- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Xbox One és a PS4 eleve támogatva van a Frostbite 3.x motorokban. Ezekre a platformokra külön figyelmet szentelnek.
A DX12 kiejtésével egyetlen terület van, ami kiesik, az pedig a WP és a kicsi Win10 tabletek piaca. Ennél sokkal fontosabb, hogy mit nyernek a Vulkannal. Rengeteg Windows 7/8/8.1 felhasználót, SteamOS-t, más Linux disztribúciót, és esetleg a Mac OS-t, illetve talán később az Androidot is. Az iOS pedig van olyan nagy, hogy a Metalt megérje támogatni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mit tehet az MS? Ha egy stúdió vagy kiadó eldöntötte, hogy ők a szoftvereiket nem csak Windows 10-en akarják futtatni, akkor ennyi. Ez már eldönti a választást is az API szempontjából.
Most úgy őszintén, az NV-t hol érdekli, hogy egy játék DX12 vagy Vulkan API-val jön? Ugyanúgy támogatják mindkettőt és ugyanazokat tudja majd a játék. Nekik aztán mindegy, hogy melyik API terjed el. Bár, igazából nem, mert a Vulkanról egyszerűbb a játékot átportolni a Shield Console-ra, szóval ha választhatnak, akkor ők is a Vulkant választják. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-nek maga a low-level irány az üzlet. A fejlesztők már az R&D-ben kiszemelnek maguknak egy architektúrát, és a GCN mellett szól az, hogy egyrészt a konzol miatt úgyis célozni kell, ráadásul a dokumentációval még vissza sem kell fejteni a működését, és a disassembler lehetővé teszi, hogy a tapasztalatokat a fejlesztők megosszák egymással, anélkül, hogy azon görcsölnének, hogy az NDA-juk mit enged és mit nem.
Az API önmagában nem előny. Itt egy fejlesztői vélemény is, hogy miért a GCN-t célozza. [link] - semmi köze a választásához az AMD API-jának. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Új Diablóról nem tudok. Ismerheted a Blizzardot nem adnak ki évente újabb klónokat.
Volt az EA-nek egy C&C-s projektje, de leállították. Az volt a baj, hogy a Frostbite a tervekkel ellentétben nem állta meg a helyét egy RTS-ben. De azóta fejlesztik a motort, szóval lehet szó egy új C&C projektről, viszont annyira durva stratégiai felhozatal jön 2015 végén és 2016-ban, hogy az EA szerintem ezt inkább pihentetni fogja.
A Doom az készül. Az IDtech6 eleve low-level API-t használ. Valszeg ők is ráállnak a Vulkanra, mert azzal platformfüggetlenek maradhatnak a PC-n. Valószínűleg egy ilyen váltás nem lesz gond, mert elvitték a Crytektől Tiago Sousát, aki már dolgozott az AMD saját API-jára a CryEngine-ön belül. Szóval neki a Vulkan ismerős lesz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt sosem mondták, sőt a GDC-n volt róla szó, hogy fejlesztik tovább. Azt mondták, hogy aki az 1.0-s verzió képességeivel megelégszik az ne használja többet, mert ugyanazt tudja a Vulkan és a DX12. Nyilván logikus felhívni erre a fejlesztők figyelmét, mert felesleges több API-t támogatni egy játékban. A Vulkant mindenhol elérik, minden gyártó támogatja, így elég erre írni támogatást. Semmivel sem rosszabb az AMD saját API-jának 1.0-s változatánál.
Akiknek olyan speciális igényeik vannak, amiket a Vulkan és a DX12 nem elégít ki, azoknak lesz egy továbbfejlesztett API-ja az AMD-nek. Nekik nyilván nincs más választásuk. Ennyi fog történni. Az teljesen logikus, hogy a fejlesztőknek felhívják a figyelmét arra, hogy a speckó igény nélkül ne támogassanak zárt API-t. -
Abu85
HÁZIGAZDA
De azért felsorolom azokat a B kategóriás játékokat:
Thief - Metascore 70, 2014 egyik legjobb lopakodós játéka.
Plants vs. Zombies: Garden Warfare - Metascore 78, a legjobb osztály alapú multis lövölde volt 2014-ben.
Sniper Elite 3 - Metascore 71, a legjobb sniperes játék 2014-ben.
Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth - Metascore 81, a legjobb körökre osztott stratégia 2014-ben.
Dragon Age: Inquisition - Metascore 85, a legjobb RPG 2014-ben, és a DICE gálán hivatalosan az év játéka lett.Ezek után el kellene gondolkodni, hogy az AAA termést hagyjuk, és fókuszáljunk a B kategóriára.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
ProEvoFan #23 üzenetére
A konzol egy másik piac. Annak mindig meg lesz a vásárlóbázisa, illetve technikailag a fix hardver miatt még mindig több lehetőség van azokra a gépekre optimalizálni. A SteamOS-ben én nem nagyon látom, hogy a konzolokat veszélyezteti. A nappali annyira speciális környezet, hogy ott a Valve még így sem rúg majd labdába. Nem tudják felvenni a versenyt a Microsoft és a Sony brandértékeivel. De a hagyományos PC-s szinten sikereket érhetnek el.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A szükség van-e az egy érdekes kérdés ... A fejlesztők nagy részének nem, de egy kis részének igen. A szabványalkotásnak mindig az lesz a gyenge pontja, hogy lassan fog fejlődni a sok egyeztetés következtében.
Biztos nem változik meg a brand neve.
A zárt azt jelenti, hogy az 1.0-s speckókat az AMD és a résztvevő játékfejlesztők is úgy tervezték, hogy más gyártó is támogathassa. A cél a low-level irány elterjesztése volt. Most, hogy ezt elérték jöhetnek a specifikus igények. Ilyenek a top fejlesztőknél tucatjával vannak, és tulajdonképpen az AMD arra tartja meg az API-ját, hogy ha valakinek van valami Vulkanban és DX12-ben nem megvalósítható ötlete, akkor írhassanak kiterjesztést rá.
Nyilván partnernek kell lenni ahhoz, hogy ezekhez a specifikus fejlesztésekhez valaki hozzáférjen. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából a drivernek nem lesz szerepe. A low-level API egyik célja eltüntetni a drivert. Legyen egy egyszerű shader fordító, és a program majd közvetlenül elintézi a GPU-k vezérlését. Ami a disztribúcióknál probléma lehet az az X11 és alternatívái. Itt azért még nagyon nincs egységesség, de ez már teljesen az OS-ek reszortja. Ezért jön a SteamOS, hogy ha más disztrót nem is, de a Valve megoldását lehet direkten célozni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Vulkan API az egy Mantle 1.0-ra épülő, nyílt specifikációjú szabványos API.
A Mantle 1.0 helyett egy másik API jön, ami zárt lesz. Szóval csak annyiban van közük egymáshoz, hogy a Vulkan a Mantle 1.0-ra épít.
Mindkettő fejlődése különálló lesz, mivel az egyiket az AMD, míg a másikat a Khronos fejleszti.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest