Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bcl

    senior tag

    válasz lbence #1051 üzenetére

    A fóliáról nincs szó benne, csak a kijelzőről. Szerencsére annak nincs baja :)
    (illetveee.... eddig nem volt... de másfél hete nem volt a kezemben a telefon...)

    Azt mondták a Samsung üfsz-nél, hogy ők a szervizes dolgokba nem szólhatnak bele, adtak egy mail címet, amiben kérhetek méltányosságot. Ráadásul hivatkozhatok a mostani beszélgetés számára, így egyszerűbb, nem kell leírni mindent töviről hegyire :)

    Azt is mondta - ezt jó tudni, hátha más is találkozik ezzel - hogy a gari papír nem kellett volna a Samsung webshopos vásárláshoz. Csak éppen ezt itt, helyben nekem nem így mondták. Hogy direkt (nem hinném), vagy simán nem jól tudta az illető, nem tudom.

    Az árát nem tudom, anekdótikus infóim vannak olyan tizensokezer (18?) körüli költségről.

    Folytatom, van másik telefon, ez meg ráér... :DDD

Új hozzászólás Aktív témák