- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Mobil flották
- iPhone topik
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
"Ha meg nem számolod végig az utat akkor kuka az egész."
Egyáltalán nem. MIndig a legelső visszaverődések a legfontosabbak, ha a végét teljesen bekamuzod, akkor se lesz katasztrófális a dolog. Ráadásul a teljesítmény alapvetően a sugárindítások számától függ, szóval ha valami értelmes frame rate-et akarsz, akkor kénytelen vagy korlátozni a számukat.
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
"A hosszukkal lehet a legegyszerűbben korlátozni, hogy hányszor ütközzenek."
Szerintem meg az ütközések számával
Ha olyan a geometria, akkor kis helyen is milliószor tud visszaverődni a sugár, szóval a hossz egyáltalán nem jó módszer ennek a szabályzására, illetve amúgy is teljesen feleseleges ilyen indirekt dolgokat használni, amikor az ütközések száma is ott van.
-
dabadab
titán
"A fejlesztők pixelenként egy sugárral számolnak, az viszont nem ismert, hogy ez milyen távolságig van kilőve, ugyanakkor a szűk terek miatt biztos csak pár virtuális méterről van szó."
A golem.de azt írja, hogy két sugarat használtak pixelenként, legalábbis a fényeknél: "Die mit zwei Strahlen pro Pixel berechneten Kontakt- und Sonnenschatten". tükröződésnél használtak pixelenként egy sugarat.
A sugaraknak meg nem a hosszuk az érdekes, hanem az, hogy hányszor verődnek vissza, ott meg szűk terek inkább problémásak tudnak lenni, mint a szabad ég, amiről - a falakkal és plafonokkal ellentétben - semmi nem verődik vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple MacBook
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Google Pixel topik
- Monitor hiba topik
- Linux kezdőknek
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- Gombászkönyvek egyben
- LG 65QNED86T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest