- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S6 Edge - Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérünk olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaucho
tag
Rajtam kívül valaki használ még Nillkin Super Frosted Shield tokot?Nagyon szép,de olyan szinten szoros,hogy lehetetlen leszedni!Már alá is szúrtam kést,de az Istennek nem jön le,körmeimet leszedte!
-
gaucho
tag
Több órás kínlódás után végre sikerült leszednem a tokot!Sajgó ujjak és sajna 1-2 kisebb karc az 1 hetes telefonon! Ezek után soha többet nem veszek Nillkin terméket!Olyan szinten szűk,passzos volt a tok,hogy a deformálódása nélkül nem is sikerült leimádkozni róla.Ja,és ma reggel hozta a futár!
-
gaucho
tag
Sziasztok!Pár okosság alkalmazások szempontjából!A QuickLaunch kifejezetten jó!Teljesen testre szabható lesz az Edge hírfolyam,sokkal több megjeleníthető alkalmazással,mint a gyári Edge info bar.És mindent színes ikonokkal jelenít meg.Szemezgessetek; [link]
-
gaucho
tag
válasz #92673536 #3711 üzenetére
Szia Mr.keszi!
Nálam 3 hónap használat után minimális mikrokarcok vannak(egy kezemen meg tudom számolni őket,prémium napszemüveg gyártó szövet tokjában tartom napi 8-10 órát munka közben).
A gyári tok durván megkarcolja.Cimborámnak 1 hónapig volt használatban a készülékkel együtt,olyan szinten karcos lett,mintha teszem azt legalább 3 éves lett volna a telefon.
Röccenés nélkül bármelyik és bármilyen játékkal elbánik a hátlapon nagyon minimális melegedéssel.Kontrollerekkel kapcsolatban nincsenek tapasztalataim.
Mind a mai napig naponta akár többször is előfordul velem is,hogy hozzá érek a széléhez.Persze,hogy érintésnek veszi,ha úgy érsz hozzá,hiszen teljes értékű érintőfelület.De!Nálam csakis akkor fordul elő,ha vízszintesen tartom és teszem azt bele feledkezek egy Youtube videoba.Nem vészes,megszokás,rutin kérdése szvsz..
Én nem bántam meg,hogy közel 10 év után hátat fordítottam a Sony-nak.Kíváló telefon minden téren. -
gaucho
tag
válasz guriga1234 #3800 üzenetére
Pedig az az egy ikon amit az enyémen sem lehet mozgatni.
-
gaucho
tag
Sziasztok!A tok és képernyővédő fólia/vagy edzett üveg témája kapcsán;én Ebay-ről a Spigen hivatalos sales oldaláról rendeltem Neo Hybrid CC Tpu tokot és Flex HD fóliát.A tokról:nagyon jó minőségű,flexibilis(pont amennyire kell szerintem),arany színű oldalszegéllyel rendeltem(GoldPlatinum színű készülékem van).Tökéletesen illeszkedik mégis könnyedén ki tudom venni a telót munka után belőle.Korábban egy Nillkin Frosted Shield-el nagyon megjártam,mivel borzasztó nehezen tudtam kioperálni ebből a tokból az Edge-t.A hátlaphoz kaptam pluszban egy Spigen Hybrid Crystal hátlapi fóliát is.Azt kaptam,amit vártam.Nagyon jó.A Flex HD-val kapcsolatban már vannak fenntartásaim.Minimális kézügyesség kell a felrakásához,de maga a fólia bár a szenzoroknál tökéletesen és pont ott illeszkedik az egész kissé jobbra van elszabva.A home gombnál is jobbra csúszik.Ahogy írja is a gyártó én nagyon remélem,hogy a légbuborékok eltűnnek 12-24 óra alatt mert most finoman szólva is úgy néz ki,mint ha szaunából mentem volna ki az udvarra.Összességében jól és szinte teljesen lefed.A dobozban nem egy hanem 2 db előlapi és 1 hátlapi fólia van,1 kéz és fólia nedvesítő,zsír eltávolító spray egy microfiber kendő,egy víz,-és légmentesítő pici spatula van.Holnap írok még egy véleményt,ha remélhetőleg buborék mentes lesz.
-
gaucho
tag
Ezek szerint úgy gondolod,hogy pár évvel ezelőtt még a mobilkommunikációs eszközöket gyártó vállalatok leálltak "hosszabb időkre tesztelgetni"?Hónapokra,évekre?És hagyták hadd ússzon el mellettük a konkurencia és maga a piac?Ha így gondolkozol nem csak a telefonokra,hanem minden termékre igaz lehet az a bizonyos rejtett hiba jelenség.Mely Nokia típusoknál jöttek elő azok az említett hibák zsinórban?Mikor?
-
gaucho
tag
Aki használ QiStone+-t leírná a tapasztalatait!Köszi!
-
gaucho
tag
Már tegnap is furcsálltam a válaszod.Biztos,hogy egyre gondoltok/gondolsz?Hely beállításainál mit keresne a bluetooth láthatóság be,-és kikapcsolása?Nekem gyárilag független készülékem van és eddig még egyik stock fw verziónál sem tudtam állítani eme láthatósági beállításon.
-
gaucho
tag
Ha arra gondolsz,hogy az info sáv lehúzásával lehet ki-be kapcsolni a bluetooth-t az persze okés.De a hely beállításnál akkor sem tudod a bluetooth láthatóságát ki-be kapcsolni,hiszen a fórumtárs kérdése szerintem erre vonatkozott.Nekem is fura Sony telefonról váltás után,hogy nem lehet állítani ezen az apró kis funkción,de szvsz. nem is nagyon lényeges,hiszen míg nincs pároztatva a másik eszköz,addig nincs komolyabb hátránya.
-
gaucho
tag
válasz CharlieBrown #4038 üzenetére
Mi kérünk elnézést,hogy annyira részletes vagy,hogy nekünk kell kitalálni mire gondolsz! De persze ezek után savazd le bármelyik válaszolót... "Gyári forgalmazó"-n mit értesz?Öö...Samsung? Mert ebben a kontextusban a válasz maga a Samsung. Csak,hogy mi is polkorrekt szarkasztikus gyerekek maradjunk,mint te is.
-
gaucho
tag
válasz budai.denes #4229 üzenetére
[link] Másfél hónapja használom.Előlapra helyezettel megvagyok elégedve,a hátlapit levettem 3 hét után.Elől szépen megtapadt,2-3 nap után teljesen eltűntek a buborékok,nem válik fel még eddig sehol.Igaz a home gomb és a szenzorok környékén lehetne pontosabb is a kivágás,de nem vészes.Első és hátsó fóliából is 2 db van a dobozban.Ebay-ről vettem a hivatalos Spigen értékesítéstől.
[ Szerkesztve ]
-
gaucho
tag
Ez szerintem még nem.De hogy a Samunál mindig a polák tesók kapják meg leghamarabb a rendszerfrissítést... Enyém független,de már korábban is feltűnt,hogy a lengyelek kapják meg mindig először az új rendszert.Korábbi évtizedes Sony tulajként pedig állandóan a svéd frissítésről kellett értesülnöm.Bár Európában ez abszolút érthető volt.
[ Szerkesztve ]
-
gaucho
tag
Sziasztok!2 napja frissítettem a készülékem Mm-ra SmartSwitch-el.Előtte wipe factory reset és cache ürítést is csináltam,majd a felfrissítés után még egyszer.És sajnos azt kellett tapasztalnom tegnap,hogy cca.8-10 óra használat után a kijelzőn teljes hosszában nem teljesen középen,de pixel beégés keletkezett.Egy egész sorban.Pár órára eltűnik és újra jelentkezik.A fura az egészben,hogy ha elfordul a képernyőm teszem azt böngészés közben,akkor a megjelenített oldalon vagy képen ugyan úgy elfordul ez a jelenség.Tehát olyan,mintha szoftveres lenne a hiba.A SmartSwitchel backuppoltam az appjaimat,új alkalmazást nem telepítettem a frissítés óta.Nyilván nem okozhatta a 6.0.1 telepítése minden esetre elég fura,hogy 7 hónapig hibamentes volt a kicsi,most pedig fél nap után ez fogad.Csak gondoltam,ha ne adj'Isten összeszedtem egy képernyő beégést vagy subpixel hibát még a szervízbe küldés előtt rápróbálok és megkérdezem tőletek,hogy más találkozott-e már hasonlóval?
[ Szerkesztve ]
-
gaucho
tag
Sziasztok!A kijelző hosszanti beégése miatt leadtam a hibabejelentésem a Samsung oldalán.A Premium Assistance ellenére nem meglepő módon a Samu a TMX-hez dobta szervíz igényemet.Délelőtt hívtak is volna,de sajnos nem tudtam felvenni.Azoktól kérdezném,akiknek már volt dolguk a TeleMax-al;rendesek ilyen ügyekben,várható,hogy holnap visszahívnak?Múlt héten csütörtökön jelentettem be a Samsungnál a hibát.
-
gaucho
tag
Rendben,köszi!
-
gaucho
tag
válasz znagy69 #5028 üzenetére
Nagyon úgy néz ki,hogy nem tudom sajnos.Ha már egyszer ők hívtak.Nem valami bizalomgerjesztő a Samsung részéről,hogy a tavaly függetlenül 230ezerért vásárolt prémium telefonjukra elméletileg érvényes Premium Assistance szerviz szolgáltatásuk(hiszen még 10.01. előtt regisztráltam) szart sem ér.Bár közben megszüntették a háztól-házig garanciát,de reméltem,hogy ez még rám érvényes és ők maguk intézik a javítást.Mint ahogy írják is az oldalukon.Kitöltöttem a szerviz igénylést,rá kérdezve arra,hogy hova menjenek a készülékért és kérek-e csere telefont.Most meg látom a MySamsung fiókomban,hogy hirtelen nem vagyok jogosult a prémium garanciára.Hmm...Ráadásul úgy néz ki tipeghetek be egy előtte nem is említett szervizhálózathoz,aminek finoman szólva sincs jó híre kicsiny hazánkban.Ennyiért nem ezt vártam és nem is így voltam értesítve.
-
gaucho
tag
válasz Markizmark #5030 üzenetére
Tiszta sor!
-
gaucho
tag
Ma visszahívott a TMX-től kedves operátor csajszi.Segítőkész volt,megerősített abban,hogy a Samu prémium gari végett különös bánásmódban részesül a telóm,állítása szerint pont olyan állapotban kapom vissza,mint ahogyan a futárnak átadom(vidéki vagyok,BP-iek kedvéért),ahogy kértem cserekészüléket is kapok majd holnap a futártól,mentsek le mindent,mert nem vállal a TMX felelősséget esetleges adatveszteségért,1-5 nap alatt visszakapom a készülékem.Csak azért írom ezeket,mert közel egy év távlatából jönnek elő majd azért a telefon típushibái,később bárki itt rákeres a fórumon belül hátha segítséget jelent neki.Amint visszakaptam a telefont azt is közzé teszem és tapasztalataimat leírom.
-
gaucho
tag
-
gaucho
tag
2016.03.18-án elszállította a futár a TMX-hez a készülékem és ma délelőtt(2016.03.23.) visszakaptam.Le a kalappal,szépen megcsinálták;karcosnak vélték mind az első és hátsó üveg borítást is valamint az alu keretet.Ezeket mind kicserélték hibajelentés nélkül.Az általam jelzett beégett kijelzőt is cserélték.És még a home gombot is karcosság miatt.Jár a pacsi!
-
gaucho
tag
-
gaucho
tag
válasz vaiszab #5137 üzenetére
Nagyon szépen megjavították.Semmi nyoma a megbontásnak.És mivel karcosnak ítélte a szervizes jómunkásember(egyem is a zúzáját! )a kávát valamint az elő,-és hátlapi üveget,home gombot így ezeket is cserélték kérés nélkül.Gyak. nulla perces állapotában kaptam vissza 3 munkanap alatt a hibajelentés után.
-
gaucho
tag
Sziasztok!Sajnos leejtettem a telefonom és pókhálósra tört a hátlapi üveg.Ezt gondolom még a premium assistance ellenére sem javítja a Samsung.Sajátkezűleg esetleg javított már ilyet valaki?Youtube videokat nézegettem a procedúráról és bár nem tűnik nehéznek nem szívesen kezdenék neki.
-
gaucho
tag
válasz fermacht1994 #5736 üzenetére
Rendben!Köszi!
-
gaucho
tag
válasz gipsztigris #5742 üzenetére
Extreme Digital,Media Markt,Euronics hivatalos Samsung partnerek.Én MM-ban vettem.
-
gaucho
tag
válasz Tomyyy93 #5985 üzenetére
Igen,javítják.Nekem a tavasszal a Premium Assistance garanciám miatt házhoz jött a futár,kértem és kaptam is cserekészüléket,majd 4 munkanap után mind kijelző,mind karcos káva valamint karcos hátlapi üveg cseréjével kaptam vissza.Miközben csak a beégett kijelzőt jelentettem a Samsung hiba bejelentő oldalánál.Korrektek voltak.Remélem az én saját hibámból eltört hátlapi üveget ismét ilyen készségesen ki fogják cserélni garanciában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen