Hirdetés
- iPhone topik
- Érkezik Magyarországra a Vivo, elsők közt kezünkben új csúcsmodelljeik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Garmin Fenix 8 AMOLED - a csúcshódítás költséges
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
Nagyon jól döntött a PSA, hogy hagyta az Opel-t "Opelesnek" maradni.
Túl "sportos/fiatalos" a 208? Itt van a "német" társa. És mennyivel jobb lett az új Corsa az elődjétől így, hogy a Peugeot keze benne van a dologban... Szerintem kelendő lesz. Én a 208 felé mennék, de ezt is szívesen rúgnám. -
mongoose66
tag
A Mobilaréna az automobilokra és érvényes megnevezés?
Pedig de sok telefon vár tesztelésre.
Szerintem nem csak én vagyok ezzel ígyI have spooken!
-
válasz mongoose66 #2 üzenetére
A kocsikban több a különbség mint a mai mobilokban.
Mobilt tesztelni már unalmas mert mind ugyanaz. Üveg + Android + hárompluszx kamera.A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
-
Máté94
addikt
válasz mongoose66 #2 üzenetére
Haladnak a korral. Tedd azt te is.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Klaus Duran #3 üzenetére
+1
Ez fájóan igaz! Mindegyik kb. ugyanakkora (nincs se igazán kicsi, se igazán nagy).
Paraméterek:
• 3+ "dudorkamera" rendszer
• notch, lyuk, "kamionos dekoltázs" minden mennyiségben
• TV-távirányító forma (16:9 képarány halott)
• mindegyik sárnehéz
• csúszós, sérülékeny anyagokA cikkhez: vajon ez mennyire konkurenciája az ID.3-nak?
-
félisten
+1
Hiába csorgatja a nyálát minden újságíró a 208-ra, szerintem a Corsa sokkal "emészthetőbb" lett a hétköznapi embernek, és itt sincs hiány a technikában, ill. motorválasztékban.Egyedül azért nem kéne, mert a leírások szerint elég alacsonyan van az üléspontja.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
janeszgol
félisten
Kezdenek normális árat kapni az autók. Pl ez már szerintem jó ár, pláne állami támogatással.
-
XuChi
addikt
Jó ár ??? Szerintem meg dupla áron van mint amennyibe kerülnie kellene. Dodzsemet 8.4 millióért ?? Max 4 milla amit eszek megérnek. És a benzines is 7 milla belőle. Az meg max 3.5 millát érne. Elszálltak mocskosul az autó árak.
Pár éve még simán lehetett normális autót venni 4-5 millióért és nem fapadosat.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Arról az 3millárd forint keretösszegű állami támogatásról beszélünk amire eleve többszörös volt a "túljelentkezés" és ami órák alatt elfogyott? Akinek jutott belőle jól járt aki nem az csúnyán beszaladt tátott szájjal abba a bizonyos erdőbe. Amúgy szerinted tényleg jó ár ~11M egy ilyen kisautóért?
mod: Annyiért már rendes autót is vehet az ember.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Pipó
őstag
Ez a motorház tető olyan ronda így elvágva. Mé' nem csinálják egybe.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
<Adamsky>
nagyúr
Nem tudom mit értesz a "normális" alatt, de 2008-ban a majdnem full-os dízel kombi Cee'd-em 4,7 volt (kis alkuval). Azóta - sokat - romlott a forint, valamint rengeteget szigorodtak a környezeti normák. Én ez utóbbiban látom főleg az autók (természetesen nem a villanyosakról beszélek) árának emelkedését. Mára már egy olyan dízelmotor, ami 2008-ban tök "OK volt", a halálba lett bonyolítva, hogy megfeleljen pl. az Euro 6d-Temp-nek. Ez nagyon sok pénz kutatás-fejlesztés oldalon + ugye a beépített okosságok sincsenek ingyen ...
És, akkor ott van még a CO2 bünti, amit grammonként kell fizetni. Ugyan nagyon nem jó példa, de csak ez utóbbi (!) a Shelby GT500 esetén valami 8 misi.
Egy szó, mint száz a régi technológiát sikerült drágává és bonyolulttá tennünk, úgy, hogy annak kiváltására még nincs igazi alternatíva (a villany még nem az). -
Hallosz
senior tag
válasz mongoose66 #2 üzenetére
Automobilaréna
Ennyi -
veterán
válasz <Adamsky> #12 üzenetére
PSA-nál (ha már az opel is az) kb 2000 € a büntetés átlag autónként tehát egy diesel / benzines kb 700e Ft-tal lett drágább csak emiatt...
Illetve ne fejeltsük el a 350-es € árfolyamot ... ami 308-asunk még 8 millió volt újonnan (jól felszerelt) fél évesen 5,7-ért vettük... most várjuk a megrendelt e208-ast , s az 8,5 elektromosban kicsit kevésbé felszerelt változattal (ami befért a pályázati összegbe) -
senior tag
És magas ár mellé gyermekbetegségek társulnak: néha csak úgy megáll...
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
duke
aktív tag
Remelem toltheto USB-rol.
-
hemaka
nagyúr
Inkabb egy jo dizel
-
FIREBLADE78
addikt
Ez állt meg totalcar forgatáson az autópálya közepén. 63 hibakóddal. Hajrá elektromos! The best Balfasz eu. Remélem kilépünk minél előbb.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nemlehet
őstag
Egy házas, friss 2. gyerekes haverral dumáltam ezekről az elektromos kocsikról és végül oda lyukadtunk ki hogy nekik ez marha jó lenne, mert a felesége kb napi maximum 30-40 km-t megy, jellemzően rövid távokat (otthon ovi, ovi-munka, munka ovi bevásárlás stb) amire ez tökéletes lenne, pláne hogy már van 1 elsődleges családi kombi, de ennyiért ez túl sok. Minden spórolást nagyvonalúan számolva és figyelembe véve, hogy kertes házban laknak tehát a töltés nem probléma sem térül meg az élettartam alatt. 2. rohangálós autónak ez egyszerűen túl drága egy közép-alsó közép osztálybeli családnak.
Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3
-
PDA_FAN
tag
válasz FIREBLADE78 #29 üzenetére
Ez a típus, de nem ez az autó. Egyébként attól, hogy elektromos, még nem szar. A Leaf vagy az i3 például nagyon megbízható, a legtöbb hagyományos autónál alacsonyabb a hibastatisztikájuk. Amelyik gyártó nem spórol, és nem csak a büntetések csökkentése végett gyárt alibi-autót, annak nem állnak meg az autópályán az autói.
-
angyalpc2
aktív tag
sose lesz rá pénzem...még használtan se...
-
veterán
Itt is valami spéci dolog lehetett alapból a videó is arra ment, hogy kattintás vadász legyen... Volt náluk 3 elektromos autó.. 2 ebből PSA ugyanazzal hardverrel. A másikról semmit sem tudunk (e208), az elején még azt mondja, hogy két autó robbant le... De a Zoé nem robbant le, Csak megállt az infó rendszer...
-
veterán
Mi kicsit többet megyünk napi 60 körül, nagyobb távra 308as diesel lel járunk. Most a bejárás Pestre havi 40e Ft üzemanyag körülbelül amit az e208assal fogunk kivaltani. 3 milliós beülő, havi 75e körüli törlesztő, majd 4 év múlva 1,2millios maradvanyertek. Évi 20e kmt tuti menni fogunk vele kB 15 évig kitarthat :)
-
angyalpc2
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #29 üzenetére
Az elektromos kocsik nagy része nem ilyen..megbízhatatlan.(sőt inkább megbízhatóbb mint a benzin dízel).
Az a kocsi ráadásul egy teszt kocsi...nem a végleges...
Ebből levonni, hogy szar EU.
Hát...Esetleg akkor lehet gond később, ha elkezdik kispórolni a gyártók a technikát az anyagot és megáll az inverter...leég a vill motor...szar akku hűtés stb. mert csak össze van dobálva...
Nem úgy mint egy prius hogy atomjaira van tesztelve.
Helyi, városi közlekedésben egyértelműen a villanykocsi fog jönni. Mert a lokál környezetszennyezése kb kimerül a gumi-ban (nincs kipufgáz, nincs fékpor)
És ez nem csak EU elképzelés, legfeljebb itt kezdik először. -
8th
addikt
Tudod, benzint meg a fűnyíróba. Ne menjünk már le óvodás szintre.
140ezer kilométerrel ezelőtt ültem át dízelbe. Nem tartom nyilván excelben de nagyjából 350ezer forintot költöttem a karbantartására ezalatt. Viszont spórolt nekem 1,2 milliót az üzemanyagon a benzinesemhez képest. Még így is 850e Ft pluszban vagyok. Alkatrészárai nevetségesek ahogy a fogyasztásai is. Nincs kettőstömegű nincs részecskeszűrő se semmi drága bonyolult szar benne. A büdös életbe nem kéne még egyszer benzines.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
dzsi23
addikt
válasz mongoose66 #2 üzenetére
Autót és mobilt tesztelhet egyszerre egy ember, de életvitelszerűen használni/tesztelni nem lehet egyszerre két telefont, szal nem hiszem, hogy az autótesztek a telefontesztek kárára mennének.
-
hyperspace
őstag
[link] ez is hozzátartozik a teljes képhez.
ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)
-
Máté94
addikt
Semmi sem tökéletes. Haladjunk.
-
veterán
válasz hyperspace #43 üzenetére
Előbb olvass aztán írj... A vótmánméter kiakadt... :)
-
Šolaire
veterán
-
csorbajeno
veterán
-
ncc1701
veterán
válasz csorbajeno #48 üzenetére
Származhat megújulóból is. Plö a házad tetején levő napelem által megtermelt árammal töltheted.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Diablo IV
- Amatőr csillagászat
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Érkezik Magyarországra a Vivo, elsők közt kezünkben új csúcsmodelljeik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen