Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 14 Pro+ 5G - a tizenhármas átka
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Új hozzászólás Aktív témák
-
deter
aktív tag
Nálam hasonló volt a helyzet, csak viszonylag normális volt a szerelő így áttett egy másik központra, ami 2 kilométerrel közelebb van, azt mondta nem is érti, hogy lehettem ott. Mobilon megbeszéltük, hogy megkapom az előfizetésemhez járó elméleti maximumot (ami egyébként is járna a vonal paraméteri alapján) és majd beállítom, mivel jeleztem, hogy valamilyen szinten kompetens vagyok ez ügyben.
Körülbelül hét éve már, hogy T-home (Matáv) ügyfél vagyok, és ez idő alatt megközelíti a hibajegyek száma a 100-at. Volt olyan eset a sok közül, hogy egy hónapig folyamatosan szakadt a vonal. Vizsgálgatták ezt-azt stb. Majd amikor kijöttek hozzám, itt is bemérték a vonalat. Az akkori szerelő balgaságára kihangosítva beszélt a telefonon a benti munkatársával, aminek jómagam is a fültanúja voltam, révén, hogy egy helyiségben voltunk. A beszélgetésben az hangzott, hogy az ügyfélnél minden rendben, erre a benti kolléga nem tudván, hogy hallom a beszélgetést, azt mondta az itteni T-home-os embernek, hogy hazudja azt, hogy nálam rossz valami, de ők nem tudják a hibát elhárítani. Így nyugodtan lezárták a hibajegyet. Természetesen későbbiekben "megjavult" a dolog. Mivel központban lehetett rossz valami. Egészben ez a legbosszantóbb, felveszik a hibajelentést, de úgy zárják le három napon belül, hogy pontosan tudják, hogy a hiba még fent áll. Csak azért nehogy kelljen kötbért fizetniük.
Azt javaslom neked, hogy amennyiben az általad leírt beszélgetés nem privát telefonon hangzott el, hanem a ügyfélszolgálati vonalon, ahol rögzítésre került, mindenképpen tegyél egy bejelentést a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság felé.
PS: Egyébként mindenkit arra biztatok mindenkit, hogy ha legkisebb problémája is van a szolgáltatással, akkor hívja az ügyfélszolgálatot, de ne legyen bunkó, mert nem az ott dolgozó emberek tehetnek róla. Már csak azért is érdemes lenne őket mindig jól leterhelni, hogy valamilyen szinten revánsot lehessen venni a T-home fórum leamortizálása miatt.
-
dchard
veterán
Ne csinaljanak semmit, kerd vissza sajat felelossegre a 15-os profilt, es ha szakad akkor kihangoljuk, bar szerintem nem fog szakadni.
Ezek tiszta idiotak. Mar elnezest.
fel milla nettoert megtanitom az egesz ufsz-nek hogy hogyan kell ertelmezni az adsl vonali parametereket mert ugy tunik, hogy ez nem megy nekik... Keressenek privatban
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Dchard
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi belépő szinten
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tőzsde és gazdaság
- AliExpress tapasztalatok
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Ne már! Drágább lesz a GPU a memóriapánik miatt?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Eladó felújított számítógép
- Asztali PC , i7 6700 , 1660 Ti , 16GB DDR4 , 250GB m.2 , 500GB HDD
- AOC AG276QZD2 QHD, 280 Hz OLED monitor eladó
- Samsung Galaxy A17 5G 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Honor 90 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi Smart Band 8, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Elite X2 1013 G3 - i7-8650U I 16GB I 512SSD I 13" 3K Touch I Cam I W11 I Garancia!
- LG 27UP850K-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Microsoft Surface Laptop 3 13.5" fekete i5-1035G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


