- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Ez személyes tapasztalat? Csak mert én nagyon nem ezt látom. Konkrétan online szinte mindent el lehet intézni, és sokkal jobb is, mint a személyes kommunikáció, mert ennek van nyoma, bírósági eljárás során azonnal csatolható bizonyítékként. Miközben ha Gizikével beszélsz a postán, azt nyilván nem fogod felvenni diktafonra.
Legutóbb az IKEA rendeléssel kapcsolatban próbálkoztam telefonon, nyilván túl volt terhelve a CC. Rákattintottam a chatre az oldalukon, 5 percen belül kaptam operátort, és választ a kérdésemre. (IRL ez minimum 1 óra lett volna + üzemanyag). De írattam már át chaten repülőjegyet is.
#12Tigerclaw
Egy központi ügyfélszolgálatnak gyakorlatilag csak előnye van. A tudásvagyon aggregált, van pénz normális képzésekre, tudástárra. 1000x hatékonyabb ez, mint lokálba kirakni mindent.[ Szerkesztve ]