Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Frozen

    őstag

    válasz #16820480 #16 üzenetére

    azért családinak nem nevezném még szerintem nem ér vel egy skoda oktávia kombival....

    Az ára is iszonatosan sok 21 millió 300km ha megpakolod meg rendesen taposod neki vagy hideg van jó ha 150km tud kész vicc. De amíg találnak madarat aki megveszi a drága autókat addig nekem8. Én előbb építetek egy egyedi motort a kocsimba vagy újítatom fel vagy szerzek bontoból minthogy egy megbizhatatlan autóra költsek el 21 milliót.. ami kitudja melyik sarkon robban le. A haverom legujabb oktaviaja is egyfolytaba a szervízbe van kifogás hát új model bla bla bla érdekes opelem új model meg előző is az volt ami nálam volt mégsem volt egyik sem soha szervízben hogy ez meg az a baja uj modelre hivatkozva. :))

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz #16820480 #20 üzenetére

    Szerintem kicsi autó ,méretei hiába vannak meg attól még beltérben kicsi.A megadott kilométerek mindig nem mindig mérvadók ezek csak prospektus adatok,majd az lesz az igazi mikor megveszed és használod élesben. Nemrég pont ezért perelték a Vw a golf miatt.... a következő pedig
    300km (szalonban,vagy gyártó mondja mind1) ez kb 20 fok körül ennyi 40 foknál vagy -10 fok esetén ,de már 0 nál is ami valljuk be sürün elő fog fordulni,hogy nem 20 fok van. Drasztikusan lecsökken a hatótávolság jó esetben már csak 150-170 km fog tudni ha esetleg mégsem tudja a 300 at eredetileg ahogy mondták vagy keményebb a lábad akkor az a 250-280 km igen hamar letud ám csökkeni 120-150km környékére :D (és akkor még nem is nyomtad neki ha igen akkor még ezt is felezd be bátran)
    Komolyan megéri 21 milliot adni egy ilyen hatótávú autóért? ebből azért már egy elég extrás audi a4 kombit veszel úgy hogy még 5-10 évre a szervízköltség is megmarad.
    Ergo akkor miért érné meg? Arról nem is beszélve,hogy a haverommal voltuk megnézni mikor a szalonba hozták még és a próbautón tréler vitte el.... Mint írtam a mésik haveromnak van rs oktáviája az új tipus minden nyügje baja van napokig hetekig szervízben van...
    Mi németben élünk nem 100 al döcögünk a pályán és 130 al mint magyarban a 2 sávos gödrös autópálya, így ezek a kicsi hatótávú autók semmit nem érnek. Ne a kicsi országban gondolkoz ahol alig lehet menni valamit. Itt 150-200km egy kirándulás a hegyekbe szerinted a hegytetőre mikor viszik majd fel a kábelt? :D oda vissza 400 ha 200 al gurulsz mert nem akarod egésznap 100 al kocsikázni a szabad időd és nézni a fogyasztás mérőt akkor majd megérted.Itt semilyen üzemanyag korlát nincs 1,6 euro 1 liter gázolaj nem érdekel 6-7 litertől nem eszik többet a kocsi akkor sem ha 200 felett taposom neki.Egy münchen budapest táv kb 5 óra és van benne 2 matrica vásárlás és egy 10perces szünet kb mosdó... Majd ha ez megy elektronyossal ami nem 20milla hanem a negyede vagy a fele majd talán elgondolkozok és ez az autó 5 év múlva is 1 tankból enynit fog menni az elektronyosba meg bizony öregszik az akku és a hatótáv még jobban csökken + rengeteg idő a töltés és macera is.

    Azt hiszed komolyan,hogy majd az elektromos áramot nem fogják emelni?Majd nehogy meglepetés érjen ,mert németországban a legdrágább az áram és pár éven belül krikus drágulást jövendölnek a szakik.Most a kezdetben volt ingyen töltés /zöld rendszám/ingyen parkolás meg stb hogy rávegyék valahogy a népet a drága kocsik vásárlására mert nem nagyon tudták eladni. Akinek van német az is szabadul tőlük megfele ,tudod ki tartja meg? akinek kertes háza van és pár kilométere jár boltba vagy munkahelyre ahova amugy gyalog vagy egy robogoval is el lehetne durogni. na kb ezek. Másra nem jók ezek az autók és ahogy fent írtam vicc kategoria 21 millioért ilyen autót közel 60 ezer euró környéke kész vicc......

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Bog #30 üzenetére

    Meg évenként a peres gumi mikor venni kell a katyuserules miatt stb...
    Papiron minden szep es jo ha felmesz a merci honappjara eqs nek ott a hatotav kalkulatora az 700 korul tud megis ahogy leviszed -10 re a kont tempet mar bezuhan a felre a skoda meg pont nem persze mese habbal amikor meg a tesla is ilyen. Igen oregapos formaban feltartva a forgalmat el lehet vele docogni barhova vegulis 5x aron egy belsoegesu autohoz kepest. Szuk a latokore annak aki megveszi :DDD

    Amugy meg papiron minden szep es jo ,de javaslom nezd meg a horvat andras videoit ahol elmondjak ha a teszlanak is vereted a papir szerintitől drasztikusan lenyegesen kevesebb lesz a megtehető km es ez csokken csokken es egyszer csak az autóba majd kell egy új akku és eleg megbizhatatlanok is. Vegyel vagy probalj ki parat es rajosz. Amugy tolem mindenki azt vesz amit akar én tudom mennyi mindent lehet berakni a kocsimba meg a hires elekronyosokba attol fuggetlenul h minden marketingel el akarjak adni 10x aron azt ami az 1/10 arat nem eri meg egy belso egesu motorhoz kepest. 30 ezer euroból olyan kocsit veszel 5 évig fedezi minden kiadasod.. elektronyos ennek a duplaja + te alkalmazkodj a kocsihoz :)) nagy madarnak kell lenni aki tenyleg ilyenekert penzt ad. Jampishodni gyorsulni vele a városba vagy a pályán esetleg pár kilométerig jó és egy darabig aztán egyszer megunod a pályán meg letolnak majd 200 -250 felett bőven mert nem minden szeker van am korlatozva mint az elektronyos.. Gondolkoz !

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Bog #34 üzenetére

    Szuper sarki boltig biztos jó :)) ;] mert egy nyaralasra spanyolba vagy mashova mar aligha :W hacsak nem a szabidat a toltofej melett varakozasal fogod tolteni hahaha ez az igazság.

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz anulu #44 üzenetére

    teljes mértékben egyet értek veled nagyon jól összefoglaltad tömören röviden, és sajnos a hybridekben sem látok jövőt hiszen 3-4 litert megesznek ezek is. A havernak van egy mazda hybrid elmondta ha nyomja neki a 8-10 liter bányát ugyan úgy megeszi.

    egy 700+ km autó ezt tudja hidegeben kb és picit melegebben, hozzáteszem 125.000 euro árcédula több mint 40 millioért és még nem is tapostad neki..... persze ha nem megy a fütés és odafagyszt az üléshez több is lehet ,de ha tolod a kocsit akkor megütőbb is. Előnyére írható az ,hogy 30 perc alatt fel lehet tölteni.... de ez is sok ki a bánat áll meg fél órákat várakozni h feltöltödjön az autó? :D Mindig nevetek amikor láttom a töltöknél az ürgéket hogy már szét unjak magukat :DD

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz atis78 #56 üzenetére

    Ki hogy kezd el gondolkodni. te e gy zsír új autót nézel 20 ezerbe én meg egy éves új szalón autót amiben ültek kb 2 en és mindenhol rajta a folia 5-10 ezer euroval olcsóbban. A wltp adatokba kapaszkodni akkora hülyeség mint egy ház mindenki a papírnak hisz. ha megmondanám mennyit fogyaszt a családi kombim ecosabb vezetéssel el sem hinnéd közelébe nincs semelyik szám az interneten és ezt is csak akkor tudod meg mikor teletankal indulsz és a végén tele is tankolod.Kár vitázni már más is leírta röviden tömören,hogy anulu#44 a többlet felár 5-10 évig sem jön vissza amibe az elektromos kerül és rengeteg kompromiszummal jár nem lehet vele normálisan még nyaralni sem menni sem távoli családlátogatásba. Persze a balcsira le lehet ugrani a közelben vagy el lehet menni külföldre ugy hogy minden sarkon enni vagy kávézni kell hogy töltődjen az akku erősen nevetséges kategoria akinek van rá pénze vegye és használja.

    #58Kinder

    +5 fok.... 2x 20 percet töltötted ennyi szakaszon te dolgod nem kávézok nincs betegségem sem hogy állandóan pisilni járjak... na egy diselt meg kb meg sem kell tankolni 1400-1600km keresztül :DDD most is kiderült hogy a rövid távokra jó én vettem kb 7 millába a kocsimat 3 éve te mennyibe vetted a teslát? :D :)) na majd szólj ha a különbség kijött

    A fűtés is ám akkor jönne ki igazán mit is tud az autó amikor rendesen kemény -10-15 fok lenne . Egyébként a model 3 pont nem a minöségről és a kényelemről szól hanem az olcsoságról ,de még így is iszonyatosan drága labdába sem rughat

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Kinder #60 üzenetére

    Ha te mondod biztos úgy van, München -Budapest oda vissza 1 tank és még marad is :DDD aztán elhiszed elhiszed nem nem te dolgod. Azért mert tapasztalatlan vagy nem jelenti azt,hogy valótlan.. Minden esetre jó száguldozást 270 el kb 100-200km ig amig le nem merül az akkud :DD azt nem mész kényszerpihenőre az oszlop mellé tölteni a több tízmillás vasat. ;]

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz atis78 #66 üzenetére

    Én erre azt mondom neked,hogy aki családos és van gyereke az tudja jól mennyi cuccal utazik ide oda. Nagyon sokan mennek hétvégente kirándulni ,persze van az otthon üllös kategória is. De azért valljuk be öszintén ha meg lehet pakolni egy kocsit és mindenki kényelmesen elfér benne ez egy jobb opcio még mndig minthogy egy kis autóban nyomorgojon az ember ,mert az nagyobb nem lesz és az elektromos autók nagy % ban elég kicsik.

    És egyébként az árak visszataszítók még mindig az elektromosság terén hiszen nem minden ember él városban.És sajnos a töltés sincs minden sarkon szóval még tervezni stb sokkal több macera ,de leginkább tényleg az árak azok amik nagyon durvák. 30-40 ezer euroban (új) nagyon szép családi kombit vesz az ember szinte minden extrával ami létezik. Mindenféle megkötés vagy kompromisszum nélkül, cserébe ennyiből tisztán elektromosát ami minőségben /felszereltségben kb egy szinten lenne egyszerűen nincs(a model 3 ha kicsit megextrázod már könnyen beleugrik ez is az 50-60 ezre euroba és ez a model elég gatyi de ezt andrás és más is elmondja a youtubon) annak ellenére ,hogy lényegesen kevesebb alkatrészt tartalmaz az autó és többszörös áron árulják őket. Drága volt a fejlesztés stb... milyen fejlesztés volt drága már 1800-900 évek körül volt elektromos autó. A vilanymotor és akkumlátor sem új találmány oké mindig reszelnek rajta valamit ,de ettől még nem egy új felfedezés..

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz atis78 #83 üzenetére

    azért annyira az újra gondolást nem kell ám komolyan venni,ahogy írod hiszen minden autón van 4 kerék és van fék futamú lengés csilapitó stb. oké nem azt mondom össze raktak egyet és kész , de ezeket a tervezéseket egy új modeles belső égésű autónál is mindig megcsinálják szóval az hogy iszonyatosan sok pénzt elkérnek érte és mindenféle kompromiszumot kell kötni ez nem a legjobb. oké papíron 500 liter meg van sok kicsi fak ide oda ahova normálisan semmit nem tudsz rakni. Azért nálam sik padló van végig és ha kell elviszek egy butórt akár szétszedés nélkül is.
    Az a baj a legjöbb emberrel,hogy nem képes beláttni azt,hogy egy kifforatlan technologiáról beszélünk el sem tudják képzelni ,hogy ha minden autó elektromos lenne például és éjjel mindenki feldugná Madridban vagy Londonban a töltöre a kocsit milyen átmérőjű vezeték kellene,hogy ne olvadjon/gyuladjon ki . Ezen kivül nem magyarországból kell kiindulni ahol az emberek 10-30 kilométert mennek. Az ember vesz egy kocsit azt úgy veszi,hogy neki a lehető legtöbb mindenre jó legyen. Ergo hiába célszerú egy smart nem biztos hogy gazdaságosabb vagy kevesebbet fogyaszt mint egy kombi... csak egy példa volt, hogy hiába jobb valami 1 bizonyos részen pl városban az elektronyos ha normálisan nem lehet azon kivül semmire használni.
    A kocsi tömege nagyobb a nyomatéka is nagy ergo a gumikat is jobban fogja darálni.Ez fizika szóval hiába jobb ha több hátrányos hátulütője is van.De kiszállók a témából ,mert akinek tetszik és akar annak szíve joga eldőnteni mit vesz. Én minden esetre egy nagyon meggondolatlan buta lépésnek tartom ilyen autó vásárlásást többszörös áron egy normálhoz képest főleg úgy ,hogy a környezetet semmivel nem kíméli ugyan ugy ahogy az üresen repkedő repülök sem.

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Shadowbull #87 üzenetére

    azért drága mert ezer éves technologia nem történt akku fronton átörés kb 40 éve oké reszelgetek meg csiszolgatak rajtuk de lényegében érdemi techologia áttörés nem történt semmi, ez kb olyan mint az űrhajózás mindig csiszolnak reszelnek ,de lényegében úgyan úgy több 10 év egy távoli helyre eljutni...

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz atis78 #90 üzenetére

    Tudom mindig van egy szaki aki megmondja az elekromos autó a jövő és az a tuti. Meghagyom ezeknek az embereknek ezt a tévhitet.
    Mi lesz a használt akkukakkal majd megtudod 40 év múlva hova teszik a sok elektronikai hulladékot.....

    Villamosnál is van szervíz igény és az akkut mikor cserélni kell bizony akkor majd nyilnak nagyra a szemek,hogy egy összegben hirtelen mennyi.+ a vele járó sok bizonytalanság mikor lerobban vagy ép lemerül stb stb...
    egy autónak ,ha van gazdája az nem fogja otthagyni sehol soha ,mert mindig időbe minden alkatrészt kicserél ami közeledik az élete végéhez és nem várja meg az utolsó kilométert is vele vagy nem akar vele még több tízezret elmenni ,mert nincs pénze bevinni egy rendes szervízbe..

    Én nagyon várom mikor durran majd ki a lufi a nagy zöld autózásos tévhitről ;]

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz #16820480 #95 üzenetére

    Valljuk be öszintén kicsit el vannak szállva az árak egy szaros suzuki is már 7 millio......

    Na de az elektromos autó azért is drága ,mert nagyon rövid a hatótávolsága nem használható egy csomo mindenre. (fent már kibeszéltük vagy levitáztuk kár belefolyni)
    Semmi gond nem lenne vele ,hogy drága ha ez is menne 1000km-t minimum úgy hogy nem kell kompromisszumot kötni... de amíg ilyen pár száz kilométerel szórakoznak addig nevetséges.
    Nekem is insigniam van ha akarom 3,8 literből elmegyek a ból B be ha meg sietek akkor meg 6-7 fölé soha nem ment még, az átlag 4,5 liter 170 ló automata váltó közel 5m hosszú kényelmes kombi. De mint fent írtam lesz itt még a jövőben az árammal gond csak sokan nem hiszik el, egyszerűen a vezetékek nem fogják bírni mivel nem akkora terhelésre vannak tervezve. Nem csak a házakban ,de az elosztoszekrényekben sem sőt a faluk,városok közt a földben sem.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Bog #98 üzenetére

    enged el majd rájösz :DDD

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz #16820480 #110 üzenetére

    Amikor kijelző lampa ég akkor még van az autóban kb egy 7-10 liter. Ha villogni kezd a lámpa akkor is kb a 3-5 liter még van benne. Nem érdemes kifogyasztani ,de az igaz tényleg minden sarkon van kút szinte. Toltő oszlop meg nincs és az egyiket pár perc tankolni addig a tobbi tobb fel ora vagy óra a 100% állapot. En tuti nem szarakodnék egy 20-50 millás kocsival ennyit...

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz M5Norbi #112 üzenetére

    Mindenki magából indul ki.
    De szerintem első körben probálj megállni egy versenybiciklivel 70 ről. És próbálj megállni egy montival 70 ről nézd meg melyik autónak lesz rövidebb a fékútja.
    A keskeny gumi a kisebb tapadáshoz és nagyobb hatótávhoz járul hozzá ,de a biztonság feláldozásra kerül.
    Senki nem mondta egyébként ,hogy utálom csak annyit írtam kiforratlan még az egész és nagyon gyerekcipőben jár sőt az árak is nagyon el vannak szállva. Töltő fej sincs minden utcába, indulj ki a telefonból hányszor merült eddig le a zsebedben? Pedig elég sok helyen van töltési lehetőség.. Na az elektromos is így van és ez mellé még rövide tömören a töltési idő is hozzájön. Ezért írtam azt,hogy 20-40 milliot nem adnék ki egy olyan autóért ahol folyamatosan kompromiszumot kell kötni, csak azért mert városban keveset fogyaszt... ( tömegközlekedés ha dugó vagy mind1 milyen autód van úgysem érsz oda)

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz k-adi #132 üzenetére

    Szerintem semmilyen marhaság nincs itt. egyszerűen ennyit tud az autó. Azt meg más is leírta ,hogy drága és nevetséges a hatótávolság :)) . Nyilván aki teheti és akar menőzni a lámpától a lámpáig az megveszi, amúgy már a német használt piac is tele van annyira jóféle autó ez. :N

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz vzsryl #136 üzenetére

    Amit te mondasz az csak részben igaz.
    egy disel autó átlag 5-6 litertől nem nagyon eszik többet autópályán max ha nyomod neki.
    80km/h minimális a légellenálásás minden egyes +10km/h hatványosan növeli a légellenállást mellyel nő a fogyasztás. Ez igaz az elektromos autóra is és a többi autóra is mivel fizika.
    A másik fontos dolog, hogy mennyi csomag van az autóban és hány személy ül benne.Lehet az elektromosnál nem érződik ki annyira ,de ez is fizika.

    130-140km/h
    Szóval mondjuk azt,hogy minden kompromisszum nélkül egy disel auto elmegy 1000-1300km+-t és minden sarkon van egy kútfej nincs extra kilométer a megadott típus töltőhöz.
    A benzines is tud 800-1000km vagy még többet is.
    Elektromos egyik sem tud még ezret sem , a kompromiszum a klíma vagy a fűtés, továbbá a hatótáv folyamatosan csökken az akku öregedéssel. Ezek kivül pedig nincs töltő sem minden sarkon így plusz kilométereket is kell kocsikázni a nem túl ütős hatótávból.

    Volna az egésznek jelentőséges,hogyha volna egy akkupack és egy elektromos motor ami mondjuk 200km hatótáv és pl autópályázásnál visszatöltené saját magát a kocsi mikor mész vele. De ilyet nem fognak csinálni ,mert nincs benne akkora pénz.Na meg jelenleg egyik autó sem tud valami nagy hatótávot max a 80-100 as tempóval amivel egy disel akár 4 liter alatt is fogyaszt ahogy fent írták mások is.

    maga a hatótávot pedig érdemes alaposan szemügyre venni,hiszen ez ha nincs töltő az utirányban akkor ez a drága autó bizony használhatatlan

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz #16820480 #143 üzenetére

    volt már vízzel üzemelő autó is csak a feltalálót mindig eltették föld alá.
    Az elektromos autózás ajövő és aszabályok ugy vannak igazitva ,viszont ha nem fognak tudni eladni egy darabot sem és mindenki a régiekhez fog nyúlni akkor bizony majd az autógyártok fognak lobbyzni. Amúgy bőven elég ha az olajat drasztikusan olcson adnák kicsit húzamosabb ideig az elektromos autózás akkor is lehőzhatná a redönyt.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Hopkins95 #146 üzenetére

    csak ép annyira felszívja az e autó gyártás a chipeket,hogy már az egész autóipar ezzel küzd úgy hogy kb a jelenlegi állomány 5% elektromos kb...
    szerintem 10-15 éves távlatban a szabályok amit alkotnak teljesen más képet kaphatunk még addig mint a mostani.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Shadowbull #150 üzenetére

    Azért nem tudnak beletenni mar egy usb csatlakozot sem....
    Az Ev -nél meg dupla annyi chip kell hiszen az új töltő oszlopokba is kell nem csak az autóba de utobbiban még tobb kell hiszen mindent az elektronika vezérel.

    A vízel hajtott autó hülyeség szerinted,de az elektromossal az meg nem? :W jó a matek ,de a toronyban sztem gondok vannak.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Shadowbull #158 üzenetére

    ha csak 1 kell a kocsiba és 1 kell a töltőbe már több mennyiség kell... És most azt mondod nem kell bele több :)) ,gondolom akkor töltő is minek hozzá,nemde?

    #1598th
    Azért ,mert valamiről nem tudsz az nem jelenti,azt,hogy nem létezett vagy létezik. Nyilván a pénz itt mindenben a hangsúly. És most előre el is lehet könyvelni,hogy majd ha nem fogy az olaj még olyan áron is fogják adni amilyet eddig még nem láttál és akkor fog aztán sok minden még bedölni. Vagy szerinted akiknek eddig ebből volt pénzük majd 2040 után mit csinálnak? :DD amúgy még bő 20 év a belső égésű motor, hiába nem lehet gyártani 30 tólv agy ,hogy addigra annyi le lesz gyártva ,hogy +5-10 év múlva is lehet majd raktárból venni ;]

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz #16820480 #164 üzenetére

    megoldják szalonautóként , nem tudom mennyire vagy képben,hogy több millió darab autó van legyártva és állnak a telepeken szabad ég alatt. Gondolod majd mindegyiket elviszik bontoba haszon nélkül aha persze további jó álmodozást :DDD amúgy meg 35 ről van szó 13 év az alatt még nagyott fordulhat a világ mint fent is írtam.

    ""A döntés alighanem nem független attól, hogy több európai ország fontolgatja a benzinmotoros autók kitiltását a közutakról. Az Egyesült Királyság 2030-ra, Norvégia 2025-re, Franciaország 2040-re teszi a dátumot. Az Egyesült Államokban Kalifornia állam hirdette meg a benzinmotoros autók kitiltását: ez 2035-től lépne életbe. A tiltás bevezetését más amerikai tagállamok is fontolgatják.""

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Füleske #167 üzenetére

    az eu nem fejlett semilyen téren sőt visszamaradott mivel mindent túlszigorítanak..
    Ezért kerül egy auto amerikában 10-20 millában ugyan az az auto europában pedig 100 ezer euro...

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz #16820480 #166 üzenetére

    5 éve alatt nem fejlődött semmit őgyan az a csekély hatótávolságú autok vannak mint ez a skoda is 300km :)) 13 év is kevés lesz,mivel technologia átörés nem történt akkumlátor téren egy jó ideje oké reszelgetek csiszolgattak, de teljesen új technológia nem látott napvilágot.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Shadowbull #173 üzenetére

    Ha te mondod biztos úgy van.Minden esetre akkora fejlödés történt az elmúlt kb 10 évben,hogy látjuk a piacot tele van 1000km körüli hatótávú autókkal a piac na meg lassan 3 tonna lesz versenybicikli gumikon. Csak egy vészhelyzetbe senki ne legyen benne ,mert a megállásra/korrigálásra kevés esély lesz. Vicc ahogy sokan fent is leírták továbbra is :N
    Minden esetre ez az autó szinte egy x6 kopintás ,de mégis csak egy skoda :))

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz k-adi #177 üzenetére

    ha nincs 150km-re útirányba (de sztem ez inkább 120 reaális)töltő akkor csak egy oda vissza útig mehetsz messzebbre használhatatlan az autó szerintem így gondolta.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz k-adi #183 üzenetére

    ez azért télen a -10 ben kormány és ülés fütéssel na meg kellemes melleggel ezek a hatótávokat nem fogja tudni, és azt nem is mondom mikor elkezd öregedni az akku és alapból csökken a hatótáv. Papíron nagyon jól néznek ki a számok ,de majd a valóságban aki vesz megmondja, hogy mennyi is az annyi.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz #16820480 #186 üzenetére

    azért ice esetén ezek 5-10-20 éves távlatban is nagyon minimálisak ,ennek függvényében az elektromos autónál sokkal előbb eljön 1-2 év alatt is jelentösen eshet a nem túl kombos hatótáv ami alapból sem valami hűdesok.

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz k-adi #189 üzenetére

    Nem tudom mivel nincs ilyen autóm , de szerintem aki vasasról az majd beszámol róla,hogy mennyi az annyi. Nincs 2 egyforma tojás /ember nyilván majd akkor derül ki amikor valaki használja a való életben ,de itt is mindenkinek más lesz hiszen mások a szokások nem csak vezetésben ,de kényelmi szempontból is kormányfűtés ,ülésfútések, elektromos ablak,tükör ,szélvédőfűtés és még lehetne sorolni a telefon töltést vagy a dvd lejátszókat stb szóval sok mindent. Majd a használat eldönti kinek mennyire muzsikál ezen kár vitázni és egymásnak esni szerintem így korrekt :K

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz k-adi #191 üzenetére

    mivel 160-180 nál le van limitálva így nyilván nem fogja ledarálni az akkut a 62-esre meg a teslájára válaszoltam. Csak a német pályán ne nagyon akarjon vele kakaskodni senki a belsőben,mert arra egyetlen egy elektronyos sem jó max ahogy írtam 200km en át aztán kiállsz több órára tankolni.
    Nyilván ha taposod neki és használsz ezt azt a hatótáv lecsökken, de ha nem elég egy keményebb hideg, AZ meg hogy 2 év alatt 10 vagy 20% kevesebbet tud majd mint újonan hát ez is attól függ ki mennyit megy vele.

    Ha pedig nincs 150-200km távba töltő az autóval oda vissza kell a hatótáv mivel különben lerobansz vele, és itt nem viszik az 5litert hogy majd a kövi kutig elég lesz.. hanem a trailert vagy az agregátort. Mint fent ki lett tárgyalva papíron szép és jól mutatnak a számok ,majd a valóságban kell megnézni mennyi az annyi,de a nyakamat rá hogy simán a felét nem tudnák ha valaki rendesen pattog meg nyomkodja a pedált.Na meg ha nem 2 esen hallgatja a 2w hangszorokat és még lehetne sorolni. Azért elég gáz,hogy elutaztok azt a gyerek hátul nem tud mesézni vagy filmezni,na meg fagyjon be mindenkinek a popsija :W

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

  • Frozen

    őstag

    válasz Bandit21 #194 üzenetére

    Az első nagyobb szerviz 100 vagy 150 ezer km nél van szinte minden autóban addig 20-30 ezenként olaj és szűrő csere bár utóbbiból már 40-50 ezres periodusok is vannak. Én nem félek használni az autómat és az ismerösi körömben sincs vagy volt hasonló mint amiket leírtál 8 liter egy diseltől ehhez komolyan művészet kell szerintem :W .Jobb is az elektronyos autó remélem veszel egy skoda enyag-t is és beszámolsz majd róla nekünk mennyi az annyi. Bár ahogy írtad 120 al még a leaffal is meg tényleg igazából egy kis porvárosban ami keresztbe kasul ép 10km körül ha van :)) erre találták fel a tömegközlekedést, de akinek a luxus kell annak jó lesz babakocsi méretű autó is 5x áron.

    [ Szerkesztve ]

    Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

Új hozzászólás Aktív témák