Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KSparrow

    őstag

    válasz *Mukeey* #1593 üzenetére

    Igen, nyilván nem nagy érvágás. De a gyártónak nem ez az érdeke. Neki az, hogy eladjon minél többet, és ennyi. Ha te eladsz mondjuk egy autót, a hazsnáltra is garanciát kell vállalj. Ha mondjuk tudod, hogy zabálja az olajat, de eladáskor feltöltöd, és megveszik, hogy jó, majd kiderül, köteles vagy javíttatni, úgy tudom. De ezzel te sem akarsz foglalkozni, eladtad, minden hibájával együtt. Utána a szervizre lehet rámegy a gatyád is.
    Küföldi cégek esetén még nehezebb ezt érvényesíteni, így ha lenne is garanciád, akkor se biztos, hogy sokra mész vele. Azért itthon érdemes venni, mert - hiába jó gyártó a Oneplus, és nekem se a 3-mal, se a 8-cal eddig nem volt gondom, hiba mindig csúszhat bele, amiről akár nem is ők tehetnek. Rossz egy forrasztás, elpattan egy elenállás, vagy tervezési hiba miatt a kijelző éle elnyiszálja az alsó lap összekötését - bármi lehet. Aztán ott állsz, hogy hibás, de nincs, aki megjavítaná- vagy csak pénzért. Ezeknek a javítása meg már drága, akár több is, mint a gyári garancia miatt fizetett plusz.
    A különbözet meg onnan jön, hogy egyrészt a hazai viszonteladónak, forgalmazónak is meg kell élnie valamiből- cserébe, ha valami ond van, képviseli az érdekedet a gyártóval szemben. Másrészt a hazai forgalmazásnak vannak extra költségei, pl tárhely után az Artisjus is megpakolja, mert "mi van, ha lopott zenét tárolsz rajta", + vám, adók, stb.

    Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! S22u, Mobilmementók

  • #40047616

    törölt tag

    válasz *Mukeey* #1593 üzenetére

    Gondolom ezzel is a szürke importot akarják visszaszorítani vagy nem tudom.

Új hozzászólás Aktív témák