Új hozzászólás Aktív témák
-
Terminator17
senior tag
Ez egy jó game lesz,nem kell lehúzni.
-
gandrus
tag
válasz
Interceptor #73 üzenetére
Angolul fog megjelenni, de a szorgos MorroHun csapat valószínűleg ezt is lefordítja majd.
-
Interceptor
addikt
-
gandrus
tag
válasz
Interceptor #71 üzenetére
Nyilván, attól is függött az amortizáció meg a javítás ára/ideje, hogy milyen minőségű volt a fegyver. Meg a támadott ellenfelektől is. Egy patkány szinte nem koptatta a fegyvert, ellentétben egy gólemmel vagy egyéb kemény döggel.
-
gandrus
tag
válasz
Interceptor #68 üzenetére
Haha. Még, hogy túl gyorsan "koptak" a fegyverek az Oblivionban... Játszottál te a sorozat első részével, az Arenaval?
Ott több fegyvert hordtam magamnál, mert egy-egy helyszínen több is nagyon elhasználódott, mire bejártam, pedig varázslatokat is sokat használtam (Spellsword karakterrel szoktam lenni.). Aztán vihettem őket valamelyik városi kovácshoz javíttatni, ami eltartott jó ideig, nem mint a későbbiekben...
-
HaaS
addikt
válasz
Interceptor #68 üzenetére
Ámen.
Sok kis félisten Tiber Septim lesz mindenütt
!
-
Interceptor
addikt
A fegyverkopásnak úgy lenne értelme ha sokkal lasabb lenne az amortizáció, így életszerűbb is lenne mert az obliban kissé túlzónak tartottam. Ehelyett kiveszik mer úgy egyszerűbb... Nekem a fő történeti szállal van inkább bajom, nem igazán jött be már az oblivionban sem. Miért kell mindig világmegmentőt játszani? Miért nem lehetünk egy sokadik senki akiből később komoly hős fejlődhet?
-
HaaS
addikt
válasz
Wolverine #62 üzenetére
Neked elhiszem... én nem éreztem. Örülök, hogy nem halt ki a műfaj, nagyon jó szórakozás. Machinarium is kötelező, pedig nem klasszikus. A Gray Matter... áh, mindegy
!
Azért ne temessük a Skyrimet... ha csak fele olyan jó játékot csinálnak, mint a TW2, hatalmasat kaszálnak vele. Gép majd lesz hozzá, a játékosok meg majd kijavítják.
-
maszi99
őstag
válasz
Wolverine #64 üzenetére
De marha vagyok
Secret files 2-re gondoltam, ráadásul magyar feliratos is
Gondolom neked is van ami hiányzik a listából nem
Mellesleg megoldódott a King Arthur mentési rejtély, nyitnom kellett 1 másik mentési helyet, ahova nem ment, de ahova eredetileg is mentett így már műxik.
Fura de ez van, nem volt írásvédett a dok.
Írtam a fórumra, és ezt a tippet kaptam, írták is, hogy ugyanoda fogja bevésni magát a mappa ahol eddig is volt, csak nagyon nagy eséllyel működni is fog -
McCartman
őstag
válasz
cskamacska #52 üzenetére
nem néztem hülyének , csak rá próbáltam rávilágítani , hogy felesleges kattogni a 'nem csak CoD-on nevelkedett vérpistikék játszanak konzolon' témán , mert én sem állítottam az ellenkezőjét.
De abban biztos vagyok , hogy arányait tekintve sokkal több ilyen játékost találni a konzol előtt. Ez pedig bőven elég hozzá , hogy megszabja a játékok fejlesztésének irányát. -
ddekany
veterán
Nem mintha védeni akarnám a Skyrim-et és az elhülyülést általában, de én még nem láttam olyat, hogy a felszerelés kopás egy RPG nehézségéhez jelentősen hozzáadott volna, viszont annál több unalmas "tamagoccsi" munkát szokott okozni (oda-vissza rohangálás, stb). Hasonlóan a karakter etetéséhez, pisiltetéséhez... ja, utóbbi az nem is volt. A checkpoint-ozás azért lenne jó általában, mert legalább van hatása ha meghalsz, van tét... Ha minden veszélyes pont előtt lehet menteni, az nagyban elvesz a feszültségből. Na persze valószínűtlen, hogy egy mai RPG-ben meghalj, szóval végül is már szinte mindegy...
Meg hát most Elder Scrolls és RPG szabályok... soha sem a hardcore embereknek volt, mivel ez egész teli volt üvöltő exploit-okkal, amiket ha nem használtál ki, akkor szar szintlépésekkel büntetett... Ergo az elvárás, hogy ilyenekre ne is gondolj, csak menjél és nézd a tájat meg éld bele magad, vagy mi...
-
maszi99
őstag
válasz
GypsFulvus2 #55 üzenetére
Nem kimondottan agytornás játékot akarnak, az biztos (lassan rossz belegondolni is)
-
$p@rr0w
őstag
válasz
GypsFulvus2 #55 üzenetére
Ne túlozz, azért biztosan lehet majd ugrani is!
-
GypsFulvus2
őstag
Nem az üvöltéssel van itt a probléma öregem. Az benne van a Lore-ban. Már Talos (Hjalfi) is nyomta mielőtt Tiber Septim lett belőle.
"miközben nem kérhetek hangosan egy sört a kiskocsmában, mert ha véletlenül rosszul formálom a szavakat, akkor csak egy bazinagy kráter marad a falu helyén" -Ez meg konkrétan így volt.Le van írva pár könyvben; aki elért egy bizoyos szintet a Thu'um gyakorlásában, az sajnos már csak jelbeszéddel, meg rúnákkal tudott kommunikálni a jónéppel.
A baj itten azzal van, hogy úgy tűnik a kiadók szerint játékot a 18 év alattiak és/vagy 80 IQ alattiak vásárolnak. Valamiért ez a benyomás alakult ki bennük a piackutató részlegeik tevékenysége nyomán... Így hát ennek a célcsoportnak fejlesztenek.
A TES VI-ban már csak egyféle páncélod lesz, ami persze nem kopik, és lesz egy fegyevered amibvel mágikusan annihilálhatod a legerősebb ellenfeled is. Ja, és csak 1 db skill-t terveznek hozzá. -
Wolverine
félisten
válasz
McCartman #51 üzenetére
Ma sokkal több embernek van számítógépe, mint 10-15 éve; emiatt sokkal többen játszanak rajta, mint régen. Ez a létszámnövekedés egyben - csúnya kifejezéssel - felhígította a játékosokat is, akiknek már nem jön be az összetett játék, az meg pláne nem, ami frusztrálóan nehéz vagy csavaros. (ugyanez vehető észre egyébként a fórumok hozzászólásainak színvonalán is)
Gondolj bele: már 10 éve kihalt a klasszikus kalandjáték (Myst, Syberia vagy Broken Sword), pedig az a műfaj tényleg megdolgoztatta az agyat. És 10 éve nem lehetett ezt a konzolokra fogni, mert akkor nem volt jelentős ez a piac. -
cskamacska
addikt
válasz
McCartman #51 üzenetére
Látom a fajelmélet még nem halt ki.
Hasonlítsd össze a Plants vs Zombies(ami eredetileg egy PC-s játék vala), és a Stalker eladási adatait, és mond azt sima arccal, hogy a "konzolosok"(pfej!) miatt tartunk itt.
"hátha rájössz hol rontottad el" - Viszont hülyének nézni a másikat, az már megy. Nem is érhet fel mindenki az elithez, hova is jutna a világ.
más: Én magam tojok a kopott fegyverekre, nagyjából tökmindegy hogy törik-e az a Porsche, csak a verseny jó legyen.
Amúgy meg a sárkánnyal való harc eléggé rotflol kategória(az első trailerben), ha dicső harcosunk gondolna egyet, és kaszabolás helyett beugrana a középkori viking falu szélén lévő légvédelmi gépágyúba, majd úgy szedné le a szárnyas fenevadat, nna az már egy erőteljes lépés lenne a valósághűség irányába.. -
McCartman
őstag
válasz
#08052480 #50 üzenetére
ezt már sosem tudjuk meg.
Lényegre tapintottal , pl. az irányítást is azért butítják le sok játékban , hogy igazodjanak a kontrolleres megoldásokhoz. Pcre pedig elég egy (többnyire szar) konzolport , régóta nem élvez prioritást.
Te pedig abban lehetsz biztos , hogy a jelenlegi formájában nem adták volna ki konzolokra a sorozatot.Egyszerűség. Egyszerű megvásárolni (<-> utánajárás , hardver tesztek , összeállítás) egyszerű üzembe helyezni (<-> op rendszer , driverek , directx) egyszerű működtetni (telepítés , patchek felkutatása letöltése , beállítások).
A konzolos az egyszerűséget szereti. Mint ahogy nem kívánnak túl sok értelmet a különböző kontrolleres irányításra termett sport , ugrabugra , hacknslash játékok sem.
Erre van igény , ehhez kell igazodni.Fusd át még egyszer a hszem , aztán vesd össze a válaszoddal és ízlelgesd az átlag és a csak szavak jelentését , hátha rájössz hol rontottad el.
-
#08052480
törölt tag
válasz
McCartman #48 üzenetére
és úgy gondolod, ha a konzolok nem terjednek el és mindenki pc-n tolja, akkor a Skyrimben most ugyanúgy rocsolódnának a fegyverek? Vegyük már le a szemellenzőt, a platformoknak semmi köze az elkorcsosult igényekhez.
Stratégiák meg azért nem jelenek meg, mert kontrollerrel képtelenség lenne őket irányítani, de ha sikerülne őket normálisan portolni biztos lehetsz benne, hogy bármelyik Total War messze sikeresebb lenne rajtuk mint pc-n. Mert ott sem csak CoD-on nevelkedő tizenévesek játszanak, ahogy pc-s community sem a játékosok krémje. Ideje lenne már ezt tudatosítani.Sparrow: miért lenne gáz a checkpoint? Manapság már ésszerűen meg van oldva kb mindenhol és nem kell folyton mentegetni - és nem is fogod a fejed ha elfelejtesz menteni
Pár hónapja végigtoltam az egyik Serious Sam-et, hozzászokván a kényelemhez elfelejtettem a quick szévről, és miután meghaltam vagy háromnegyed órányi játék veszett kárba. Checkpoint-rendszer>>>kézi mentés.
Bár nem ritka manapság az se, ha mindkettőt használja egy játék. -
McCartman
őstag
válasz
#08052480 #41 üzenetére
Tény , hogy azóta halad ebbe az irányba a piac amióta a konzol lett a fő játékplatform.
Nyilván azoknak az igényeit veszik figyelembe ahonnan a legtöbb pénzt látják , a pc-s eladások pedig csak töredékét teszik ki a konzolosnak.
Azon is érdemes elgondolkozni , hogy miért nem jelennek meg pcn sikeres stratégiai játékok , szimulátorok konzolokra. Talán nincs rá igény?Az én olvasatomban az átlag , casual konzolos játékos nem szeret gondolkodni , csak laza , könnyed kikapcsolódásra vágyik a fotelból.
Ebbe biztos nem fér bele a folyton lestrapálódó fegyverek és páncélok kopásából fakadó frusztráció. -
elithun
őstag
Nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek.
-
maszi99
őstag
Reméljük itt befejezték a játék, szétbarmolását
-
sz4blya
tag
Ezt nehézségi szint szerint kellene megoldani, mondjuk hogy easy-n ne legyen fegyverkopás.
Ez egy jó megoldás lenne, nem? -
#08052480
törölt tag
válasz
Angel1981 #38 üzenetére
Milyen pc-s igényekről beszélsz? Kollektíven ez jellemző manapság a játékosokra, egyszerűbb legyen és látványosabb. Pont. Vagy mutass már fel valami kutatást, ahol igazolva van, hogy aki pc-n játszik annak kizárólag hardcore játékok kellenek, aki meg konzolon annak meg épp az ellenkezője. Perszehogy nem tudsz, mert ez hülyeség. Neked kell ez és Te játszol pc-n. Viszont Te nem vagy mindenki és ne akarj úgy csinálni, mintha a Te nézetedet osztaná mindenki aki ugyanazon a pc-s.
-
HaaS
addikt
Kicsit elröhögtem (nagyon) magam, ahogy hallgattam ezt a muksót... ez egy ilyen dragonborn, egy csávó érted, akibe benne van a sárkány lelke, érted, beszéli a nyelvüket, érted, és így tudja használni a misztikus ordításokra, érted... tüzet okád, meg elordítja magát, és gyorsan szalad... na jó, ez az utóbbi velem is előfordul, mikor bableves után rohanok be a házba, és érdeklődöm, hogy foglalt-e a budi... "Rili páverful." Aha.
Sárkányos HarciMarci. Agyrém. De tényleg. Remélem a 18-as karika azt jelenti, hogy 18 éves kor alatt ajánlott a játék. Vagy a processzorok számát.
Én azt szeretném, hogy ha végre engednék a pusztakezes sárkányölést. Látni akarom, ahogy Telekín lecsavarja a sárkány fejét, mint egy villanykörtét, miután leordította. Nem érdekel, hogy mi van beépítve a mellkasába, szupererő vagy atomreaktor.
Vagy rúgja le egy szakadék széléről a sárkányt, aki kapar, mint a prérifarkas, és csak néhány másodperc elteltével zuhan le, persze esés közben szörnyethal. Akármelyikük.
Csináljon bármit, kiabáljon bébibogyót, fingjon gyertyára úgy, hogy mérlegben áll, nem érdekel... csak ne csapjon le az égről sárkányt, mert nem tudom abbahagyni a röhögést!
Mindegy, ez a divat... ami meg a szerszámkopást illeti, hát nem tökmindegy? Utálnék kopott cuccban Kiválasztottként sárkányt ölni, miközben nem kérhetek hangosan egy sört a kiskocsmában, mert ha véletlenül rosszul formálom a szavakat, akkor csak egy bazinagy kráter marad a falu helyén.
TW2, pipa.
-
Angel1981
veterán
Olvasd a kommenteket, és talán rájössz!
Nem tűnt fel, hogy a mai játékok, legyen szó szinte bármiről, játékmenet tekintetében egyre primitívebbé vállnak?
Régen az FPS-ek szabadon bejárható területtel rendelkeztek, sok-sok logikai fejtörővel.
Ma végigvezetnek egy "sínen" azt kész - nézd meg bármelyik modernebb COD játékot pl.
Az RPG-k is egyre primitívebbek lesznek, - íme egy újabb jel - , és ez a konzolosodásnak köszönhető, mivel az átlag konzolos egyszerűen nem kíván olyan "mély" játékmenetet, mint egy átlag PC-s.
Legyen csili-vili, könnyen fogyasztható, azt kész!
Majdnemhogy mint egy interaktív film! -
siska75
tag
Hát ez gáz,sokkal életszerűbb lett volna mint az előzőben.
-
hoffman_
nagyúr
-
Skynet258
veterán
Pont ezt akartam beírni... lehet a kollága (kollégák) szerint nem lehet konzolon leprogramozni a fegyverek kopását, vagy nem tudom...
Abszolút semmi köze az ilyen és ehhez hasonló dolgoknak a konzol-story-hoz, ez nem grafikau butítás vagy ilyesmi... csak ha valami egyszerűsödik, akkor manapság ez egyenlő a "konzolosodik" szitokszóval.
-
Scholes9
nagyúr
LOL
-
hoffman_
nagyúr
Szar hír. Egy újabb. Kezdek félni lassan. Én is untam, hogy nonstop kalapicsálni kellett a jó staffot, de ez benne van, én fontosnak tartom játékmenet szempontjából. Előbb vették volna ki a varázsfegyverek lemerül/feltölt opciót, mint ezt... Bár az, hogy harc közben menjen tropára maxról nullár egy fegyver, velem sose fordult elő, ahhoz elég
töketlennekmeggondolatlannak kell lenni... De még akkor is van nálam legalább 1-2 műsik használható. -
cbr688
senior tag
válasz
atidzsiforc #26 üzenetére
persze már kész van a játék(nehéz lenne módosítani,h törjön a fegyó)le kell gyártani pár sárkány figurát a ce-hez meg dobozok meg boltokba szállítás,stb...,most jön a marketing meg hype...
xbox-ra már egy hónappal hamarabb fent szoktak lenni a feltört verziók mint a hivatalos megjelenés... -
Cyberpunk
félisten
Csak nehogy aztán előjöjjön a magától regenerálódó életerő + manna.
-
Kassadin
addikt
Kíváncsi vagyok, hogy még mit fognak butítani a játékon, mielőtt kijön.
-
WonderCSabo
félisten
Beszarok, miért kell ennyire lebutítani a játékot?
-
maszi99
őstag
válasz
atidzsiforc #20 üzenetére
Azért nem lenne az oly vészes kb mint 1 normálisabb dlc, csak mint írtad a konzolé a piac.
Sajna -
cbr688
senior tag
szvsz meg sokkal egyszerűbb lenne ha a mágikus cuccok törhetetlenek lennének,lévén a mágia összetartja(úgy is 1 óra játék után mindenhol potyognak a mágikus cuccok),max egy megsemmisítő mágiával lehetne gyengíteni,legalább lenne értelme annak h vigyázz a fegyverre...az a baj h 12 éves kortól arra tanítják az embert h minek türelmesnek,meg precíznek lenni mikor azonnal megkaphatsz mindent,mind1 milyen minőségben úgy is megunod...csak megy a hype-olás mint a cod-oknál, ha már úgy is single player meg ennyire mindent tud,miért nem szabhatom testre,h legyen fegyverkopás vagy ne.
játékfejlesztők arra mennek rá h minél könnyebben végig lehessen vinni,h minél több korosztály megvegye??? na mind1 ettől függetlenül várós! -
maszi99
őstag
válasz
McCartman #17 üzenetére
Ezért jobb a PC, csak sajna a piac diktál, és az nekik kedvez, jóval többen vannak + a kényelmesebbje, amin meg kiakadok
Ezért javasolnám minden fejlesztő figyelmébe a ZÉRÓ butitási MOD-ot patch formályában, hogy a pc játékosoknak is kedvezzenek már valamivel
Ötletnek nagyon jó nem ??? -
Ari18
őstag
Ez az! a végén még meghalni sem lehet a játékban, mert az milyen már
Nembaj, majd a modderek ismét befejezik a játékot...
-
válasz
atidzsiforc #14 üzenetére
Ez ugye vicc volt?
(#4) havasa: már a Morrowind is multiplatform volt.
-
$p@rr0w
őstag
Kár a konzolok miatt nyavajogni, a Dragon Age első része, és az Oblivion is multiplatform fejlesztés, a lebutításnak nem az az oka hogy konzolra is jön. A casual gémerek becsalogatása a cél inkább (persze ez attól még nem mentség).
-
maszi99
őstag
válasz
atidzsiforc #11 üzenetére
Nálam a játék tuti befutó
, de ha még pár hasonló bejelentés lesz akkor keményen el kell gondolkodni a dolgok állásán
+1 DA2 a tökön szúrással felérne nálam, de sok nagy durranással történt hasonló -
Xaels
félisten
Hát ezt szomorúan hallom. Egy vérbeli RPG legyen összetett és az ilyen részletekre is terjedjen ki a figyelem, ahogy a varázslónak is elfogy a Manája.
-
czundermák
aktív tag
Remélem hasonlóképp moddolhatóra sikerül, mint az Oblivion, ez a hiányosság sem fog sokáig váratni magára, valaki biztos megcsinálja hozzá.
-
Crytek
nagyúr
Számomra nagyszerű hír Oblivionban is rühelltem pár csapás után oda a jó fegyó.
-
cheatergs
senior tag
Így van. Akár, mintha csak beírná az ember a tgm-et. Tényleg, god mode nem lesz alapértelmezett? Nehogy már megsérüljön a játékos, és gyógyítgatnia kelljen magát a potionökkel meg varázslatokkal!
Pedig élveztem az Oblivionban, amikor nullára tört fegyvert maxra toltam, master szinten meg tovább nőtt a durability. Még a Diablo 1-ben is javítani kellett, pedig az aztán nem a pepecselésről szólt...
Na, nézzük, miben butul még a játék! -
Youri
veterán
Ez azért bosszantó, és még hol a megjelenés... minden nap kijön valami jó kis "konzolosítás" így a végére kapunk egy Crysis 2 utánérzést?
-
havasa
aktív tag
Előre látom, hogy a Dragon Age 2 sorsára jut ez is a multiplatform fejlesztés miatt.
-
AS
félisten
Anyira nem nagy baj ez. Elején még poén a javítás de később elég unalmas es idegesítő.
-
Angel1981
veterán
Ez is kicsit konzolos beütés, persze ettől maga a játék lehet még jó....
-
atidzsiforc
őstag
fail
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen routert?
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Házimozi belépő szinten
- Filmvilág
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Google Chromecast topic
- További aktív témák...
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI H510M i5 10500 32GB DDR4 960GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest