Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz $p@rr0w #49 üzenetére

    Nem mintha védeni akarnám a Skyrim-et és az elhülyülést általában, de én még nem láttam olyat, hogy a felszerelés kopás egy RPG nehézségéhez jelentősen hozzáadott volna, viszont annál több unalmas "tamagoccsi" munkát szokott okozni (oda-vissza rohangálás, stb). Hasonlóan a karakter etetéséhez, pisiltetéséhez... ja, utóbbi az nem is volt. A checkpoint-ozás azért lenne jó általában, mert legalább van hatása ha meghalsz, van tét... Ha minden veszélyes pont előtt lehet menteni, az nagyban elvesz a feszültségből. Na persze valószínűtlen, hogy egy mai RPG-ben meghalj, szóval végül is már szinte mindegy... :U Meg hát most Elder Scrolls és RPG szabályok... soha sem a hardcore embereknek volt, mivel ez egész teli volt üvöltő exploit-okkal, amiket ha nem használtál ki, akkor szar szintlépésekkel büntetett... Ergo az elvárás, hogy ilyenekre ne is gondolj, csak menjél és nézd a tájat meg éld bele magad, vagy mi...

Új hozzászólás Aktív témák