Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Auratech

    őstag

    válasz #32839680 #209 üzenetére

    Hát pont az a lényeg, hogy az eltérő platformokon olyan feladatokat hajtson végre, (amik teszt közben feltűnnek..) , amik a különböző platformok ellenére összemérhetőek a kapott számok alapján. kábé..
    Ha például a gépi kódban írt pc-s Rainbow painter 3 (ex atari falcon) "ps klónt" hasonlítjuk,
    ami 1 Mb-os letöltési méretben kínál effekteket, rétegkezelést, formátum konverziót.... animációt, összehasonlítjuk egy több száz Mb-os fapados képkezelővel, akkor fogalmunk lehet az erőforrások kihasználtságáról.
    A legjobb ebben a win pho. Egymagos szaron is elfut, csak fejleszteni felejtett rá a világ.. Hála S. Ballmer őrjöngéseinek..
    IOS - sokkal közvetlenebb erőforrás használat, jó, hardver közeli (metal..) api-k, gyenge, áttétles átjárhatóság.. A hardveres korlátok miatt jól kézben tartható, kényszeríthető oprendszer frissítés. A céges progressziók mindenek felett. Pedig eleinte, csak a tökéletességre törekedtek.., hogy mindenkinek jó legyen.
    Android - ne légy gonosz! indirekt de szabad, sokszoros erőforrás igényű de van, ami mégis jobban megy. Ha csak samu meg nexus lenne qualcomm procikkal, letolnák a piacot. De nem. Mindenből van minden, mindenen.
    Az látszik, hogy a mobil szegmens bőven beért a desktop procik teljesítményszintjére, memória és háttértár sebességben is egyre inkább. Gpu szerint a régebbi 30-40 w-os oem karikat már meghozzák 3-5 w-ból. DX 12 alatt.. akár. Emulálják az x86-architektúrát és az emulálva is gyorsabb mint az atomos natív régebbi.

Új hozzászólás Aktív témák