Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • twine

    veterán

    Sziasztok!
    Bár valósínűsítem, hogy nem a telefonommal van probléma, gondoltam megkérdezem itt is, járt e már valaki hasonlóan mint én;
    Budapest Bank-os dombornyomott Mastercardos ügyfélként boldogan és elégedetten használtam a telefonomat (mókolatlan 8T) fizetésre bárhol...
    Első alkalommal a bank alkalmazásában hozzákötöttem a telefonhoz a kártyát, és vidáman működött...
    A napokban azonban megérkezett az új kártyám, mert a régi lejárt...
    Ezt aktiváltam alkalmazáson keresztül, a kártya működik, fizettem már vele, azonban a a mobil fizetést nem tudom beállítani, minduntalan "ki X-eli" az alkalmazás a folyamat végén, hogy ez nem sikerült...
    Legjobb tudomásom szerint semmi nem változott a telefonomon, kivéve a néha, nagyon ritkán érkező szop-ver frissítéseket...
    Volt már esetleg valakinek hasonló problémája?
    Bankkal beszéltem, egyelőre tanácstalanok, talán kapok majd egy kártyás kollégától is visszaívást....
    Értetlenül állok a dolog előtt :O :F

Új hozzászólás Aktív témák