12 valószínűleg domináns API lesz a Windowson, de azért, hogy ne aludjon el az MS, mint régen tette, a vezető kiadók inkább vállalják, hogy fenntartják a Mantle-t, mert ezzel igen jó dolgokra lehet majd kikényszeríteni a támogatást. Az EA, a Square Enix, a Capcom és a Stardock pénztárcájához mérten két API támogatása nem nagy dolog, főleg úgy, hogy ebből nekik előnyük is lesz, mivel mindenki fölé kerülnek, ha az igényeikre gyorsan kapnak a Mantle-ben elérhetőséget. Ha ezek az eljárások bekerülnie az új DX verzióba, akkor azt azonnal támogatni tudják, míg másoknak ez picit bonyolultabb lesz. Ez persze a saját pecsenye sütögetése is, hiszen így a kicsik és a nagyok között még tovább nő a szakadék, de ez nagyrészt úgyis pénzkérdés, illetve az iparnak egyértelműen jót tesz, ha az MS-nél egy ilyen koncepcióval kikényszerítik a fejlődést. Ez az érdekük a fejlesztőknek és ehhez keresik az eszközöket. A hardvergyártók érdekei másodlagosak, mert önmagában a piac folyamatosan változhat. A fejlesztő szempontjából teljesen mindegy, hogy zöld, piros vagy kék oldalról választasz, hiszen képesek úgy paraméterezni a grafikát, hogy az xyz gyártón nem támogatott dolgok letilthatók legyenek, vagyis a futtatás minden gyártón biztosítható. -
imi123
őstag
válasz
djculture #52 üzenetére
Igen!
Látszik hogy a Sony és Microsoft is ráment a minél előbbi megtérülésre.Nem kapunk brutál vasat a konzolokba.
Egyébként is a mai hardverek fejlődés igencsak lelassult.
Most kellene a szoftveres reform!!!
Sajnos még mindig az Nvidia határozza meg hogy mennyit lehet fejlődni Pc-n.Amire Ők azt mondják hogy nincs szükség rá az megy is s kukába!Hiába nyomja az AMD a saját fejlesztéseit ha azok nem futnak Zöld kártyán!
A játék fejlesztőknek az az érdekük hogy vegye a zöld és a piros oldal is a játékot!!Talán majd 2 év múlva elterjed a DX12 és fogunk még jól megírt programokat látni!
-
djculture
félisten
Viszont mostmár legalább nem csak mi pc-sek szivunk konzolokra is jönnek az elrontott optimalizácioóval rendelkező játékok. Fagynak leesik az fps meg van minden..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A feldolgozás jellege a probléma. Valójában futószalag központú az egész. A feladatok jönnek szigorúan egymás után, és ezek a feladatok csak önmagukban párhuzamosíthatók. De a GPU-k valójában nem csak adatpárhuzamos processzorok, hanem heterogének is, vagyis bizonyos feladat a sok különböző részegységből xy-t jobban terhel, vagyis limitessé válnak a rendszerek. Az ALU kapacitás alapvetően a fő tényező, és vannak feladatok, ahol ennek a 90+%-a kihasználható (100%-ot azért nagyon nehéz elérni, tehát ennek a közelítése már bőven elfogadható a gyakorlatban), de vannak olyan munkák is, ahol 10% alatti az ALU kapacitás kihasználása. A jelenlegi játékokban egy teljes frame-re nézve ebből jön ki a 30-60% kihasználtság, optimalizálástól függően.
-
Prof
addikt
Hat igen szamomra is egy jatekhir kepek nelkul mindig fura. 2 kep jo lenne On / Off . Vagy legalabb link hozzajuk
Amugy meg a temahoz csak annyi, hogy az ilyen feature-ok viszik elore az ipart adjak el az ujabb dragabb hardvereket.
A megjelenes elott szebb a jatek a marketing allokepekhez, es jatekban kiadas utan nem, mar teljesen megszokott gyakorlat a fejlesztoknel joideje.
Ezt a vasarlok is tudjak, pont emiatt nepszeruek a gameplayt bemutato szinvonalasabb youtube csatornak, mint pl. az Otherworld
-
tntmax
aktív tag
Azért én örültem volna pár képnek a játékból is, hogy mégis mi az a húde grafika amihez majd csak későbbiekben lesz elegendő a hardver...
A cikk ettől még remek, csak nekem túl amperszagú.és száraz így képek nélkül. -
Jack@l
veterán
Értem én a nagy optimalizálási kényszert, csak az a fura hogy totál úgy fut a játék mint a total war 2. Magyarul azóta csináltak új modelleket, új scripteket, de semmit se a motorral. Kész is az új játék. (bár egyiket se láttam, lefogadom hogy a grafika is csont ugyanolyan maradt)
Most meg belengetik hogy majd később milyen jó lesz? Hát persze, ha az előző játékuk óta semmit nem fejlődött a sevesség, nyilván hihető a dolog...
Nem kéne mindig mindent a DX11-re kenyni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy limites. Ha nem lenne az, akkor skálázódna. Csak tudod, hasonló limitekbe belefut mondjuk a Firaxis is, és milyen furcsa, hogy ott még DX11 alatt is működik a motor.
A Computerbase tesztjét érdemes nézni, mert mondta a CA, hogy ők rendelkeztek a legfrissebb tesztverzióval. Amit a többiek kaptak, az sokkal rosszabb teljesítményt adott (decemberi béta build volt). Még a Computerbase tesztjéhez képest is változott a végleges verzió, mert abban sem volt aktív minden optimalizálás. Igazából az összes tesztet érdemes lenne újracsinálni a végleges verzióval, mert annyit módosult pár hét alatt, hogy az aktuális eredmények nagyrészt semmisek.
-
Jack@l
veterán
Ez mind szép és jó, de látván a procikon a skálázódást, felmerül bennem az a gyanus gondoloat, hogy full cpu limites a lelkem...
Mindenesetre jól belehúztak az fx-ek optimalizációjába
http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?p=27651305Szimplán egy nagyon szarul leprogramozott valami. Úgy látszik a gányolás mostanában reklámértékkel bír, csak nehogy hosszútávon visszaüssön ez a kedves stúdiónak/kiadónak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nézted ezt a játékot PerfStudióval? Sokszor a 20%-ot nem éri el a GPU-kihasználás. Nem azért vársz egy évet, hogy olyan csoda grafika van, amit a mai GPU-k nem tudnak megoldani, hanem azért, mert egy év múlva lesz a GPU-k teljesítményének a 20%-a azon a szinten, hogy elfogadhatóan fusson extrém beállítással. De ha mondjuk hozzányúlnának ahhoz a maradék 80%-hoz, vagy ha ahhoz nem is, de úgy elérnék az 50-60%-os kihasználást, akkor esetleg a mostani középkategóriás hardveren is működhetne. De persze egyszerűbb eladni a problémát fícsőrként.
-
Dilikutya
félisten
-
mikk2000
őstag
válasz
Dilikutya #32 üzenetére
Én voltam az az "észlény", és megállapítottam akkor is, hogy sokan agyi kapacitásuk határát súrolják amikor kicsit megpróbálnának gondolkodni, és ez nem is jön össze. Most is amiket írsz, arról szól hogy még mindig a közelében sem vagy annak hogy megértsd amit írtam. Írni tudsz azt látom, de olvasni, meg gondolkodni, azt nem. De pontosan ezt írtam: soha nem fogod felfogni, ez valami agy gát lehet, vagy ilyesmi.
De az 2015-ben nem működik, hogy jövőbeli hardverekre fejlesztünk, mert akkor a jövőben veszek játékot. És nem csak én, de az is, aki most venné. Egyébként mi a garancia, hogy jól fog menni 2-3 év múlva? Ha ma nincs ilyen gép, min tesztelték azokat a beállításokat?
Amit írsz akkor lenne amúgy igaz, ha a játék a jelenlegi formájában játszhatatlan lenne, vagy játszható lenne, de a kor grafikai színvonala alatt. Ha egy játék a kornak megfelelő élményt nyújt - tök mindegy milyen beállításon - akkor senkinek egy szava sem lehet. Sőt, ha van benne tartalék, az a jövőre nézve jó. De még mindig ott tartunk hogy egyeseknek csak akkor áll fel, hogy ha minden csúszkát maxra tolva megvan a 120fps. (Most abba ne menjünk bele hogy néha jobb egy stabil 40 fps mint egy erősen ingadozó 50-300 közötti).
A sebesség amúgy általában lineáris, tehát ha a számítási teljesítmény nő, akkor a sebesség is nőni fog, ez eddig is így történt, tehát ha "tesztelve" futott 30fps-el, akkor egy későbbi hardveren fog futni mondjuk 150-el
És ha van mondjuk egy olyan effekt ami szuper-extra, de ma nem fut, és később se, akkor mi van? A játék kiadásakor megfelelő látványt kaptam, nem a programozókon múlott, hogy később azt az effektet a vga gyártók nem támogatták, ennyi.
A Creative Assembly egyébként hivatalosan is felhívja arra a figyelmet, hogy a játékban bizonyos beállításokat (extrém minőségi szint) egyetlen ma létező VGA sem képes értékelhető sebességgel futtatni, így a ténylegesen maximális grafika majd csak a jövőben érkező hardvereken állítható be. Ezzel a koncepcióval sosem lehetett igazán egyetérteni, hiszen az alapötlet egyszerűen értelmetlen. Ha azt kell kommunikálni egy játéknál, hogy nem paraméterezhető maximumra a kornak megfelel csúcs-PC-en a grafika, akkor az nem a jövőbiztosságra jelent utalás, hanem az optimalizálásra, és erre sem pozitív értelemben.
Mondjuk meglep hogy Abu sem áll a helyzet magaslatán
Úgy látszik elveszik a technikai részletek között, és nem a játékos szemszögből nézi a dolgokat, holott onnan kell nézni. Szóval... Úristen miért baj az hogy most a játék jól fut, a kornak megfelelő grafikai színvonalú, de mondjuk 5 év múlva ha előveszem esetleg még szebb lesz? Kinek árt az?
Régebben azért teljesen más volt a helyzet. Sok játék kínlódva futott még évekkel későbbi hardveren is (!), és hol volt még akkor még a max beállítás? És érdekes nem hisztiztünk, hanem tuningoltunk gondolkodtunk, állítgattunk. El vannak tájolva ezek a mai gyerekek. Egyszerűen egy bizonyos látványhoz erő kell. Ez valami újkori betegség, hogy minden játéknak azonnal "maxon" kell futni. És erre még Abu is ír erről egy cikket, erősítve ezt a betegséget. Tényleg kurva jó hogy a programozó röhög egyet, és a vinnyogó játékosok miatt a csúszka szélső paraméterét átírja mondjuk 1.5-ről 1.1-re. Na bassz, ettől kinek lett jó? Látszólag "maxon" fut, viszont 5 év múlva nem tudod feljebb tolni, mert annó valakik lázadoztak hogy "nem fut maxon úristen úristen". Tehát a játékosokkal (a többséggel) basznak ki azok, akik meg tudják venni a jelenlegi csúcshardvert, és verik a nyálukat hogy nem fut az ő gépükön maxon, és követelik hogy butítsák le emiatt a beállításokat.
Abu csalódtam benned.
-
#56184576
törölt tag
GeForce GTX 980 sli-ben csak bírná az effektet
-
Dilikutya
félisten
válasz
djculture #27 üzenetére
A rétegjáték nem baj, sőt jó dolog, ha valaki be meri vállalni. Nem attól szar valami. A Total War sorozatot olyan mélyen nem ismerem, de ma már a komoly stratégiai játék valóban nem a legkommerszebb kategória. Nem egy Battlefield vagy Call of Duty mélység, és ilyenre szükség van.
Itt a fórumon már volt olyan észlény, aki talán a Dying Light-ot védte ezzel a jövőbelátó érveléssel, hogy jót tesz az újrajátszhatóságnak, ha évekkel később is tud grafikailag újat mutatni, ahogy fejlődnek a hardverek. Ebben van igazság, sok játék van, amit két különböző korú géppel játszottam, és az 1280*1024/medium után az 1920*1080/high mekkora élmény volt. Csak azt a játékot a második eset idején, 5€-ért veszem meg, mert nem 2000-et írunk, hogy 10-15 fps-el is játszok, mikor mára rengeteg játék van, ami fut normálisan. 2000-ben meg az volt, amit le tudtál modemmel szedni úgy, hogy az extra.hu nem törölt le egy 1,44Mb-os darabot sem belőle a tárhelyekről.
De az 2015-ben nem működik, hogy jövőbeli hardverekre fejlesztünk, mert akkor a jövőben veszek játékot. És nem csak én, de az is, aki most venné. Egyébként mi a garancia, hogy jól fog menni 2-3 év múlva? Ha ma nincs ilyen gép, min tesztelték azokat a beállításokat? Mi van, ha év végén kiderül, hogy a tökömtudja melyik élsimítás tévút volt, erőforrászabáló, és nem lehet kijavítani, és inkább nem támogatják az új driverek, videókártyák. Vagy valami füsteffektre lesz más megoldás, akkor szabhatod a jövőbelátó játékodat, amin kívül más nem is használt ilyet látványosan. -
GegeWarrior
senior tag
Nekem 1600*900ban, minden High-on, és semmi bajom vele(eddig), sokkal jobb lett a Rome II-nél.
-
yagami01
aktív tag
Otherworld-nél Archon a stream alatt pl. GTX660-al tudta futtatni élvezhetően High beállítások mellett. És még úgy is szép a játék. Ez legyen vele a legnagyobb gond... A Rome II-vel sokkal több probléma volt. Az Attila nagyon jó játék lett, elég csak megnézni a steam értékeléseket.
-
Jack@l
veterán
Bárcsak olyan pontosan jönne a buszom, mint egy éppen kiadott játék után 2-3 nappal egy vélemény, akarom mondani a PR cikk...
Mért nem lehet ilyenkor mellébiggyeszteni egy X betűt, azt senki nem csodálkozna a tartalmán. -
djculture
félisten
-
Dilikutya
félisten
Nem értem, mire jó az, hogy még hangoztatjuk is, hogy pl. a maximális beállításokhoz való gép nem készült el. Ebből az átlaguser leszűri, amit le kell, hogy akkor egy átlagos, elterjedt konfiguráción sem fog jól menni, csak erősen butítva. És majd megveszi 5€-ért 2 év múlva, amikor már jobb gépe lesz.
Amúgy érdekelne, min tesztelik ilyenkor a legmagasabb beállításokat...
-
-
nonsen5e
veterán
Én meg azt hittem, hogy annál nem mehetnek lejjebb a gépigények, hogy minimumhoz is a 3. 4. legjobb gpu kell, maximumhoz meg az 1. 2. legjobb. Majd a jövőben jön olyan, amivel lehet maxon játszani...
-
pakriksz
őstag
jól van... megint kitettek magukért. Ahelyett hogy egy mantle verziót kiadnának, és majd dx12-t ha megjelenik. Több ezer ojjektum van a pályán, az ilyeneknél nagyon sokat segítene.
-
Retekegér
MODERÁTOR
Elleszek egy darabig a Rome 2-vel, az már legalább élvezhető sebességgel fut az első kiadáshoz képest...
-
BlackSoft
addikt
"A Creative Assembly egyébként hivatalosan is felhívja arra a figyelmet, hogy a játékban bizonyos beállításokat (extrém minőségi szint) egyetlen ma létező VGA sem képes értékelhető sebességgel futtatni..."
Ez pár kivétellel, minden játéknál így van
És csak 1080p-ről beszélünk... És akkor ugye nem kell az SLI, mert minek, úgy is megszűnik mindjárt a multiGPU mert senki sem érdekelt
Meg a nagy f...t
-
pengwin
addikt
válasz
djculture #11 üzenetére
Nem, az IGP-k ereje nem egyenlő a nullával, sőt, egész combosak is vannak. Csak hát a játékok többségét nem úgy írják meg, hogy IGP-n is jól fussanak... ki venné akkor a drága GPU-kat? Meg az Intel sem egészen van toppon driver-ügyileg... elég csak a Z37xx-es Atomok és a Haswellek IGP-jére gondolni: még akkor legacy fázisba akarják áttenni a támogatottságukat, amikor még ki sem jöttek ezeknek a lapkáknak az utódai...
-
rvn_10
senior tag
"itt egy új auto, de csak 50el mehetsz.
-
Plasticbomb
addikt
Az én nevemmel ne adjanak ki szart! Beperelem őket!
-
imi123
őstag
Most nem lehet kifogás hogy a konzolról portolás miatt sz@r.
-
Crytek
nagyúr
Hihetetlen komolyan gányabbnál gányabb game-ek jönnek
-
v_peter2012
csendes tag
"támogatja az AFR több GPU-s technikát"
Ügyes, de csak az SLI megy, a crossfire nem meglepő módon ennél a játéknál sem.
-
Érdekes acég hozáállása a játékokkal kapcsolatban,nem is beszélve a sajátjairól.
Nem is igazán értem őket ,már a Rome II is nagy pofáraesés volt,hisz majd 1 évet kellett várni az élvezetes játékhoz,ami jól futott még közepes gépeken is.
Erre most eljátszák pont ugyanezt,most az Attila is igényel 10+ patch-et mire játszható lesz.Már így is nagyon sok rajongó és műfajkedvelő veszítette el a bizalmát a céggel szemben,de ezekután...? -
imi123
őstag
Na pont az ilyen játékokhoz lett kitalálva a Mantle és Dx12.
Remélem majd jön hozzá valamelyik Api támogatás a jövőben!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Steam Deck
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux kezdőknek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Motoros topic
- Gyúrósok ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Latitude 8-11. gen i5, i7, 2-in-1 szinte minden típus csalódásmentes, jó ár, garancia
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Crucial T500 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest