- Samsung Gear S3 - második kör
- Drasztikusan megváltozhat az iPhone 17 Pro, itt az első fényképes bizonyíték
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung s24
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iGO Primo
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborn1
tag
"Városi közlekedésre, kistepelülések közötti ingázásra azonban kifejezetten alkalmas, ha a terepviszonyok elég hollandszerűek"
Tehát alkalmatlan nálunk a közlekedésre.
-
Foglalt név
addikt
Tehát oda, ahova elég lenne egy akkumentes bringa, jobb hajtással is kisebb súllyal, olcsóbban, "fenntarthatóbban", oda ezt is meg lehet venni. Azta.
-
Ixion77
addikt
Nekem ott volt vége a cikknek, hogy "cserélhetetlen akkumulátor". Egy biciklit 20+ évre veszek, és azalatt az akksi többször is tönkremegy.
Ezért szerintem be is kellene tiltani azokat az e-bikeokat amelyekben az akksi nem cserélhető. Sőt, szabványosítani is kellene őket hogy garantáltan legyen csereakksi 10 év múlva is.A másik ami számomra érthetetlen ebben a bringában az a hátsó agyváltó hiánya. Értem én hogy a spórolás volt a cél, de ez a használhatóság rovására ment.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
rooobert
csendes tag
Volt egy akció, meg lehetett venni 600€-ért ezt a gépet...de a 25 km/h-s értelmetlen korlátozás miatt inkább kihagytam. A cserélhetetlen aksi ügyében pedig az előző hozzászólóval értek egyet...
-
Segal
veterán
A gyártóknak pont az lesz a lényeg hogy 2-3 éven belül használhatatlan legyen a termék és újat kelljen venned...
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
kchris78
veterán
Irónia ON: Akinek hollandszerű terepen kell az aksi hajtás (1 fokozattal...) az minek biciklizik... Irónia OFF ...
[ Szerkesztve ]
-
Napfénysüti
nagyúr
Két dolog kellene ebbe a bringába és nem is lenne rossz: cserélhető akksi és agyváltó.
Més que un club!
-
ultrasound
tag
Tehát ha jól értem, veszek egy lecsupaszított kerékpárt, de azért még jó sok pénzért, melyet csak az akkumulátor élettartamáig tudok használni, aztán kuka! Ej ez aztán a legalizát kifosztás!
-
Z_A_P
addikt
Viszont van app! Bár inkább ne lenne
Pontosan! Ez egy nyamvadt bickli, mi a fenenek kene hozza barmi App?
Felulsz, eltekersz boltba/gyerekert/villamoshoz/meloba, esetleg Balaton korul ahogy irjatok, ott meg leszallsz. Elvegzed dolgod, aztan irany haza. De ehhez nem kell App meg semmi baromsag.[ Szerkesztve ]
OK
-
Z_A_P
addikt
Miii?
Megneztem, "gyari" sztender hozza (=kitamaszto) 16.000 Ft
Sarvedo, kapaszkodj, 24.000 Ft
Sarki bicajos, de ezermester boltban is megveszed kettot ~5000-ert. (hacsak direkt nem egyedi felfogatassal oldjak meg...)[ Szerkesztve ]
OK
-
GrotESC
aktív tag
Én az alföldön élek. Egy ilyen bringa ide tökéletes. Csak kell rá egy első kosár és egy csomagtartó hátra.
Brit tudósok megállapították, hogy tíz emberből négy az hat.
-
beef
őstag
válasz Napfénysüti #8 üzenetére
A hátsó tengelyen van a motor, nem középmotoros. Még utólag sem lehetne agyváltót hozzácsapni. Az akksi meg biztos cserélhető, csak nem kivehető töltéshez. A 800S modelljükél már kipattintható, bár ott sincs csak 1 fokozat.
-
beef
őstag
válasz Napfénysüti #16 üzenetére
Hát igen, nem túl gyakori a nyomatékszenzor + hátsó motor kombó
-
Z_A_P
addikt
35 Nm az "mennyit jelent" a valódi használat során?
Egy átlag ember "mennyivel teker" ?OK
-
Mercel
senior tag
Jó cikk / teszt - köszönjük .
A "nem cserélhető akkumulátort" szerintem többen félreértik - mert nem "cserélhetetlen" , hanem nem kireteszeléssel kivehető és tölthető. Ez amúgy tényleges probléma, de ugye az ár(képzés). Nyilván szerszámmal szerszámmal viszont cserélhető, tehát ez a fanyalgás kilőve, hogy akkor majd szemét lesz a bringából, nem nem lesz csak szerelni kell hozzá , vagy szerviz.
A váltószerkezet teljes elhagyása viszont olyan probléma ami utólag nem, vagy csak nagyon nehezen orvosolható, ez gáz.
A 25 km./h-s leszabályozás az nem a gyártó hanem az EU-s szabályozás "sara", tök nyilvánvalóan kiüthető, megkerülhető.
A teleszkóp utólag is beszerelhető, az nem gáz.
Nem rossz cuccz, de (szerintem) nagyon kompromisszumos a magyar viszonyokra.Marcel
-
Mercel
senior tag
válasz ultrasound #9 üzenetére
Most komolyan, egy technológiai lap olvasójaként nem gondoltál bele, hogy a nem cserélhető az nem azt jelenti, hogy ott fog megrohadni benne az akku, hanem azt, hogy nem lehet kikapni tölteni / visszacsapni oszt' tekerni?
Egyébként meg szerszámmal / szervízben meg nyilván lehet mint a mobilokét is?Marcel
-
Bog
HÁZIGAZDA
-
kalmani
tag
Jó kis cucc lenne ez, ha egy három fokozatú agyváltó belefért volna. A rásegítés korlátozása is butaságnak tűnik.
-
Zsolt73
csendes tag
Nem olvastam végig az egészet, a végén csak annyit láttam, hogy nincs elszállva az ára. Ahogy a mobiloknál, itt se tudom miért nem lehet egy fix helyre írni az árat. Mennyi az ára?
-
DS39
nagyúr
válasz Foglalt név #2 üzenetére
Én eleve nem értem ezeknek a termékeknek a létjogosultságát.
Aki szeret bringázni, az teker, aki nem/lusta az vesz egy motort/robogót. -
beef
őstag
-
Fall-N
veterán
-
Ixion77
addikt
Azóta már kiderült hogy a hátsó kerékben van a motor.
A nyomatékérzékelő miatt én is azt hittem hogy középmotoros, de nem.
Továbbra is úgy gondolom hogy számomra túl kompromisszumos ahhoz hogy ennyi pénzt áldozzak bele. Akkor inkább egy normál kerékpár."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
félisten
Jó lenne azért tudni, hogy egy pedálfordulatra mennyi utat tesz meg. Ez a rásegítés mértékének ismeretében már használható információ lenne.
Az én nagy bajom az, hogy a jó ár / jó funkciók / minőség hármasból ez nem kettőt, hanem csak egyet tud felmutatni, pedig illene legalább kettőt.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
DS39
nagyúr
válasz Foglalt név #32 üzenetére
Igen, ez jogos.
-
Viktor S
csendes tag
Az elektromos bringára jellemző, hogy aki még sosem próbálta, attól hallani, hogy minek ez nekem, van lábam, stb.
Aki próbálta, az jellemzően beleszeret. Kitágítja a horizontot.Én egy egyszerű rendszerrel elektromosítottam a gyerekszállító teherbringám, ég és föld a különbség.
-
Foglalt név
addikt
-
gombasm
aktív tag
Aki megért már bizonyos kort, természetes módon (esetleg sportolással rásegítve) elhasználódtak az izületei, annak áldás a rásegítés, higgyétek el. Az elmúlt egy évben több külhoni (A, I, SLO) biciklitúrán is volt módom részt venni: arrafelé csak a nagyon elszánt sportemberek tekernek hagyományos kerékpárt, viszont rengeteg az e-bikeos túrázó nyugdíjas. Nyilván arrafelé mindenki agyalágyult hülye.... (irónia off).
Legutóbbi túránkon június elején egy középmotoros, pedálszenzoros minőségi e-bike -ot béreltem a szervezőktől, hogy kipróbáljam milyen is a használatban: minden fillért megér, higgyétek el.Ez a cucc itt nálunk (Alföld, max. emelkedő 12 méter) tökéletes lehet, hiszen sok-sok évig mindenhol fokozatváltó nélküli kerékpárokat használtak, mielőtt beütött a monti-láz és mindenkinek legalább 18 fokozatra lett szüksége, de azonnal... Már töltögetem is a pályázati anyagot, erősen foglalkoztat a nagyobbik változat (teleszkópos első villa, kivehető és úgy tölthető akku, unisex váz, csomagtartó + sárvédők - mindez +100e -ért) megrendelése.
Köszönöm a tesztet, a startup indulásakor már kinéztem magamnak ezt a cuccot, de teljesen elfelejtődött azóta.
Nexus 4 & Redmi 5+ & Poco F2 pro & Nothing (1)
-
Sirus86
tag
Én egy ezeréves Kalkhoff Agattu cangát hajtok. Középmotoros Panasonic motor, panasonic akku. Gyerek hátul 25kg-mal és csomagokkal simán visz az emelkdőn. Az öreg akku, ami12 éves, elég még a céghez (15km), a másik gyerekkel kb 70km, 25km/h sebesség körül, csomagokkal. Nexus váltóval és kb úgy váltasz sok-sok ezer km után is,hogy megszólal. Az új gépei meg egyenesen csodálatosak, pl ez: https://veloloft.de/kalkhoff-endeavour-3-b-move-2022-wave-400wh-28/?gclid=Cj0KCQjwxIOXBhCrARIsAL1QFCYM1s7EiMEFohQFWf1S864DJjZlVpolWPoTOFkgQBBbkSzmErz1FJ0aArBDEALw_wcB
Szóval nem éretem én ezt a cangát ennyiért. Se teleszkóp, se váltó, se kicseréhető akku, gyenge motor. Na, szóval igen. Egy jó bünti, hogy az akku nem cserélhető, mert 5-6 év múlva már degradálódni fog rendesen. Kb szemét a canga. Számomra abszolút környezetszennyezés.[ Szerkesztve ]
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Foglalt név
addikt
Nagyrészt egyet tudok ezzel érteni. Amit említettél, hogy a nyugdíjasok is élménytelibben tudnak sportolni, az jó. Ahol kicsit elcsúszott nekem a dolog, az az elszántság és az agyalágyultság említése.
Én szoktam tekerni különböző helyeken (F, D, A, CH, NL, I), aki sportol, annak kerékpárja van, legyen az országúti vagy fully. Aki városban húzza a gyereket, annak vagy teherbringája van, vagy valami városi e-bike. A kocatúrások és az idősebbek jellemzően e-bike-al közlekedenek. Illetve van még ez a 30-40-es túlsúlyos réteg, akiről elárulja a testalkata is, hogy elszántság helyett, pénzzel akar gyors eredményt elérni. Na ők vesznek minden ilyen csodagépet, amivel beesnek az árokba. -
gaborn1
tag
válasz Foglalt név #47 üzenetére
Az a 30-40-es túlsúlyos réteg, aki ilyennel teker még mindig jobb, mintha egyáltalán nem tekerne, szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest