- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor 400 Pro - gép a képben
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A FrostBite 3 úgy használja a DX11.1-et, ahogy írod. Repi már mondta, hogy semmi képminőségbeli hátrány nem lesz a DX11-es kódhoz képest, csak valamivel gyorsabb lesz a kód DX11.1-ben (egyes funkciókat DX11-es hardverrel is el lehet érni). A Dx10-es kódban lesz képminőséghátrány, de ez nem probléma manapság.
Ami extra, hogy használja az AMD DX11.1-es DBT kiterjesztését is, amit csak a GCN hardverek érhetnek el. Egyébként szinte mindegyik hardver támogatja ezt az elmúlt 5 évből (OpenGL alatt ez a GL_EXT_depth_bounds_test, és az OpenGL 1.3 specifikáció része), csak nagyon specifikusan van megírva az egész. Úgy, hogy kihasználja azt a képességet, hogy a GCN a 24 bites depth formátumokat belsőleg 32 bitesként reprezentálja. Ezzel kizártak minden hardvert, ami nem így működik. Ez eleve egy megkérdőjelezhető döntés, hiszen lassan 6 éve erre a funkcióra vágynak a fejlesztők a DX-ből (ugye a DX9-ben implementált kiterjesztés nincs meg a DX10-ben), és egyelőre csak specifikus kiterjesztést kapnak. Most lehetőség lett volna, hogy ez a kiterjesztés mindenki által támogatott legyen, csak ilyen specifikusan implementálva nem lesz az. Ez már eleve egy szemétkedő fegyver. És ez észrevehető a nemrég kiadott GE játékokon is, mert nekem ne mondja senki, hogy az UE3-at évekig sikerült jól paraméterezni, és lagok nélkül megy minden hardveren, és most véletlenül annyira rosszul paraméterezték, hogy az NV-seknek nem árt init szerkeszteni, ha nem akarnak néha 50 ms fölötti frame időt. Ez bullshit egy olyan motortól, aminél ilyen hülye működést még nem láttunk. És tök véletlen, hogy pont akkor, amikor Roy Taylor, meg az átcsábított régi TWIMTBP kollégái munkába álltak.
A másik extra, amit az FrostBite 3 használ az a CDB. Ez csak egy opcionális funkció a DX11-től kezdve, tehát nem kötelező támogatni. Tudtommal eddig csak a Dragon Age 2 használta. Ezt az AMD DX10.1-es hardverektől kezdve támogatja. A többiek driveres emulációt használnak rá.
A többi dologról még nincs adat a FrostBite 3 kapcsán, de Repi tart majd egy előadást novemberben az APU13 konferencián. Azt nem tudni, hogy miről beszél majd, de gaming fókuszú. Tulajdonképpen idén ő lesz a HSA-nak a független szakértője és elmagyarázza mire tudná, vagy esetleg már tudta használni. Gyakorlatilag azt teszi majd, amit a múlt évben Tom Malloy az Adobe-tól. -
haddent
addikt
Ha az AMD megjelenésük napján látja majd az nVidia partnerprogis játékokat először, az csak az nVidia-t minősíti. Az AMD játékok mindig nyíltan odaengedték a tűzhöz közel az nVidiát is...
BF4 béta nincs, de neked már előre van róla információdAlfa van, az pedig távolról sem látott DX11.1 -et még például, ráadásul már le lett írva nem egyszer, hogy egy optimalizálatlan BF3 motornak tekinthető. Ettől a két "jelentéktelen" információtól eltekintve teljesen igazad van és nem hasraütésszerű fanboy kampány volt a mondanivalód.
Abba, hogy kinek mennyire lesz jó mikor és hogyan ne menjünk bele, kétlem, hogy bármi információd is lenne erről, mintahogy nekem se és senki másnak sincs. Spekulációkról meg ne vitatkozzunk már... Majd ha itt az ideje visszatérhetünk rá. (Csak egy szösszenet amit nem tudok nem megemlíteni azt olvasva, hogy az AMD új szériának milyen rossz lesz a driverekkel naponta: a GTX6xx/GTX7xx mizériára még mindig nincs megoldás. Azért a saját házunk környékén is nézzünk már szét.. Ettől függetlenül igazad van tulajdonképpen, valóban fél évet vártunk a normáls driverre mi is, csak azért nem ilyen szintű volt a "rosszság", mint most nV oldalon.)
Az eladásokkal csak arra céloztam, hogy a BF4 -nek jóval nagyobb a közösségi és pénzügyi "húzóereje" is, mint a fennti játékoké. Nem lehúzom én ezeket, nagyon várós innen számomra is több is, talán jobban mint a BF4.. Ja és ez viszont a BF3 alapján várható, ez sem tény természetesen.#18 asaca hát ez csak a te válogatásod.. Mindkettővel bőven el lehet lenni (feltéve ha majd az nV hamarosan már javítja ezt a csúnya hibát). 670-el és 7950 -el is toltam zöld és piros játékot is gond nélkül
Mellesleg a PS4 -et a pirosaknak köszönheted de spongya rá -
haddent
addikt
Ezt így nem mondanám, a Battlefield 4 egymagában el fogja húzni a szekeret. Most lefogadom veled, hogy több BF4 -et fognak eladni, mint összesen ebből az 5 játékból ahány példány fogy. Ráadásul ezek "elmúlnak" (talán a Watchdogs kivételével). A BF4 -ből 1 év múlva is fog fogyni bőséggel
De valóban szép felhozatal ettől függetlenül!
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED monitor topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mesterséges intelligencia topik
- Házimozi belépő szinten
- Elemlámpa, zseblámpa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 PRO 1TB SSD fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest