Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duddi

    aktív tag

    válasz Cathulhu #13 üzenetére

    Ahogy mondtad "Azért a valódi raytracingtől nagyon messze vagyunk, ez csak a szükséges minimum pár csillogáson és árnyékon" Igen ez nem teljes RT mert erősen rásegít a tensor magokon futó denoiser is.

    Amit te mondasz az Igazi RTlehet még 5 évnél is messzebb van. És nem feltétlen azért mert nem lenne hozzá technológia hanem mert ha kidobnának egy igazi RT kártyát az még a windows asztalt sem tudná megjeleníteni a jelen állapotban. jelen pillanatban minden amit a monitoron látsz legyen 3D vagy 2D objektum raszterizálással kerül megjelenítésre. ez csinál a virtuális elemből pixeleket a képen. Erre gyúrtak az elmúlt 25 évben ha nem lenne raszter és shader kapacitás a videokártyában (ami nem kell az TR hez) akkor nem adna képet semelyik program.

    Röviden: az igazi TR hez újra kell írni minden megjelenítő felületet programot és alkalmazást és nem lesz visszafelé kompatibilis ha egyszer elkészül.

    Ray Casting egyszerűbb lenne de nem adná vissza azt a minőséget amit megszoktunk
    RT képes lenne hozni amit most a raszter és shader kombó tud de erőforrás igényes olyan részegységektől amik nem tudnak raszterezni.
    RTX használja a "régi" raszteres megjelenítést és a shadereket csak a tükröződő felületeken kiegészíti TR vel nagyon kis sugárszámmal amit denoising útján tesz széppé.
    Path Tracing adja a legvalósághűbb képet.

  • Dare2Live

    félisten

    válasz Cathulhu #13 üzenetére

    5év az imo elképesztően optimista jóslat, lesz az 10is mire only RT. Talán.
    De RTX 2080... soha nem erről szólt és NV se ezt mondta. Persze lehet ki tud köhögni magából 2fpst fhdban...

    A mien szép meg már elég régóta necces... Szép az élet grafikája?

Új hozzászólás Aktív témák