- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Mobil flották
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Íme az új Android Auto!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
antikomcsi
veterán
Ez így van, és cáfolhatatlan amit mondasz, és már én is azt a gyümölcsöt enném. Csak olyan igazi édes, lédús narancsot mondjuk, nem pedig a saját magyar narancsunkat.
Szerintem, ahogy más sem, úgy én sem vagyok a magam ellensége, és én is a legjobbat szeretném magamnak a legkedvezőbb feltételek mellett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt sosem mondták, sőt a GDC-n volt róla szó, hogy fejlesztik tovább. Azt mondták, hogy aki az 1.0-s verzió képességeivel megelégszik az ne használja többet, mert ugyanazt tudja a Vulkan és a DX12. Nyilván logikus felhívni erre a fejlesztők figyelmét, mert felesleges több API-t támogatni egy játékban. A Vulkant mindenhol elérik, minden gyártó támogatja, így elég erre írni támogatást. Semmivel sem rosszabb az AMD saját API-jának 1.0-s változatánál.
Akiknek olyan speciális igényeik vannak, amiket a Vulkan és a DX12 nem elégít ki, azoknak lesz egy továbbfejlesztett API-ja az AMD-nek. Nekik nyilván nincs más választásuk. Ennyi fog történni. Az teljesen logikus, hogy a fejlesztőknek felhívják a figyelmét arra, hogy a speckó igény nélkül ne támogassanak zárt API-t. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A szükség van-e az egy érdekes kérdés ... A fejlesztők nagy részének nem, de egy kis részének igen. A szabványalkotásnak mindig az lesz a gyenge pontja, hogy lassan fog fejlődni a sok egyeztetés következtében.
Biztos nem változik meg a brand neve.
A zárt azt jelenti, hogy az 1.0-s speckókat az AMD és a résztvevő játékfejlesztők is úgy tervezték, hogy más gyártó is támogathassa. A cél a low-level irány elterjesztése volt. Most, hogy ezt elérték jöhetnek a specifikus igények. Ilyenek a top fejlesztőknél tucatjával vannak, és tulajdonképpen az AMD arra tartja meg az API-ját, hogy ha valakinek van valami Vulkanban és DX12-ben nem megvalósítható ötlete, akkor írhassanak kiterjesztést rá.
Nyilván partnernek kell lenni ahhoz, hogy ezekhez a specifikus fejlesztésekhez valaki hozzáférjen. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Vulkan API az egy Mantle 1.0-ra épülő, nyílt specifikációjú szabványos API.
A Mantle 1.0 helyett egy másik API jön, ami zárt lesz. Szóval csak annyiban van közük egymáshoz, hogy a Vulkan a Mantle 1.0-ra épít.
Mindkettő fejlődése különálló lesz, mivel az egyiket az AMD, míg a másikat a Khronos fejleszti.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest