Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frozen
őstag
válasz Bandit21 #194 üzenetére
Az első nagyobb szerviz 100 vagy 150 ezer km nél van szinte minden autóban addig 20-30 ezenként olaj és szűrő csere bár utóbbiból már 40-50 ezres periodusok is vannak. Én nem félek használni az autómat és az ismerösi körömben sincs vagy volt hasonló mint amiket leírtál 8 liter egy diseltől ehhez komolyan művészet kell szerintem .Jobb is az elektronyos autó remélem veszel egy skoda enyag-t is és beszámolsz majd róla nekünk mennyi az annyi. Bár ahogy írtad 120 al még a leaffal is meg tényleg igazából egy kis porvárosban ami keresztbe kasul ép 10km körül ha van erre találták fel a tömegközlekedést, de akinek a luxus kell annak jó lesz babakocsi méretű autó is 5x áron.
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
-
#16820480
törölt tag
válasz Bandit21 #202 üzenetére
Elég sokat tud azért számítani, legalábbis azok alapján, amit Björn videójában láttam róla, pályatempónál nagyon melegedett az akku, nem is tudta tartani a sebességet vele rendesen. Az iD3-ban nem alapfelszereltség a hőszivattyú? A kettő közül nekem is az VW tetszik jobban, és elég lenne a kisebbik akkuval is, ha lehetne kapni, de egyelőre nem árulják még. Árban mondjuk jóval több. Vagy akkor már egy 39-es Kona.
-
kenwood
veterán
válasz Bandit21 #209 üzenetére
En inkabb megvarnam,mig a pionir-koltseg eltunik az arakbol,es nem lesz jelentos kulonbseg a belsoegesu motorokhoz viszonyitva.
A 100%-os difi a Kodiaqhoz kepest teljesen irrealis."20 fokra állított beltéri hőmérséklettel, kormány- és ülésfűtéssel felvértezve roppant komfortosan utaztunk,"
Ezen meg megakadt a szemem. En azt hittem,hogy az ulesfutes arra az 5 percre valo, amig bemelegedik az utaster. Nem gondoltam volna,hogy valaki kepes ugy utazni,hogy megy vegig[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
#16820480
törölt tag
válasz Bandit21 #206 üzenetére
Köszi, hasznosak ezek az infók nagyon
Annyira nem kritikus a belső hely, mivel nincs család, max néha még 1-2 ember beül, ha például elmegyünk hétvégén kirándulni. Most egy Honda Jazz-ben is simán elférek, ami azért jóval kisebb, szóval még az iD3 is jó nagy lenne ehhez képest, szóval a Kona nem lenne talán gond. Illetve a régi Ioniq-ot is néztem, árban az már kezd megfizethetőre esni, és a hatékonysága miatt egész jó távot elmegy azért a kis akkuval is (és elvileg negyed óra alatt feltölti egy 100kW-os töltő).
Amúgy érdekes, hogy ilyen nagy papíron az A4, olyanban utaztam egy Bp-Hannover távot egyszer, és már bárhol lettem volna legszívesebben a végén, olyan kényelmetlenül szűkös (igaz nem a legújabb, hanem 10 évvel ezelőtti modell).
-
MrPetya19
addikt
-
#16820480
törölt tag
válasz Bandit21 #220 üzenetére
Megnézem majd azt a topikot is, nem tudom miért nem nagyon maradt meg, hogy létezik, pedig mintha már írtam is volna oda
Teszteket nézek rengeteget, csak ott is elég vegyes értékelések tudnak kijönni. Az egyik kedvencem ilyen szempontból Björn, mert ő aztán tényleg mindent kipróbál, lemér ami eszembe juthat egyáltalán és még többet isIgen, amúgy ezért imádom többek közt a Jazz-t, mert elképesztően funkcionális a beltere, főleg a magic seats hiányozna, ha egyszer váltanék. Nem is értem ezt elektromosban miért nem csinálják, ott adná igazán, hogy fel is tudod hajtani a hátsó ülőlapokat, hogy a padló is lapos.
-
#16820480
törölt tag
válasz Bandit21 #226 üzenetére
A magic seats lényege, hogy amikor döntöd a hátsó támlákat, akkor az ülőlap kicsit előre és lefelé csúszik, így síkba kerül a csomagtér padlójával [link]
Amúgy azért királyság, hogy síkban van, mert így be lehet olyasmit pakolni, mint egy komód akár, és szépen felfekszik lapjában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke