Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz rii #19 üzenetére

    Persze. Simán ki lehet fogni új ár alatt messze használható autókat, ha nem így lenne a használt piac rég nem létezne.

    Ettől független a tény, hogy aki újat akar venni az azért akar azt, mert nem használt kell. Innentől teljesen midnegy milyen x5-öst vagy bálnamercit vagy audit vehetnél, amiben mennyivel több fícsör meg extra van. Arról nem is beszélve, hogy a prémium autó még sokáig az lesz, fentartásban is. Nekem se lesz új verdám még sokáig, ettől még nem érzem azt, hogy 15+ éves használt prémium lenne az alternatívám, leszarom hogy mit tol az orra, propellert vagy csillagot, karikákat vagy V-ket, de ha más nem veszi meg az újat te se kapsz használtat azt tartsd szem előtt ;)

    A "régi" gépek is tele vannak már tankcsapdákkal, a régi dízeleket is kb úgy venném meg, hogy szétkapatnám élből a hengerfejet, rendesen kipucolni a koxot, átnézni minden és bármi tömítést is, mert 10 év után simán szétmállhatnak, ugyanúgy van pd elem, kettőstömeg, turbó, meg minden más is ahogy az újakban, egyáltalán nem érzem hogy a használt autók jelentős többsége sokáig rendben lenne, mindegyikre költeni kell ha azt akarod hogy beüljsz elfordítod, elindul legyen. Persze pesten ha körbenézek lehet csak nekem magas az elvárásom, a kocsik fele olyan kék/fekete füsöt tol magából, hogy sírni támad kedvem...

  • #56573440

    törölt tag

    válasz rii #7 üzenetére

    Én két éve a másfél-kétmillás e46 felhozatalt pesten jóformán véginyálaztam köszi mégegyszer soha.

    "de egy 1 millás bmw is jobb sztem mint egy új dacia logan, a maradék 1,2 milla meg még 2 olyan forgaombl kivon és/vagy bontott bmw és meg van oldva a szervizelés is :DDD"

    Az megvan ugye, hogy nem mindenkinek az élete a kocsiszerelés, nem mindenki lakik olyan helyen hogy legyen kert, garázs, akna... Arról ne is beszéljünk, hogy az újautó vásárló és a jellemzően 17+ éves használtautó vásárló között tudod mi a difi? Minden.

    "szerintem akármelyik mérföldekkel veri a logan-t."

    Hát az para lenne, mert a balkormányosítás drága ;] Jobb esetben is inkább kilómétereket ver rá, abból mondjuk reálisan ez a felhozatal egy 4-500.000-et is. No meg egy Logan se tud úgy rohadni küszöbön és sárhányóíven mint egy jó e46, nem mállanak a gumitömítései, nem volt már legalább egy nehéztalpú/ 30-40kkmenként olajat cserélő gazdája, meg ilyenek.

    Tudod, ahogy pc-ben is. A brand gépek lehet drágák, de aki azt veszi, annak nem alternatíva a HA meg a Vatera, pedig ott mit össze lehetne rakni...

Új hozzászólás Aktív témák