- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ma letöltöttem és kipróbáltam az Anno 1800-ban az FidelityFX Super Resolutiont - s azt kell hogy mondjam, hogy eléggé le vagyok nyűgözve!
Az összes fokozatot próbáltam és a balanced fokozatig bármelyiket merném az Annoban ajánlani, annyira jól végzi a dolgát. A Performance fokozatnál már azért előjönnek a hibák, de nem tragikus.
Következő lépésként egy nagyobb játékban beépítve szeretném látni a technológiát mint akár a Cyberpunk vagy a Red Dead Redemption 2, ahol akár összevethető lenne a DLSS-sel.Gondolom a DLSS előnye performance módban jönne ki igazán, kíváncsi lennék rá, hogy side-by-side mik a külöbségek és mennyivel jobb egyik a másiknál.
-
A Dota 2 implementációja is élesebb hatást biztosít a natív képnél, ez azért így eléggé adja! Van egy olyan érzésem, hogy a Godfall implementációja nem a legjobban lett beállítva, ebből kifolyólag a technológia demózására a Kingshunt az AMD előadáson szerintem alkalmasabb lett volna.
-
Váó nem gondoltam volna, mert az eurogameres cikk alapján fordítva láttam a részletességet a temporális javára.
Úgyhogy nyertél, meggyőztél!
Jobban tetszik az FSR-al előállított kép a temporális felskálázottnál, mindenképp azt fogom használni akkor! Kéne még több játékban látni a kettőt egymás mellett, hogy több összehasonlítást láthassunk, de ez alapján az implementáció alapján amit mutattál végre meggyőzött az FSR.
-
Az 1. kép a TAAU és a 2. az FSR, de nem tagadom, azért eltartott kicsit amíg rájöttem. A textúrák valamivel részletesebbek temporálisan felskálázott képnél.
Értem, szóval az Unreal Engine 4 pipelinejába nem lettek eredetileg beépítve a post process effektek, és amely fejlesztő ezeket feltétlenül akarja a játékában használni, akkor sokszor csak nem implementálja bele a temporális felskálázást, mert nem éri el vele a kívánt post processelt képet - AZ FSR-ral biszont ez lehetséges...
Akkor mondjuk úgy, hogy amint megérkezik az első Unreal Engine 5-el készült játék, az FSR veszt a jelentőségéből legalább is Unrealos játékok esetén, mert lényegében jobb eredmény elérhető majd effektekkel együtt temporális felskálázással - alacsonyabb felbontásoknál mint pl. 720p ráadásul még jobban kijön majd a különbség a temporal upsampling javára:
Unreal Engine 5 Temporal Super Resolution Tested -
Én is olvastam a kommentekben a videó alatt, hogy írták páran hogy a depth of field nem volt bekapcsolva a temporal upscales képnél, de nem tulajdonítok ennek jelentőséget, mert én mondjuk nem vettem észre a videóban és nem hiszem, hogy annyira befolyásolja a végképet.
De most megnéztem az összehasonlítást ahol ki van kapcsolva minden post process effekt és az sem menti meg nálam az FSR-t, ugyanolyan elmosott marad a kép még egy TAA upscalelt képhez képest is: FSR Performance Mode compared to forced TAAU scaling and default scaling without depth of field
Én elhiszem hogy nehezebb implementálni a TAA upsamplinget meg elhiszem azt is, hogy nem működik a post process effektekkel együtt, de mivel én utóbbiakat alapméretezetten offolom, így a én még ezzel egyőtt is a TAA upsamplingre tenném a voksom, mert az ad jobb képminőséget.
Én AMD-s kártyát terveztem majd következőnek venni ha elérhető lesz értelmes áron, de jelenleg kb. zéró indokot látok arra, hogy miért ne Nvidiát vegyek. Sajnálom, még mindig várom, hogy lenyűgözzön az AMD szoftveres fronton, de az FSR nem fogja megváltani a világot.
-
válasz
kreestuff #28 üzenetére
Én azt érzem egyébként, hogy az AMD megint késésben van ezzel a FidelityFX Superresolutionnal. Pár éve még nagyot szólt volna, de utóbbi napokban pl. belenéztem újra a Digital Foundry podcastbe és arra jutottam én is, hogy ha van már nekünk temporal upscaling meg DLSS Nvidia oldalon, akkor ez mire jó. Igazából a temporal upscaling szerintem jobb érdeményre képes az összehasonlító videók alapján és ahhoz még Nvidia hardver sem kell.
Azért valahogy úgy érzem sajnos, hogy nagyobb a füstje az FSR-nak mint a lángja, pedig ha valaki, én nagyon fel voltam rá hypeolva.
-
válasz
Dilikutya #11 üzenetére
Igen, a Hardware Unboxed is igazából az Ultra Quality és esetleg a Quality ajánlotta még, szerintem az a kettő az elfogadható igazából.
Egyszerűen nincs mese, ilyen áraknál én szerintem sokan kénytelenek leszünk kompromisszumot kötni, mert én például másképp nem leszek hajlandó és képes anyagilag bírni a tempót.
-
Pontosan, amit összehasonlító videókban láttam, azokban a legújabb DLSS eljárás képe jobban tetszik, mint mondjuk a natív + TAA, mert a DLSS képes olyan részleteket kihozni, amit mondjuk egy TAA hajlamos eltüntetni.
#4 Dilikutya
Egyébként meg nem hiába alkalmaznak különböző felskálázási technikákat 1 évtizede konzolokon, s amilyen mértékben megdrágultak a PC hardverek, ezeket bevezetni PC-n már éppen ideje volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mégsem búcsúznak a DDR4-es memóriák
- World of Tanks - MMO
- ROG Strix G16 notebook: tökéletes harmónia
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Sorozatok
- Asztalos klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest