- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dancsuri
veterán
válasz MunezXBK #55403 üzenetére
TriangleAway v3.00 ezzel már nem
költekezz, hogy más is költekezhessen!
-
hanno22
csendes tag
válasz hanno22 #55353 üzenetére
Sziasztok,
Felhívtak a korábban említett mobil boltból. Közölték, hogy az alaplap csere végfok hiba miatt volt indokolt. (Amit, ha jól sejtem akkor a T-mobil is javított volna, ha hozzájuk viszem be a telefont - és ez esetben gondolom nem változik az Imei számom, vagy ha mégis akkor a garancia hivatalosan megy tovább) de az önkényes csere előtt mindenképp értesíteni kellett volna, szerintem.
Amit felajánlottak: 1 év teljeskörű bolti garancia vagy nagylelkűen levásárolhatom náluk a vételárat....Az lenne a kérdésem, hogy T-pontban meg tudják mondani, hogy az adott készülék le lett-e tiltva, és hogy pontosan mikor? Amennyiben ez az info megvan, szerintem nyugodtan mondhatom, hogy feljelentem őket a fogyasztóvédelemnél vagy a Rendőrségen?!
Előre is kösz....
-
Feenyx
aktív tag
válasz hanno22 #55406 üzenetére
Egy kérdés: hogyan tudják bizonyítani, hogy tényleg végfokos lett és nem letiltva lett? Lehet én vagyok bizalmatlan, de szerintem kamu, ez a végfok dolog... azt mondták volna egyből mikor visszakapod a telefont szerintem hogy emiatt cseréltek alaplapot, nem utólag hívnak hogy jajj hoppá hát ezért kellett szerelni...
-
Anulu79
addikt
válasz mgTerminator #55409 üzenetére
Gondolom, de minél jobban haladunk előre az időben anál jobban jönnek ki az újabb termékek. Ezért érdeklődöm, hogy hátha valaki bekebotlot már valami jófélébe.
-
hanno22
csendes tag
válasz Feenyx #55407 üzenetére
Amikor bementem a telefonért és a csávó kivette a zacskóból, a szervízes papírra annyi volt írva, hogy OK Az, hogy álllítólag végfok csere volt utólagos info, amit azután kérdezett meg az eladó srác, miután mondtam neki, hogy Én ezt ebben a formában nem tudom elfogadni. Annyit mondtam, neki hogy holnap bemegyek és ezt majd személyesen megbeszéljük.
Legszívesebben egy jóízű íránybaállítóssal indítanék.... -
fagyalllo
őstag
válasz Feenyx #55407 üzenetére
A végfok csere baromság, egy Nokia 3310-nél még be lehetett beszélni a vevőnek.
Ha felhívod a 1430-as T-mob ügyfélszolgálatot és végre eljutsz egy élő emberhez (pl. lopott, vagy elvesztett készülékek menüpontban), a matricán található IMEI bediktálása után megmondják, hogy le van-e tiltva (le lesz).
A készülék új IMEI számát is ellenőrizheted az érdekesség kedvéért, pl. itt: [link]
Ha nagyon lusták voltak a boltban, lehet hogy nem is egy S3 IMEI-t kapott, hanem pl. egy hasraütés nemlétező számsort.Rendőrséggel inkább csak fenyegetőzz, mert akár le is foglalhatják a telódat, akkor aztán se pénz, se telefon.
(ez csak tipp)Ne hagyd magad lerázni a nem vagyok illetékes dumával, nézz szigorúan, határozottan verd az asztalt, beszélj emelt hangon.
Kérd el a vásárlók könyvét és írd le a tényeket.
A levásárlás jogilag nem létezik, kérd vissza a pénzt, vagy egy gyári garis másik telefont.
A Samsung tud a letiltott telefonokról, automatikusan megvonja a garanciát.
[ Szerkesztve ]
rádiótelefon javítás - drmobil.hu - eladó órák: https://bit.ly/3kY1lFj
-
fagyalllo
őstag
-
kali
legenda
válasz fagyalllo #55418 üzenetére
előfordul, hogy "megszorongatják" a telefon eredeti tulajdonosát a behajtók - mert már eladta a szolgáltató a tartozást -, és végül csak befizeti, bár ritka az ilyen, de volt már rá példa.
nem olyan egyszerű a boltnak adásvételit hamisítani, van egy nyilvántartás, amit vezetnei kell(ene) ezzel kapcsolatban, legalábbis rémlik valami ilyesmi régebbről?!?! -
lafaty80
őstag
-
Cseri0058
őstag
Sziasztok!
Adott egy S 3-mas t-mobilos. Minden gyári. Miért van az, hogy este felteszem töltőre és reggel csak 89%-ig tölti fel?
-
SipiBcs
őstag
válasz Cseri0058 #55421 üzenetére
Megoldódik abban a pillanatban, mikor a telefonodon megnyitsz egy böngészőt és itt a PH-n a jobb felső sarokban ráböksz a keresés mezőre.
Komolyra fordítva: Cserélj kábelt és nem lesz gondod.
(P:L)Egyre több helyen olvasom, hogy valójában valamilyen szoftveres probléma lesz ez. Valami összeakad valamivel és a biszbasz nem engedi a záramot az izének. (/P)
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
addikt
válasz adammkaa #55400 üzenetére
Rootolod a telefont, felrakod a TringleAway apk-t, indítod és ott törölheted a flash counter-t. Utána odinnal feltolsz valami gyári romot (ezzel a root és esetleg az xy recovery-d törlődik, ha van) és stock lettél.
There's a device that I've been using called a whoop.
-
zlatan77
aktív tag
válasz mgTerminator #55410 üzenetére
Érdemleges választ nem is vártam tőle,de annak fényében,hogy korábban egy féloldalnyi leírást és linkeket küldtem neki PM-ben (ő keresett) legalább egy nem tudom-ot igen.
De ő azóta is csak a saját kis kérdéseit írogatja ide.
Hihetetlen vastag bőr van a képén. -
nbukta77
addikt
Milyen agressziv itt mindenki. Kezdem magam az almas topikban erezni.
„ Az a penz amit nem koltesz el az olyan, mintha nem is lenne “
-
SipiBcs
őstag
válasz Cseri0058 #55425 üzenetére
Amennyiben koros a készüléked és a kábel, akkor éppen el is törhet. De itt a fórumban többen jelezték, hogy pár hetes, hónapos készülékkel is jelentkezett ez a hibajelenség. Ha még nincs egy éves a készüléked, akkor a garancia a tartozékokra is vonatkozik, így kicserélik neked.
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
balazs0102
senior tag
válasz SipiBcs #55422 üzenetére
ha 89%-ig felmegy akkor utána miért nem? A kábel ha áteresztette 89%-ig az áramot akkor utána miért nem? Főleg ha sima akkumulátor töltést nézünk ott is a teljesen lemerült veszi fel a legnagyobb áramot minél jobban tele van annál lassabban töltődik. Gondolom telefonnál is így van csak mindez kevésbé látványosan, amperek helyett milliamperekkel. Tehát minél jobban tele van annál kevésbé van már leterhelve a kábel. Valószínű, hogy valami szoftveres gond inkább. Igaz a S3-mamnál még nem de az Iphone -om és a HTC OneX-em is csinált ilyet, hogy reggelre 98-95%-os volt csak..az ottani topicocban azt magyarázták ,hogy feltöltött csak utána lekapcsolta a töltést majd lemerült 2-3 %-ot.. Ez is baromság mert a 365 napból kb. 1-2-n volt ilyen és 98%-ban mindig este töltöm...biztos, hogy szoftveres dolog van a háttérben.
-
SipiBcs
őstag
válasz balazs0102 #55431 üzenetére
Elfogadom amit írtál és jogosnak is érzem. A kérdés az, hogy mi az oka, hogy valakinél gond van és van akinél semmi probléma. Nem egyértelmű, hogy milyen appnál, milyen rendszeren jön elő. Láttunk már főzött romnál és stock rom-nál is ilyen hibát sokféle kernel használata közben.
De attól, hogy ismét elkezdünk erről (is) beszélgetni, mi nem tudjuk megoldani ezt a problémát.Kedves barátom mutatott egy app-ot. Du Battery Saver Pro. Ebben három féle töltési mód van, az egyik képen még mutatja is. Fast Charger, Full Charger, Trickle Charger. Ez utóbbi a tejesen feltöltött akkuba még csepptölt. Kb 10-20 %-al tovább bírja az akku. (legalábbis ezt mondta, aztán lehet placebo)
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"
-
balazs0102
senior tag
válasz SipiBcs #55432 üzenetére
Legjobb mód. Túl kell rajta lépni. Én túl tudtam magam tenni, nem okozott maradandó lelki sérülést a dolog.. Másnap este ugyanúgy felraktam tölteni és feltöltötte..párszor még előfordult de mégis túltettem magam rajta.
Ha holnap reggel nem töltené csak 80%-ig az S3-mat akkor tuti nem írogatnék ide csak mondjuk ha egymás után 3X előfurdalna úgy hogy újraindítottam....az lenne a furcsa.
[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
válasz balazs0102 #55431 üzenetére
Nekünk is volt ilyen gondunk.
A fiam telefonját teljesen felújították a szervizben. Viszont a töltője ugyan olyan vacak. A kábele jó,maga a töltő hibás.
Már nem cserélik ki a töltőt simán,mert a legújabb álláspontja a szerviznek,az,hogy szoftveres gond okozza a vacak töltést. Tehát a telefont is bekérik ,és húznak rá egy ROMot.
Igen ám,de maga a töltő is vacak?
Azt nem cserélték ki,pedig mérve viszont csak 30% át tudja mint egy jó töltő!Hogy ez mennyire pontos azt vitatták itt páran,de én azt mondom tuti jó
Megéri azt az egy sört!
Ha ezzel méred,meglátod mekkora különbség van kábel,és töltő közt. 1000 ret mutat,akkor biztos lehetsz ,hogy hamar feltöltődik,ha viszont 300 ,és kevesebbet,akkor kell pár nap,hogy feltöltsd teljesen.
Ez a töltési gond globális dolog,és igazából nem nagyon erőltetik a megoldását samuéknál sajnos.
Talán ha sokan egyszerre jeleznék nekik,hogy csináljatok már valamit? - talán .
A lényeg,hogy valamit elcsesztek,és nagyon sok telefonnál előjön.
Az én töltőm ,és telefonom tökéletes,de a fiamé csak egy másik telefonéval 100% os. A sajátja kuka sajna. (pedig olyan szép)https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Letiltottam az itt kozzetett tablazat alapjan a letilthato folyamatokat. A google playbe ha belepek kb 2 mp mulva kilep. Ha ujrainditom a telot kiirja h a google.gaaps leallt. Mit tilthattam le,hogy nem tudom hasznalni a play aruhazat?
-
apaszka
veterán
válasz MunezXBK #55436 üzenetére
Nemrég vittük be,és azt mondták,hogy pár nappal azelőtt bemegyünk,simán cserélik,de már nem mert ez az új parancs! Csere,csak a központiban,és készülék átvizsgálás után csak! Így jól meg sz...k
FrankMonzano
Mentésed volt? De rakd fel az áruházat újra! Alkalmazáskezelőben- Frissítések,és adatok törlése,és utána ...[link][ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
FrankMonzano
őstag
válasz apaszka #55438 üzenetére
Nem volt mentes. Miert vagy mit kellett volna mentenem ? Hiszen csak leallitottam par folyamatot. Ja es nincs rootolva a telo,csak az alkalmazas kezeloben tiltogattam. Toroltem az adatokat a playben de igy sem lep be. Szerintem valamit letiltottam ami nem engedi belepni,csak kerdes,hogy mit ?
Szerk : letolteni sem tudok :d pedig engedelyeztem a letolteseket.
[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
válasz FrankMonzano #55439 üzenetére
Ha újra rakod az áruházat?
Csak olyanokat tiltok le amit tudom hogy nem kell. Igaz én törölni is szoktam inkább,de nálad ez hál istennek nem történt meg!
Indítsd újra a telót,és engedélyezd mit nem ismersz,vagy gyanús .https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
havri1
félisten
válasz FrankMonzano #55439 üzenetére
2 része van ha jól emlékszem a play-nek. Maga az alkalmazás, és a szolgáltatás, illetve a visszajelzés.
Nézd át a letiltott dolgokat, nincs e közöttük valamelyik.havri
-
havri1
félisten
válasz FrankMonzano #55444 üzenetére
Leírhatnád mi volt, mert lehet később valakinek hasznos lehet ez az információ.
havri
-
merlin99
csendes tag
válasz Cseri0058 #55421 üzenetére
"Sziasztok!
Adott egy S 3-mas t-mobilos. Minden gyári. Miért van az, hogy este felteszem töltőre és reggel csak 89%-ig tölti fel?"Nekem is ugyanez a problémám van.
Független telefon gyári szoftverrel, semmi buhera nincsen benne.
Sony töltővel pikk-pakk feltölti, de a sajátjával csak szenved.''Már a jövő sem a régi.......''
-
Anulu79
addikt
Valaki kért már helyszíni javítást a Slim cover által megkoptatott hátlapra? Az hagyján, hogy kért de kapott is?
[ Szerkesztve ]
-
SipiBcs
őstag
Na most elmegyek kötelet fonni! Ha más fórumtárs is az öngyilkosság gondolatával foglalkozik.... bér-kötélfonást vállalok..
"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"