- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note 4 Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Manka76 #15079 üzenetére
szia,
nem tapasztaltam még ilyet, de hozzátartozik az igazsághoz, hogy többségében 4g/lte hálón lóg a telefon, bár most a hétvégén pont vidéken voltunk és valahol h+ volt, illetve útközben az ic-n is átugrott néha h+ hálóra, de ment rendesen az adatforgalom.
egy bizonyos helyen/cellában tapasztaljátok ezt, vagy több helyen, viszonylag nagyobb távolságokra is?
internet.telekom apn van beállítva? -
kali
legenda
válasz Manka76 #15096 üzenetére
van megoldás, az akkumulátoros statisztika részleteinél kell ellenőrizni, hogy melyik folyamat pörög sokat, majd annak kapcsolódó folyamatainak/alkalmazásainak a beállításait ellenőrizni, hogy ne fusson feleslegesen állandó szinkronizáció, frissítések folyamatos ellenőrzése, helymeghatározás és a készülék helyzetének a folyamatos küldése...stb.
bármire cserélsz, minden oprendszer alatt adott ez, az újabb és újabb firmware verziókkal egyre több és több olyan folyamatot tesznek be a gyártók, amik alapbeállításban mind aktívak, pedig a felhasználók többségének nincs szüksége egy részére.
fontos megjegyezni, hogy több tényező függvénye a dolog, azért nem jelentkezik mindig és azonos szinten, például sok szinkronizáció és jelentés alapban csak wifi engedélyezésű, tehát ha valaki mobilinterneten lóg, akkor nem indulnak el bizonyos folyamatok, de amint wifi elérést kap a rendszer, már neki is esik a munkáknak.
korábban írtam néhány olyan opciót - a harmadik személynek címzettet -, amik megfelelő konfigurálása megoldás; link[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Manka76 #15105 üzenetére
a note 4 a legjobb akkumulátoros üzemidővel rendelkező telefonok közé tartozik, és elég átnézned a sony xperia témákba, ott is vannak ilyen merülős problémák, de lelked rajta, lehet cserélgetni a telefont, aztán ha annál is jelentkezik a dolog, akkor azt is és így tovább, mert mindegyik igénylené a megfelelő beállítást...
F_Gergely; nexus elég régen volt samsung gyártmány, de azóta, más gyártós (lg) nexus típusoknál is előfordult sárgulás.
úgy kell viszonyulni a memóriakártyához, hogy a telefon sebessége legyen inkább a szűkebb keresztmetszet, ne pedig a kártyáé.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Manka76 #15108 üzenetére
egyszer kellene megfelelő szoftveres állapotba tenni a rendszert...
a különböző firmware verziók próbálgatása nem megoldás, ha egyrészt az alap problémás, másrészt ha van egy - vagy több - külsős, harmadik féltől származó alkalmazás, ami alávág a rendszernek, de erről sem a telefon, sem pedig a samsung vagy a google nem tehet, hanem csak adott alkalmazás készítője.
látatlanban nehéz mindenre kiterjedően okosat mondani, hiszen nem tudjuk, hogy milyen alkalmazásokat használsz, milyen beállításokkal...stb.[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
válasz Manka76 #15108 üzenetére
A teljes írásaidat nem olvastam mindet,de szerintem van olyan kedvenc app amit mindig felraksz, holott a merülés okozója Ő.
Több olyan app van mi rosszul van megírva sajnos.Szerintem ezt csináld!
1-egy sima gyári ROM -ot rakj fel.
2- Ne lakd be egyből, hanem elsőként csak azt telepítsd fel ami egyet verően fontos.
3-naponta Max 2-3 appot rakj fel, és figyeld mi akad be.
Ez nem nagy dolog , de megfogod találni melyik kedvenced a ludas.
4- egy új rom felrakás után kell pár aksi töltési ciklus, hogy beálljon.
Ha így csinálsz és kinyomozod melyik app a hibás meglátod mennyivel másképp látod az egészet.
Ez egy nagyon jó, sőt a legjobb készülék szerintem a világon pillanatnyilag.
Ilyen anomáliák csak hibás app miatt lehetnek.
Erről annyit tehet a Note4 mint te magad. A program készítője sokkal inkább.
Vagy nincs optimalizálva nyalókára, vagy az egész egy vacak.
Az asszony a "régi" Note3 amat használja. Neki se ROOT se semmi. Aztán mondta, hogy nagyon hamar lemerül mostanába!
Kérdem tőle mit raktál fel mostanába?
-hát egy két jó cuccot. Néztem neki ilyen tamagocsi szerű vackot, és egy hírolvasó widgetet ami ezer éves és nem is működött. Szóval azok törlése után Fasza megint......
Nekem is van olyan app mit meg is vettem , de egy hulladék, amit jeleztem is a készítőknek, de nem igen reagált.
Azóta nem rakom fel, de tudom, merül mint a Titanic tőle a teló, és még volt, hogy megfagyott tőle, csak aksi kivét, és+ case pucolás után tudtam elindítani a telefont.
Ezt random kezdte csinálni, egy megbeszélésen először, mit rögzíteni akartam.... Nem jött össze.... A Note3 -nál volt fenn utoljára, azóta soha. Ránéztem, de nem frissítette a gyerek.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
nagyúr
válasz Manka76 #15123 üzenetére
Ugyanebben a cipőben vagyok én is-piszokul merül a Note 4.
Szerintem a Viber lesz a sáros,de az is csak 5.0 alatt,Note 3 alatt semmi gond vele.
A vírusírtóra gondoltam először,le is szedtem,fél napig jó is volt.Most újra rohadtul merül,hiába kilövök mindent,még a Vibert is,visszamászik.
Nem akarom leszedni,mert használom,de így lehet kénytelen leszek mást nézni. -
-
kali
legenda
válasz Manka76 #15137 üzenetére
szerinted nem, de attól még bármi lehet, a facebook alkalmazás is szeret beragadni és beleharapni a rendszerbe (főként ram és akkumulátor tekintetében), nem véletlen a sok panasz rá szinte minden telefon/rendszer esetén, és ez csak egy hibalehetőség a sok közül.
amikor nagyon merül az akkumulátor, akkor tegyél be ide képet az akkumulátoros statisztikáról, lehetőleg úgy, hogy már viszonylag alacsony szinten áll az akkumulátor töltöttsége, hátha egyértelmű az ok. -
Manka76
senior tag
válasz Manka76 #15147 üzenetére
Hát "sajnos" a telefonnak mennie kellett. Lett rá egy jó áras vevőm.
De mivel nem akartam váltani illetve nem volt más készülék ami megfelelt volna így egy C variáns lett belőle magyar Garival. Egyszer sem merült eddig úgy ahogy az F-es. Pedig ezen aztán most minden fut a Facebook, Instagram, Viber, Messenger, Gmail, Email, folyamatos 4G.
Viszont a H+ hiba itt is meg van úgyhogy valószínűleg kártya cserét fogok kérni.LG 55OLEDB7V, Onkyo TX-NR809, Wharfedale Modus Seven, JBL SCS178, Apple iPhone 15 Pro Max, Samsung Tab S7+. A gyógyulásomat felgyorsította a leépülésem.
-
kali
legenda
válasz Manka76 #15675 üzenetére
rámér az akkumulátorra, azzal nincs gond, adott merülési probléma szoftveres jellegű, így a szervizes is csak annyit tudna csinálni, hogy nyom egy gyári visszaállítást - ezt a felhasználónak is javasolja elvégezni a leírás -, vagy újrahúzza nulláról a rendszert, a problémás külsős, harmadik féltől származó alkalmazásokkal ő sem tud mit kezdeni, de nem is akar, nem az ő dolga... (ilyen tekintetben pláne érdemes elolvasni a jótállási feltételeket, hogy mikor és miért érdemes/lehet élni a szervizes lehetőséggel, a szoftveres állapotra külön részletes leírás adott!)
[ Szerkesztve ]
-
apaszka
veterán
válasz Manka76 #16545 üzenetére
Ez a telefon fél óra alatt tud szarul kinézni! A keretere egy légy száll,és már karcos!
Szervizben meg tényleg össze tudják cseszni! Nekem is volt ez miatt harcom! Igaz én ott egyből nem vettem át! Egyből telefonálás,és tisztázzuk a dolgot?!
Ez laptopnál,és telefonnál is volt!
Ha én fizetek,vagy garanciás akkor is elvárható.hogy minimum úgy kapjam vissza ,ahogyan leadtam!
Különben nem veszem át,vagy nem fizetek!
DE ez érthető is gondolom![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
kali
legenda
válasz Manka76 #16797 üzenetére
előfordul azért, hogy megborítható az egymásra mutogatásuk és leszűkíthető a hiba.
igaz, s6 és egy másik szolgáltató kapcsán segédkeztem épp a napokban, de a helyzet azonos volt, viszont sikerült olyan helyeket találni, ahol adott készülék és sim kártya teljesen azonos feltételek - megegyező hálózati mód, frekvencia, csatorna...stb. - mellett nem mutatott hibát, de a panaszolt helyeken előtte és utána is igen.
erre már nem nagyon mondhatja a szolgáltató, hogy a samsung hibája, mert olyat a gyártó nem feltétlenül tud, hogy teljesen azonos feltételek mellett, csak bizonyos helyeken mutat hibát a készülék, máshol viszont nem.
kíváncsi vagyok a fejleményekre, mert kapott a szolgáltató pontos értékeket a szervizes menüből...stb. -
iendre
csendes tag