Hirdetés
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az Android 16 már nem jön a Nothing Phone (1)-re
Új hozzászólás Aktív témák
-
Delerium
senior tag
Nyári Steam akcióban, ETS2 és ATS is 1.99€.
-
Jadro
veterán
válasz
Ablakos #29094 üzenetére
Megvettem, feltettem. Még nem sokat kalibráltam, csak pár alapdolgot néztem meg.
Pár infó a körülményekhez:
- gépem adatai az adatlapomon
- g_traffic -> 3.4 (hogy legyen kicsit forgalom ami terhelést ad)
- Renderelés 400%-on végig, egyéb grafikai beállítások maxon.)
- Kragujevac környékén mentem, ez egy új rész, jobban beépített
- Használok Snoowy TAA modot (TAA Clarity módban)
- Rivatuner framelimit OFF, csak nézni akartam a CPU/GPU terhelést
Kiindulási állapot: 1440p, full screen, nincs FPS korlát se a játékban, se RivaTunerben.
Ilyenkor az FPS 65 körül van és a frametime grafikonban előfordulnak beakadások, eami elég idegesítő. Emiatt próbálom ezt a programot. Célom a folyékony játékmenet 60FPS-sel fullfull grafikán.1. Felskálázás teszt: (Frame Generation OFF) - Mi van, ha 1080p felbontáson próbálom maximum beállításokkal kínozni a gépem, de 1440p méretben szeretném látni eset
- ETS2 ->1080p, fullscreen OFF és ezzel a cuccal felskáláztattam (1440p a monitorom), FPS korlát nincs.
- Lossless Scaling: Scaling mode auto, Scaling type LS1, FrameGen->OFF
Kiugró tüskéket elvétve látni a frametime grafikonon, de kicsit darabos a kép kanyarodáskot. Nem folyékony.
65FPS körül megy a játék
Itt nem látok javulást így ennek a beállításnak az én gépemen nem látom értelmét.2. Frame generation teszt: (Scaling OFF)
FPS 35-re korlátozva a játékban, ami a terhelésből levesz és amit a scaling program majd jól megdupláz.
Frame Generation beállítások -> LSFG 2.1 m Mode 2X
ETS2 beállítások: fix 35 FPS, ami szép folyamatos képet eredményez így 70-re duplázva. Scaling progi nélkül, borzaslmas a 35 fps. A frametime grafion sima, nincs tüske. -> Örülünk. :D
Frame Generation beállítások -> LSFG 2.1 m Mode 3X
Itt ugye 35*3 -> 105 FPS-van. Nagy különbséget nem látok, ez is szép és jó.
Ami még megemlítendő, hogy a 35 FPS korlát miatt a gép leterheltsége is kisebb, nem erőlködik se a CPU se a GPU. A GPU-m egyébként is alul van feszelve, de ezekkel a beálításokkal kb 100W körüli a fogyasztása (200+ helyett!) Minek menjen maxon a gép, ha kímélhetem is és még az áramszámlámra is jótékony hatással van?2+1: FrameGen + Scaling teszt:
Megnéztem a 2. teszt esetet felskálázással is. Igazából futásilag hasonló a a helyzet, de kicsit az objektumok élesi mások. Nem tetszenek annyira, de itt a TAA mod is bezavarhat. Az 1440p-s felbontásnál maradok. Itt még 20 wattal kevesebbet fogyasztott a GPU, 80 körül volt. :)
Összegezve, jó kis cucc ez, nem bánom hogy megvettem. Gyengébb gépeken szerintem még látványosabb előrelépést lehet vele összelegózni. (Most megnézem Flight Sim-re is)
-
®abstract®
őstag
Megjött mr buldózer
💯😎
-
®abstract®
őstag
van ilyen= new road texture [link] nekem tetszik
a map felett legyen.
-
Delerium
senior tag
-
Jadro
veterán
válasz
Ablakos #29086 üzenetére
Windows, kell neki a restart.
Ettől függetlenül ez az 1.50 eléggé szarul van megcsinálva. Nem olyan gyenge azért a konfigom (adatlap) de vissza kellett vennem a renderelési százalékból és még így is simán be- beakad. 150%-on, ahol a GPU és a CPU is alig dolgozik. Érdekes módon ATS-nél nincs ilyen probléma.
1.49-nél meg ment minden fullon, 400%-on és csak elvétve röccent meg a játék. Összességében pedig nem lett semmi sem szebb, sőt a butítás miatt egyértelműen visszalépés a kinézet.
-
®abstract®
őstag
válasz
Ablakos #29086 üzenetére
egyébként a megoldást leírtad hogyan lesz jobb.`
napjankban is észre lehet ilyesmit venni a gamekben amelyik kamion modot nem tudnak optimalizálni az így működiktapasztalataim szerint.
én interiorban vezetek mindig- időnként váltok exteriorba.
a hibernacio nem jó- több éve csak altatom a pc t-jobb így -
Ablakos
őstag
válasz
Ablakos #29085 üzenetére
Napok óta küzdöm ezzel a <20 fps-el. Már kezdtem feladni, de az is javaslat az scs fórumban, hogy (windows) újraindítással csodák lehetnek. Megtörtént. Ugyanazon a szerb telephelyen mindjárt 100fps fölé ugrott a játék. Szokásom, hogy hibernálom a gépem és hetekig nincs újraindítás. Tanulságos.
-
Delerium
senior tag
Rusmapnál nem emlékszem, hogy eddig lett volna Rusmap-prefab fájl a models és a def mellett. Load orderben sem találom, vagy vak vagyok. Az vajon hová megy, models és def közé vagy models alá?
-
Ablakos
őstag
Elég nagy fps különbséget tapasztaltam a belső (fülke) és külső nézet között. (Belgrád, IKEA, de lehet a helyszín nem fontos.) A játszhatatlan szintre (<20 fps) esett a képkocka telephelyen belül. (város vége, forgalom nincs) Ha külső nézetre váltok, akkor 80-100 fps között van. (Tetőn nem szeretnék utazni.) Ez csak nekem új jelenség, vagy más is észrevett ilyet?
-
Z0C!
Topikgazda
válasz
Ablakos #29078 üzenetére
Tekintve hogy nincs semmilyen szabályrendszer csak egy sima srcipt a forgalom, így sajnos ez simán előfordul.
Ami a forgalmat irányítja az egy vonal, egy közlekedési lámpa és csókolom.
Egy szűkebb kereszteződésben 1 kamion és 1 busz, máris probléma van a kanyarodásnál...
Nekem a 4 nem jött be, aztán kitapasztaltam, hogy kb a 1,5-2 között élhető.
De persze kinek mi... -
Ablakos
őstag
Aki ProMods térképezik az töltheti az alkotásukat.
-
Ablakos
őstag
Véleményem szerint a játék az 1.0 forgalom sűrűségre lett kitalálva tizenéve. Persze érthető, ha így a közelünkben lévő kb. négy autóval akarnak rettenetes forgalmat szimulálni. pl( AI értelmetlen és bosszantó bizonytalankodás, tétovázás.)
A 10-es sűrűség autópályán még lehet látványos is, de egy városi forgalomban szinte percek alatt összeomlik a közlekedés. Még nagyobb körforgalomban is végtelen ciklusban várnak egymásra. Egymásba fűződő sávoknál szinte mindegyik autó ütközik így kivárhatatlan sort okoz. (ütközés, hátra 20 méter tolatás aztán megint ütközés)
4-es sűrűséggel szeretek menni, de sajnos többször előfordul, hogy ki kell kapcsolni a forgalmat és vissza.
-
®abstract®
őstag
ez nekem ugyanazt jelenti
a forgalom vagy random események miatt sokszor elkéstem.. tudom,hogy mit,hol-hogyan-szerkesztettem a config cfg fle t
1x nem fogok vele xarozni elég volt..megfelel nekem hogy leszedem-bekapcsolom-szevasz.1 gonddal kevesebb.oszt mndenki úgy forgalmaz ahogy jólesik= nekem így adja.
-
Z0C!
Topikgazda
válasz
®abstract® #29075 üzenetére
Sürgős fuvar nem jelenti a versenyt. Csupán időben kell X helyre érni. Ne keverd a 2-t.
A forgalmi modok 99,9%-a egy console paranccsal írható.
Console-ba:
uset g_traffic 0 -0 forgalom
uset g_traffic 10 -nagyon sűrű forgalom
A kettő között tizedes megoldásokkal is lehet állítani. Én általában uset g_traffic 1.6-al használom, így van is forgalom de lehet haladni.
Ezen kívül, amit használnak az maximum az 1 adott járműből X jelenjen meg 60mp alatt.
Csak mivel ezek konzol parancsok, van aki nem akar érteni hozzá, nem tudja szerkeszteni, azoknak le lehet tölteni. Kb ennyi.
A többi csak placebó -
®abstract®
őstag
válasz
Ablakos #29073 üzenetére
sürgős fuvarokat skippelem, ezek nem versenyzős gamek
arra van másik.itt csak autópályán tudok fullba rongyolni amúgy nem.engem ne sürgessen a game- ne stresszeljen mert nem vagyok rá kíváncsi
az alvást kikapcsoltam mert elkéstem gyakran
ja,ennek a nemet [link] csapatnak vannak érdekes modjaik-a forgalmit teszteljetek le de van több is.
Z0C
mod mentesen egyik game se ér nekem semmit
biztos nem irogatnek ide mert letöröltem volna mind2..
-
Z0C!
Topikgazda
válasz
®abstract® #29072 üzenetére
mod nélkül, normál tempóban.
-
Ablakos
őstag
válasz
®abstract® #29072 üzenetére
Ezért muszáj körültekintően választani fuvart. A sűrgős fuvar egyenlő a veszteséggel. Többet fizet és jó sokat le fog vonni a késés miatt. (Ami emelt forgalom sűrűségnél garantált.)
-
Z0C!
Topikgazda
Fuvar távolságok IRL időben.
-
Delerium
senior tag
Frissült a TAA mod, 10.2.4-re, egyelőre most nem tervez rajta újítást, dolgozik a többi játékon, GTA, BeamNG stb.
Közben az öreg Ken csak járja Utah útjait.
-
tatabike
őstag
válasz
®abstract® #29063 üzenetére
Nem értettem soha, miért ilyen sz@rok a hangok. Láttam pár videót, telemikrofonozott vontatókról, amikkel azt bizonygatta a SCS, hogy milyen komoly apparátussal rögzítik a hangokat, mégis egy rakás....
Ablakos, ennek ellenére jártam olyan sofőr-előkészítő tanfolyamon Csepelen, ahol az ETS2 futott egy épített szimulátoron, ami egy utánfutóra volt rögzítve, és úgy hozták-vitték. A Wabinak egy nagyon komoly szimulátora volt annó, egy valódi Renault Magnum fülkéjéből volt építve, azt is lehetett szállítani, több helyen is láttam.
Z0C!, 1.36 -> 1.37, nagy érvágás volt, nem lehet elfelejteni...
-
Ablakos
őstag
válasz
®abstract® #29063 üzenetére
A játék betöltésekor kapott figyelmeztetés kissé vicces. járművezető tanfolyamon... nem engedélyezték
Nem javasoljuk, esetleg nem alkalmas... de ez már túl szerénynek tünne.
-
®abstract®
őstag
válasz
tatabike #29061 üzenetére
lassan 1,5 éve kaimon szimelek de már az elején hallottam ugye 1 hónap alatt,hogy nem az igazi a vasak motorhangjai
nem is értem hogy miért cseszik el direkt vagy sose hallottak igazi kamionokat dorombolni?! örök rejtély marad ez 🤔😐
ezután kezdem el a modokat vadászni és úgy néz ki,hogy megértelegutobbi új favoritom a ford f8500 a 320 pacis cummins motorral imádnivaló 💯😎
meg úgy vettem észre a sicsi csapat direkt szivatja a moddereket meg a játékosokat,mert csak úgya gyökerek..
-
tatabike
őstag
Tudom, 2015 óta tolom a game-t, közben lettem igazi kamionsofőr, mert megcsináltam a jogsikat.
Már annó is ment a hangok buherálása, meg minden buherálása, mert a gyári állandóan f.s volt. Aztán betettek jól a népnek, mikor megszüntették az .ogg támogatást, és földi halandó számára szerkeszthetetlen formátumokat vezettek be. Ezt nem csepegtették érdekes módon, csak simán odatolták az orrunk alá, eszi, nem eszi, ez van....
Érdekes, az FS-sorozat mai napig elvan az .ogg-vel, pedig az egy jóval komolyabban megcsinált game.
-
PuMbA
titán
válasz
tatabike #29056 üzenetére
Itt a kéthengeres csettegő motort is cserélik, hiszen át fogják rakni DX12-re, a megvilágítási rendszert már lecserélték modernre az 1.40-nel, most az 1.50-nel jött az új részecske és árnyék rendszer
Emlékszem, hogy hogy nézett ki a játék régebben, most azért jóval jobb, de ugye nagyon lassan haladnak sajnos és ezért nem tűnik fel. Ha mindent egybe cseréltek volna le, nagyobbat ütött volna mindenkinek, mint így apránként csepegtetve a változásokat.
-
®abstract®
őstag
a natur gamet kb.1 honapig jatszottam mod mentesen-ezutan kezdtem neki mert nem volt jo az egesz
pont a scania-mindig nyaliznak nekik- motorhangok okoznak csalodast meg en tobb modellt is talaltam amik jobbak de megse teszik bele a gamebe
sc. helyeben en pedig koteleznem a sicsit arra,hogy tegyek bele a gamebe minden scania modellt,mert pont a jobbak nincsenek benne..szoval megy tovabb a szutykolas meg a marketing bullshit hogy mi meg,hogy lesz csak ugy sicsi modon reszelgetik oszt olyan lesz amilyen..tetszik nekem ez a ford f8500- lehet hallgatozni
[link]
lehet az uj favoritom?! -
Z0C!
Topikgazda
válasz
®abstract® #29055 üzenetére
Megint egy modder munkáját mutatod.
SCS-nek mikor lesz ilyen?
Soha.
Próbálj ki 1 hónapot csak gyári azaz SCS kamionnal csapatni.
A 3.km után kapcsolsz majd zenét, mert a high end profi mikrofonnal porszívó hangokat sikerült felvenni.
Nagyon jó, hogy sikerül a modokat megtalálni, de sajnos továbbra is az az álláspont elég sok embernél, hogy modok nélkül ez a játék halott lenne.
A sok moddertől lenyúlják az ötletet és feszítenek, hogy miket kitalálnak.... -
tatabike
őstag
Én is erre alapoztam, amit írtam. Egy kispolszkit is lehet fejleszteni, toldozni, foltozni, de amíg ugyanaz a kéthengeres csettegő motor marad benne, bármit is csinálnak vele, az csak egy kéthengeres csettegő marad. Így van ez a sicsi grafikus motorjával is. Mivel minden frissítésnél gyakorlatilag (legalábbis szerintük) megváltják a játékok világát, egy tényleges motorcsere esetén itt olyan ömlengés menne, hogy csak pislognánk. Megalapítanák rá a Gamer Oscar-t, és egyből odaítélnék maguknak.
Igaza van Z0C! kollégának, a modderek nélkül ezzel már senki nem játszana...
-
Z0C!
Topikgazda
válasz
®abstract® #29053 üzenetére
az a helyzet, hogy naív vagy
Legalábbis a posztjaidból ítélve erőteljesen látszik, hogy hiszel még a mesében
Napestig lehetne sorolni, hogy mit nem tettek meg eddig.
Pedig idejük lenne rá, kapacitásuk is, csak könnyebb mást mondani, mert monopol helyzetben vannak.
A helyzet marha egyszerű. Amíg ők egyedül vannak a piacon, bőségesen ráérnek addig is jön a pénz.
Ilyen-olyan kis apróságokkal életben tartják a communityt meg fényűző képeket nyomnak twitterre és kb ennyi.Meglehet nézni a 10év változását.
A kamion kereskedés, 1-2 kamion model...és csókolom.
[link]Hiába linkelsz modokat, sajnos a játék önmagában nem képes életben maradni.
Mai napig nincs olyan jellegű "tuning" a kamionokra amivel 1-1 stílus azonosulhatna.
Nincs OpenPipe, nincs oldal és magas kipufogó, nincs vabis kormány és lehetne tényleg sorolni.
Grafikailag már a TAA is akkorát nyom a latban, hogy majdnem, hogy új játékkal játszol.
A PNG, JBX-ről ne is beszéljünk...
Nyilván kell hozzá gép, de akkor is... -
®abstract®
őstag
Hát azt észrevettem olyan mintha a sicsi titkos fejlesztői lennének a lelkes modderek akik publikálják a fejlesztéseiket
és igen valamikor több évvel előrébb járnak mint a kiadó maga.. pedig szerintem az valójában tuning a motorháztető alatt ennyi.
Z0C
Engem a sok hiányosság meg hanyagság ami zavar
de még szerencse hogy lehet pótolni nagyon sok mindent. Ja igen sok idő alatt a teljesen eu térképet meg lehetett volna csinálni és akkor mondjuk lenne az alapjáték kb 60 giga de akkor benne lenne szinte minden.. sok mindent nem sikerült összerakni ugye azt is a külsős csapatok fejlesztik..
csak alapvető dolog az a csöves térképnézetsimán egy ilyennel fel lehet pofozni a látványt [link] és mindkét játékhoz bekapcsoltam vagyis elérhető
-
Ablakos
őstag
Az éjszakai (mesebeli
) csillagos ég az új fejlesztéssel (1.50) jött vagy Realistic Brutal Graphics And Weather grafikai mod tolja? 1.49-ben eddig nem tünt fel.
-
Z0C!
Topikgazda
válasz
®abstract® #29047 üzenetére
a dirt széria szép, csillivilli de kutyába se veszik a nagyobb sportolók.
Helyette a Richard Burns Rally - rallysimfans pluginnal.
Mérföldekkel jobban beállítható, sok neves rally pilóta készül fel a játékból.
[link]
Nem mellesleg a Prism3D motor van a játék alatt ami már akkor elavult volt amikor a játék megjelent.
10 év alatt nem sikerült se a játék motor csere, se EURÓPA térképét kiadni...
1-1 modder évekkel korábban kiadja azokat a modokat amiket az SCS felvásárol később.
Animált kapuk, egyéb más modderek által megjelenített mod.
Csoda, hogy a Tandem/rigid karosszéria még nincs kiadva, pedig vagy 4-5 éve ha nem több már KAST, eKERI, NTM, VaK már elérhető... -
PuMbA
titán
válasz
®abstract® #29049 üzenetére
Persze, egyetértek. A modderek sok esetben előrébb járnak
A továbbfejlesztés szót azért nem mondanám rá, mert ha van egy autód és kicserélsz rajta majdnem minden alkatrészt, akkor az már gyakorlatilag egy "új", másik autó. Itt is ez történik, hiszen szépen lassan a motor összes részegységét lecserélik modernebb megoldásra, tehát alig marad benne olyan egység vagy kód, amit 2012-ben írtak bele.
-
®abstract®
őstag
Rendben
jó de akkor ez mégse jelent a gyakorlatban grafikus motorcserét hanem fogalmazzunk úgy hogy tovább fejlesztik a meglévő állományt
és akkor így pontos.
Szerintem te elfogult vagy a céggel szemben
igaz nem tudom hogy miért.
Az a helyzet hogy lelkes profi modderek jobb megoldásokat tudnak készíteni mint a sícsi, ez csak egy példa de van több is persze- az időjárás modellekre gondolok, vannak olyan tartalmak hogy. 2k-4k-8k textúrákat is beletesznek az időjárás módokban= a nagy ágyú a 10 gigás csomag- realistic brutal weather and graphics, de van több is persze biztosan tudod nem sorolom fel mindet.
Amit én kedvelek és használok mindkét játékban a ross blade weather addon [link] meg ezt [link]
-
PuMbA
titán
válasz
®abstract® #29047 üzenetére
Ha nagy mértékben fejlesztik a motort az nálam "kicserélést" jelent, hiszen a motor már eléggé más, mint például 2015-ben volt
3 évvel ezelőtt cseréltek le az 1.40-es javításban például a teljes megvilágítási rendszert a motorban: ETS2 & ATS 1.40: New Lighting System.
Az, hogy egyik napról a másikra egy teljesen új motor legyen egy ilyen kis cégnek nem járható út. Egyenként cserélik le az egyes rendszereket a motoron belül, aztán végül megérkezik a DX12 mód is és így eljutnak egy teljesen új motorhoz 4-5 év alatt.
-
®abstract®
őstag
Nekem meg az maradt le hogy a játék beállításaim full hd médiumra értettem.
na most akkor eldönthetnéd hogy kicserélték a grafikus motort vagy nem mert feljebb pont azt írtad hogy kicserélték a grafikus motort modernebbre
akkor most ezt hogy érted?
Ja most hogy utána néztem látom hogy a legrégebbi játék 2001 [link] amit fejlesztett a sicsiszóval nettó 23 éve benne vannak a saját motoros játék gyártásban készítésben. Ez mind szép és jó de ennyire sok idő után arra számítana a szerencsétlen vásárló hogy a játék profi legyen és megfelelően optimalizált összeszedett legyen minimális hibákkal.
ezta céget nagyjából a codemasters-hez tudnám hasonlítani ugye a rally király készítőnek kiadónak, azok majd 25 éve vannak a porondon no de olyan játékaik is vannak hogy be lehet hugyozni
nekem a dirt három meg a negyedik van de ott van még ugye a 2019-es rally a dirt r. 2.0 [link] az is nagyon komoly pedig nem mostani darab. Az ea sportos legutóbbi már megosztó lett..
Ablakos
Hogy mi a reshade? hát ez le van írva hogy mire való [link]
-
PuMbA
titán
Ami lemaradt, hogy onnan lehet tudni, hogy nagyobb mértékben változott a motor most, hogy az 1.50 eléggé szétvágta a ProMods-ot és a fejlesztőknek több idő lesz megoldani.
-
PuMbA
titán
válasz
®abstract® #29043 üzenetére
és tatabike: A Prism3D-t nem is fogják cserélni, hiszen a saját motorjuk
Folyamatosan fejlesztik, minden új verzióban megjelennek új dolgok, hiszen jelenleg ezen van a fókusz. Az 1.50 esetén ezt írták:
"Renderer Changes - (still based on DirectX 11 API for now)
We're consistently working on improving our rendering system. It's been a key focus lately, though it'll take some time to complete. Until then, you can expect additional content and enhancements in version 1.50, including:
-TAA, or Temporal Anti-Aliasing
-Cascaded shadow changes
-Soft particles
-Lit/shadowed smoke
-Far shadows
-Optimized light computation" -
®abstract®
őstag
baromi regi a sicsi prizma3d motorja
ideje lenne cserelni.. [link]
ugy tudom akkor lesz grafikus motorcsere support lesz a DX12 & vulkan api-meg fsr-dlss-stb.addig mehet a marketinges duma oszt sehol semmi.
masik az- zsenialis gamek a forza horizon 3 & 4 & 5 amik DX12 szaladnak medium settingsen a kutyafaxa hardveremen 40-50 fps l.
hogy lehet ez? ott folyik a fejlesztes nem szutykolnak,mint a sicsi studiobanDelerium
a jo peterbilt 362 s
erdemes azon maradni amit szeret a hardvered-ne szaladj a news utan mert minek..
-
Delerium
senior tag
válasz
Ablakos #29040 üzenetére
Nekem oké, még num 1-re is beadta a TAA menüt, pedig ott egészen más van, le is szaladtam az útról miatta
A modder stílusa több mint megkérdőjelezhető, de a TAA megoldása magasan az SCS fölött áll. Újra ingyenes 1 hónapig és valószínűleg örökre, legalábbis ezt írta legutóbb Patreonon. Mindig csak a legfrissebb játékverziókkal működik, de ha mindent jó helyre másoltál akkor mennie kell.
Így, hogy nem az SCS élsimítását használom, visszaállt a rend és a kedv is játszani, hogy nem kell a cikkcakkokat néznem.
-
Ablakos
őstag
Ez a mod működik valakinek? TAA Azt teszem, amit ír, de nem akar END vagy cntrl+P -re működni.
-
-
Ablakos
őstag
(ETS2 1.50) Bárhol ütök egy F10-et (alapmenüben is) azonnal összeomlik a játék. Hibát sem logol erre : 00:02:12.380 : screenshot
-
Z0C!
Topikgazda
válasz
®abstract® #29034 üzenetére
Sergej volt a kitalálója, megalkotója és feljesztője a rendes RusMapnak.
[link]
Hosszú betegség után 62évesen elment... -
Delerium
senior tag
Elhunyt Sergei Bannikov, a Rusmap a több egyéb map mod fejlesztője. Az volt a kedvencem a map modok közül
-
Delerium
senior tag
Na ezt nem tudtam, mert ugyanúgy néz ki mint előtte, úgy derengett, hogy DX12-ven jön az új motor, a mostani meg csak egy élsimítás fejlesztése a réginek, pedig olvastam is a changelogot. Fejleszteni kell a hardvert hamarosan, de azért még mindig bosszant, hogy előtte szebb és stabilabb volt. Na sebaj, marad az alacsonyabb beállítás, aztán várom az élsimítás fejlesztését, ha azt megoldják natív felbontáson is, az nekem elég.
-
lo_jo
senior tag
válasz
Delerium #29025 üzenetére
Az 1.48.5-nél emeltek a gépigényen, pont azért, mert fejlesztik a motort is és az új kontent már ennek megfelelően érkezik. [link] Persze akkor még nem jött bele semmi, ami valóban indokolta volna, de számítani lehetett rá.
Egyébként a játék nem ugyanazzal a 10+ éves motorral megy. Persze az alapja ugyanaz, de akkor még DX9 volt, azóta már volt DX11 update (1.36, 2019. december) és igazából a minimum gépigény már azzal is szűkös volt. Toldozgatják-foltozgatják, de nem ugyanaz.
-
PuMbA
titán
válasz
Delerium #29025 üzenetére
Pont ez az, hogy nem 10+ éves játékról beszélünk és nem ugyanaz a motor sem. Ahogy írtam pár hozzászólással ezelőtt, az 1.50-nel cseréltek motort egy sokkal fejlettebb változatra, ez benne volt a leírásában
Jelenleg csak egy az egyben áthozták a grafikát a régi verziós motorról és a következő javításokban jönnek majd a grafikai újdonságok. Na meg 2012 óta a textúrák minősége is sokat javult. Elég összehasonlítani a Going East DLC magyarországi textúráit és a mostani svájci / ausztriai textúrákat.
-
Delerium
senior tag
válasz
®abstract® #29022 üzenetére
Persze, a VRAM az ma már édes kevés, de a játék meg 10+ éves, ugyanazzal a motorral, nincs csicsás grafika.
Csak a végleges 1.50 óta küzdök ezzel, előtte grafika modokkal+snovy TAA moddal együtt, 125% renderen, SSAO-t leszámítva szinte minden ultra, vsync lock 30 és stabil, szép kép volt.
Most meg 100% render vsync 30, gyári TAA, nem tudja tartani a kép meg borzalom. El tudnám fogadni, hogy ez a hardver ennyit tud, de tudom, hogy ennél volt sokkal jobb is.Ezt nem veszi be a gyomrom, hogy a motor ugyanaz, az élmény meg megszűnt. Persze meg lehetne venni a Snovy modot, de addig álljak fél lábon amíg neki küldök pénzt Patreonon
-
lo_jo
senior tag
válasz
Delerium #29019 üzenetére
Nem lesz itt hiba. Egész egyszerűen ez a gép ennyit tud. Persze az SCS is kicsit ludas, mert biztosan lehetne jobban optimalizálni, de egy indie cégről van szó.
Egyébként meg az egy százalékban kifejezett értékeket, főleg több magos CPU esetén engedd el. A tiger lake i3 egy 2C4T CPU, a 44% ebben az esetben valószínűleg azt jelenti, hogy a két fizikai mag erősen a CPU limit határán táncol. Ez lehet épp kijelezve magonként a 44 duplája, azaz átlag (mert az MSI AB és így a RTSS is alapból 1000ms átlagot mutat) 88%, aminél 1 mag valószínűleg bőven belenyal a 95-100% terhelésbe pillanatokra. A 89 fok ETS alatt pedig nagyon sok, gyanúsan már thermal throttling miatt annyi. Mellesleg a minimum CPU natív (HT/SMT nélkül) 4C, az ajánlott pedig natív 6C.
Az MX450 meg feladattól függően nagyjából fele-harmada a hivatalosan ajánlott 1660 teljesítményének, nyers erőben valamivel a minimumként megadott GTX 660 ereje felett van, csak töredék fogyasztással. Az még valószínűleg a határ ezen oldalán táncol 100% render mellett, de a 85 fok miatt az egy lépcsővel visszavett teljesítmény ott sem kizárt.
Röviden: minimum alatti CPU-val és minimumnál nem sokkal jobb GPU-val futtatod a játékot, így ennyit tud.
Szerk: Közben eszembe jutott, hogy van TL 4C8T is, tehát azzal már teljesül a minimum CPU igény. Ami 1080p low-medium az SCS saját bevallása szerint is.
-
PuMbA
titán
válasz
®abstract® #29022 üzenetére
Hmm, ebben van valami. A beszúrt képén is 1,8GB VRAM használat van, ami azt jelenti, hogy csordultig tele van. Ez megmagyarázza az fps beeséseket is, ami pont ekkor szokott történni és a GPU frekvencia is ezért esik be, mert nincs mit feldolgoznia, vár az adatra.
Nagyon rosszallom, hogy a mai napig a laptopokban spórolnak a VRAM-mal és sok esetben fele annyit kap, mint az asztali változat.
-
-
vlevi
nagyúr
Az utóbbi időben többször kaptam büntetést piroson áthajtás miatt.
WTF???
-
Delerium
senior tag
válasz
Ablakos #29018 üzenetére
2012-es a játék és 60-80 FPS, az annyira nem jó és normális, amiket felsoroltam mind újabban mint ETS2 és mind jobban fut, persze nem ekkora kvázi nyílt világú. A hardver limit az tény, de az autópálya közepén ne essen már be az FPS a semmitől 20-ra, aztán vissza miközben a VGA 85-90% pörög a proci meg 40, fel le ugráló órájellel, emellé minden 80+ fokon.
De mint írtam, lehet nálam van hardver vagy szoftver hiba, csak nem tudom mi. Ezért szidom inkább a játékot.
-
Ablakos
őstag
válasz
Delerium #29016 üzenetére
Az AC -ben jóval kevesebb és kevésbé kidolgozott objektum van. Ott nekem bőven 150 fps felett szaladgál a játék. (60hz monitoron
) ETS2-ben 60-80 fps között az átlag. A gépigény nem lesz kevesebb, ahogy emelkednek a verziószámok. Aki minőségibb megjelenítést akar, annak áldozni kell újabb hardverre.
-
Delerium
senior tag
Tiger Lake i3, MX450, 24gb, éppencsak nem low end laptop, de nem így kellene mennie. Friss W11, friss paszta, driver ddu, nemrég portalanítva, paddal alatta, minden up to date, nem virágbolti semmi. Csak ETS2-ATS a probléma, nekem ez a fura, Assetto Corsa, Spintires játékok, Doom simán megy hiba nélkül. Valami bolygó együttállás lehet vagy poltergeist, más ötletem nincs
-
PuMbA
titán
válasz
Delerium #29013 üzenetére
Ha már elég régi a géped akkor azért lehetséges, hogy tényleg az 1.50 okozza. Ahogy szó volt róla, ezzel a verzióval kicserélték a grafikai motort egy modernebbre, ami lehetővé teszi a jövőbeli fejlesztéseket és a mostaninál jóval jobb grafikát. Ennek lehet, hogy már újabb videókártya architektúrák fekszenek.
Mindenesetre egy gép szétszedés, takarítás és hűtő újrapasztázás vagy akár Windows újratelepítés és minden illesztőprogram frissítése okozhat javulást.
-
Delerium
senior tag
Simán lehet nálam a hiba, de 1.50-ig nem volt ez ami most. Előtte high, ultra, FHD 125% renderrel, nem volt melegedés csak néha a Snovy TAA bétáktól. Pedig akkor még volt Promods, map modok, JBX graphics. Most meg forróság, néha a semmi közepén beeső FPS, nyögvenyelős játék, de én is csak találgatok mi okozza ezt.
-
PuMbA
titán
válasz
Delerium #29004 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem lett nagy a játék gépigénye az 1.50-nel. Nekem hasonlóan fut, mint 1.49-cel. Ultra preset-en játszok, ami 200%-os render scale-t állít be a 2560x1440 felbontás mellé és minden maximumon. Így 140 fps körül vagyok szinte mindig egy Radeon 6700XT-n, ami ma alsó-közép kategóriás videókártya. Nagyon távol van ehhez az RTX4090.
-
Delerium
senior tag
válasz
®abstract® #29007 üzenetére
Köszi, ezt ki fogom próbálni, ETS meg egyelőre pihen, amíg valami csoda nem történik
-
®abstract®
őstag
válasz
Delerium #29004 üzenetére
gondolom akkor lehet gond ha vga driver update volt..majd reszelgetik ahogy eddig is.
vissza tudsz valtani regebbi verziora=problema megoldva
ja.megveszi a jatekos a combos hardvert,ha megteheti..vagy amig megjavul tudsz addig sarat pimpelni a mudrunner-american wilds ba
a hozzavalo felpofozo mod ajanlott-rendesen komoly lesz[link]
-
Delerium
senior tag
válasz
®abstract® #29000 üzenetére
Elég sok hardveres problémám lett az 1.50 óta, 100% renderen, high-ultra, SMAA-TAA, éles beállítás, luma 2-őn, minden rendben, nincs forróság, VGA 65-70 fok 95-98% kihasználtság. Ahogy feljebbrakom akár csak 125%-ra, mindennek vége, 84-86 fok ugyanakkora kihasználtság vagy alacsonyabb mellett, nincs throtling de az már szúrja a szemem. Valami van a játékkal, ami eddig nem volt, vagy persze nálam van valami elszaródva, de rendesen bosszant és elvette a kedvem a játéktól.
Natív fullHD-ben olyan mintha 720p lenne, elmosott vonalak, cikkcakkosak az élek. Ezt tudta megoldani az SCS, mint a többi AAA fejlesztő, ha nem megy az optimalizálás, majd a játékos megveszi a 7800x3d-t, RTX 4090-et és már nem is tűnik fel, hogy amit kiadtunk az gatya.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Ablakos #29002 üzenetére
"nem engedélyezi a gyors utazást"
Nekem az a furcsa, hogy nem telik az idő, amikor egyik helyről a másikra ugrálok.
Így pl, amikor keresgélekachievement fuvarok között, és nem találok, akkor kénytelen vagyok aludni, azért, hogy frissüljön a lista, hátha bead egy olyan fuvart, amit keresek, de, 3-nál többet azt sem lehet. -
Ablakos
őstag
Alacsony üzemanyag szinten nem engedélyezi a gyors utazást. Nem értem, ez miért feltétel, ha egyébként meg levonja az utazás költséget pénzben.
-
Debilon
addikt
Én modok nélkül használom, de egyszer sem volt CTD, vagy bármi más hasonló gond
Annyi tűnt fel, hogy ugyanolyan grafika mellett valamivel kevesebb FPS van (130-140 helyett 100-110 környéke, reworked Svájc meg 70-110 között) FHD-n
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motoros topic
- METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER - A teljes nyitányt újraforgatták
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fujifilm X
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Asus M5A99FX PRO R2.0 990FX chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256GB SSD + 1TB HDD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest