- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
"Ha meg nem számolod végig az utat akkor kuka az egész."
Egyáltalán nem. MIndig a legelső visszaverődések a legfontosabbak, ha a végét teljesen bekamuzod, akkor se lesz katasztrófális a dolog. Ráadásul a teljesítmény alapvetően a sugárindítások számától függ, szóval ha valami értelmes frame rate-et akarsz, akkor kénytelen vagy korlátozni a számukat.
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
"A hosszukkal lehet a legegyszerűbben korlátozni, hogy hányszor ütközzenek."
Szerintem meg az ütközések számával
Ha olyan a geometria, akkor kis helyen is milliószor tud visszaverődni a sugár, szóval a hossz egyáltalán nem jó módszer ennek a szabályzására, illetve amúgy is teljesen feleseleges ilyen indirekt dolgokat használni, amikor az ütközések száma is ott van.
-
dabadab
titán
"A fejlesztők pixelenként egy sugárral számolnak, az viszont nem ismert, hogy ez milyen távolságig van kilőve, ugyanakkor a szűk terek miatt biztos csak pár virtuális méterről van szó."
A golem.de azt írja, hogy két sugarat használtak pixelenként, legalábbis a fényeknél: "Die mit zwei Strahlen pro Pixel berechneten Kontakt- und Sonnenschatten". tükröződésnél használtak pixelenként egy sugarat.
A sugaraknak meg nem a hosszuk az érdekes, hanem az, hogy hányszor verődnek vissza, ott meg szűk terek inkább problémásak tudnak lenni, mint a szabad ég, amiről - a falakkal és plafonokkal ellentétben - semmi nem verődik vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Keresünk dokkolókat
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest