- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
deter
aktív tag
Nálam hasonló volt a helyzet, csak viszonylag normális volt a szerelő így áttett egy másik központra, ami 2 kilométerrel közelebb van, azt mondta nem is érti, hogy lehettem ott. Mobilon megbeszéltük, hogy megkapom az előfizetésemhez járó elméleti maximumot (ami egyébként is járna a vonal paraméteri alapján) és majd beállítom, mivel jeleztem, hogy valamilyen szinten kompetens vagyok ez ügyben.
Körülbelül hét éve már, hogy T-home (Matáv) ügyfél vagyok, és ez idő alatt megközelíti a hibajegyek száma a 100-at. Volt olyan eset a sok közül, hogy egy hónapig folyamatosan szakadt a vonal. Vizsgálgatták ezt-azt stb. Majd amikor kijöttek hozzám, itt is bemérték a vonalat. Az akkori szerelő balgaságára kihangosítva beszélt a telefonon a benti munkatársával, aminek jómagam is a fültanúja voltam, révén, hogy egy helyiségben voltunk. A beszélgetésben az hangzott, hogy az ügyfélnél minden rendben, erre a benti kolléga nem tudván, hogy hallom a beszélgetést, azt mondta az itteni T-home-os embernek, hogy hazudja azt, hogy nálam rossz valami, de ők nem tudják a hibát elhárítani. Így nyugodtan lezárták a hibajegyet. Természetesen későbbiekben "megjavult" a dolog. Mivel központban lehetett rossz valami. Egészben ez a legbosszantóbb, felveszik a hibajelentést, de úgy zárják le három napon belül, hogy pontosan tudják, hogy a hiba még fent áll. Csak azért nehogy kelljen kötbért fizetniük.
Azt javaslom neked, hogy amennyiben az általad leírt beszélgetés nem privát telefonon hangzott el, hanem a ügyfélszolgálati vonalon, ahol rögzítésre került, mindenképpen tegyél egy bejelentést a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság felé.
PS: Egyébként mindenkit arra biztatok mindenkit, hogy ha legkisebb problémája is van a szolgáltatással, akkor hívja az ügyfélszolgálatot, de ne legyen bunkó, mert nem az ott dolgozó emberek tehetnek róla. Már csak azért is érdemes lenne őket mindig jól leterhelni, hogy valamilyen szinten revánsot lehessen venni a T-home fórum leamortizálása miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...