Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duddi

    aktív tag

    válasz Cathulhu #13 üzenetére

    Ahogy mondtad "Azért a valódi raytracingtől nagyon messze vagyunk, ez csak a szükséges minimum pár csillogáson és árnyékon" Igen ez nem teljes RT mert erősen rásegít a tensor magokon futó denoiser is.

    Amit te mondasz az Igazi RTlehet még 5 évnél is messzebb van. És nem feltétlen azért mert nem lenne hozzá technológia hanem mert ha kidobnának egy igazi RT kártyát az még a windows asztalt sem tudná megjeleníteni a jelen állapotban. jelen pillanatban minden amit a monitoron látsz legyen 3D vagy 2D objektum raszterizálással kerül megjelenítésre. ez csinál a virtuális elemből pixeleket a képen. Erre gyúrtak az elmúlt 25 évben ha nem lenne raszter és shader kapacitás a videokártyában (ami nem kell az TR hez) akkor nem adna képet semelyik program.

    Röviden: az igazi TR hez újra kell írni minden megjelenítő felületet programot és alkalmazást és nem lesz visszafelé kompatibilis ha egyszer elkészül.

    Ray Casting egyszerűbb lenne de nem adná vissza azt a minőséget amit megszoktunk
    RT képes lenne hozni amit most a raszter és shader kombó tud de erőforrás igényes olyan részegységektől amik nem tudnak raszterezni.
    RTX használja a "régi" raszteres megjelenítést és a shadereket csak a tükröződő felületeken kiegészíti TR vel nagyon kis sugárszámmal amit denoising útján tesz széppé.
    Path Tracing adja a legvalósághűbb képet.

Új hozzászólás Aktív témák