Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrKapocs

    őstag

    Az a legjobb, ha valaki, mindenféle számszaki adat, kutatás, stb nélkül, 7000 km-ről, otthon a fotelból megmondja, hogy "a Xiaomi, amit csinál a termékeket illetően az sz@r, így és így kellene...". Végülis rövid idő alatt a semmiből nőtt ki egy ilyen szintű cég, biztos nagyon rosszul csinálnak mindent. Az, hogy nem megy nemzetközi piacra, annak is oka van, lásd szabadalom, licensz díj, nemzetközi szervíz háttér, stb. Ha ez lenne, persze egyből oda lenne az árelőny. Köszönöm szépen, jól van ez számomra. Ez a stratégia egyébként a teljes piaci lefedés, amit csinál, belpiacon. Ha a vevő MTK-t akar, van, snapdragon az is, különböző méretben, anyag, szín, minőség, árban. Persze, hagyjuk már, gyártson 3 féle telefont és az mindenkinek jó lesz, ugyan már. Ne mondjuk már innen meg nekik, hogy igenis ki kell lépni a hazai piacról, mert mi tudjuk a tutit. Ha pedig tudja valaki, hajrá, lehet céget alapítani és leigázni a nemzetközi smartphone piacot. A lehetőség mindenkinek adott. Mutasson valaki még 3 olyan céget, aki egy 3 éves telefonra heti frissítést ad ki (mi2s). Remélem a Redmi 4 pro-m is hasonlóan tartós lesz.

    [ Szerkesztve ]

  • DrKapocs

    őstag

    válasz South Velen #36 üzenetére

    Azért egy-egy update kimerült abban, hogy a kék háttér mondjuk zöld lett. Mindegy, ez részletkérdés.

    Egyébként nem mondom azt, hogy én egyetértek ezzel az iránnyal, de szerintem jobban tudják ők onnan mit és miért tesznek. Szerintem simán meglehet, hogy az induló 1-2 modell stratégiával már sehol sem lennének. Szerintem az túl szűk. Indulásnak oké, nyomott áron jó telefon, de ez azért hosszú távon nem tartható. Piaci részesedések pedig jönnek-mennek, ne egy évet nézz. Apple is csökkent, ilyen ez a pop szakma. Nem csak fenn van; a trend a lényeg.

Új hozzászólás Aktív témák