Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikk2000

    őstag

    válasz Dilikutya #32 üzenetére

    Én voltam az az "észlény", és megállapítottam akkor is, hogy sokan agyi kapacitásuk határát súrolják amikor kicsit megpróbálnának gondolkodni, és ez nem is jön össze. Most is amiket írsz, arról szól hogy még mindig a közelében sem vagy annak hogy megértsd amit írtam. Írni tudsz azt látom, de olvasni, meg gondolkodni, azt nem. De pontosan ezt írtam: soha nem fogod felfogni, ez valami agy gát lehet, vagy ilyesmi.

    De az 2015-ben nem működik, hogy jövőbeli hardverekre fejlesztünk, mert akkor a jövőben veszek játékot. És nem csak én, de az is, aki most venné. Egyébként mi a garancia, hogy jól fog menni 2-3 év múlva? Ha ma nincs ilyen gép, min tesztelték azokat a beállításokat?

    Amit írsz akkor lenne amúgy igaz, ha a játék a jelenlegi formájában játszhatatlan lenne, vagy játszható lenne, de a kor grafikai színvonala alatt. Ha egy játék a kornak megfelelő élményt nyújt - tök mindegy milyen beállításon - akkor senkinek egy szava sem lehet. Sőt, ha van benne tartalék, az a jövőre nézve jó. De még mindig ott tartunk hogy egyeseknek csak akkor áll fel, hogy ha minden csúszkát maxra tolva megvan a 120fps. (Most abba ne menjünk bele hogy néha jobb egy stabil 40 fps mint egy erősen ingadozó 50-300 közötti).

    A sebesség amúgy általában lineáris, tehát ha a számítási teljesítmény nő, akkor a sebesség is nőni fog, ez eddig is így történt, tehát ha "tesztelve" futott 30fps-el, akkor egy későbbi hardveren fog futni mondjuk 150-el :) És ha van mondjuk egy olyan effekt ami szuper-extra, de ma nem fut, és később se, akkor mi van? A játék kiadásakor megfelelő látványt kaptam, nem a programozókon múlott, hogy később azt az effektet a vga gyártók nem támogatták, ennyi.

    A Creative Assembly egyébként hivatalosan is felhívja arra a figyelmet, hogy a játékban bizonyos beállításokat (extrém minőségi szint) egyetlen ma létező VGA sem képes értékelhető sebességgel futtatni, így a ténylegesen maximális grafika majd csak a jövőben érkező hardvereken állítható be. Ezzel a koncepcióval sosem lehetett igazán egyetérteni, hiszen az alapötlet egyszerűen értelmetlen. Ha azt kell kommunikálni egy játéknál, hogy nem paraméterezhető maximumra a kornak megfelel csúcs-PC-en a grafika, akkor az nem a jövőbiztosságra jelent utalás, hanem az optimalizálásra, és erre sem pozitív értelemben.

    Mondjuk meglep hogy Abu sem áll a helyzet magaslatán :) Úgy látszik elveszik a technikai részletek között, és nem a játékos szemszögből nézi a dolgokat, holott onnan kell nézni. Szóval... Úristen miért baj az hogy most a játék jól fut, a kornak megfelelő grafikai színvonalú, de mondjuk 5 év múlva ha előveszem esetleg még szebb lesz? Kinek árt az? :)

    Régebben azért teljesen más volt a helyzet. Sok játék kínlódva futott még évekkel későbbi hardveren is (!), és hol volt még akkor még a max beállítás? És érdekes nem hisztiztünk, hanem tuningoltunk gondolkodtunk, állítgattunk. El vannak tájolva ezek a mai gyerekek. Egyszerűen egy bizonyos látványhoz erő kell. Ez valami újkori betegség, hogy minden játéknak azonnal "maxon" kell futni. És erre még Abu is ír erről egy cikket, erősítve ezt a betegséget. Tényleg kurva jó hogy a programozó röhög egyet, és a vinnyogó játékosok miatt a csúszka szélső paraméterét átírja mondjuk 1.5-ről 1.1-re. Na bassz, ettől kinek lett jó? Látszólag "maxon" fut, viszont 5 év múlva nem tudod feljebb tolni, mert annó valakik lázadoztak hogy "nem fut maxon úristen úristen". Tehát a játékosokkal (a többséggel) basznak ki azok, akik meg tudják venni a jelenlegi csúcshardvert, és verik a nyálukat hogy nem fut az ő gépükön maxon, és követelik hogy butítsák le emiatt a beállításokat. :) Abu csalódtam benned. :)

  • djculture

    félisten

    válasz Dilikutya #26 üzenetére

    Sega az szereti magát kinyirni, mindig valami hülyeséggel szórakoztatják a potenciális vásárlót, alien colonial-nál is megvolt a hülyeség. A legújabb alien is egy lélek nélküli random túlélőhorror, rétegjáték. Rétegjátékokat csinálnak, ez a játék is az.

Új hozzászólás Aktív témák