- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Egy óra, két rendszer
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nem nyílnak a Foldok?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
GhostRider93 #30 üzenetére
Miben reménykedhetsz? Az RDNA 1 nem támogatja a Mesh Shadert.
-
és szerinted ez milyen hatással lesz az alapból mesh shaderre épülő konzolportokra teljesítményben? nagyon jól látszik, hogy Meshshader lényege az optimalizáció a hardver szempontjából, magyarul kihúzzak a Turing és az Ampere alól ezzel a kissámlit míg messhader esetén ez nem így lenne. Gondolom te is rájöttél, hogy nem a jótékonyság vezeti erre fele az AMD-t hogy kímélje a szegény programozókat.
Innentől meg ha lesz eszük és nem akarnak CP2077 fiaskót akkor legalább a nagy címeket értelmes portokként hozzák át, az indie címeknél meg mindegy.Én a Microsofttól semmit nem várok már , mert tisztán látszik hogy nincs egy egyértelmű csapásvonal amit ők diktálni tudnának, ezzel verik bele az utolsó szöget a PC gamerek koporsójába .
Hol ez jó, hol az jó. Hol egységes felületet akarnak, hol szopatni akarják a PC gamereket miközben rájöhetnének, hogy a konkurenciájuk a Sony, nem pedig a Windows 10 gamer társadalom... -
Szerintem fordítva ülsz a lovon. PC re csak úgy éri meg áthozni bármit is, ha megfelelő célbázis van . A pc gamer piac optimistán 15 % része, gyakorlatilag inkább 10% része nem az. Bármilyen kevés munkával is jár, nem opció úgy átjönni PC re portokkal , hogy kizárják a vásárlóbázis 90 % részét.Tehát kevés munkával sem éri meg a PC gamer társadalom 10 % részét megcélozni üzletileg, hogy abból megfelelő vásárlóbázis fog bejönni, mert nem.
tehát ha fog segíteni ha nem a meshshader szempontjából a döntő a Microsoft, Nvidia , régebbi AMD( RDNA1, Vega, stb..) kártyák jelenléte a portoknál és az hogy RDNA 2 év végére sem éri el szerintem az 5 % piacrészt a jelenlegi állás szerint.
-
válasz
Geri Bátyó #11 üzenetére
" Ez jelenti itt a gondot, és az AMD megoldása egyáltalán nem segíti elő azt, hogy a fejlesztők mihamarabb a mesh shader felé vegyék az irányt, mert számukra sokkal olcsóbb, ha a meghajtó trükközik, még ha csak az egyik gyártóé is.!"
igazából a lényeg ez lenne, de mivel a PC gamer piac 75 % Nvidia és nem sokára Intel is lesz ezért tök mindegy ez a mondtat mert nem reálisan nézi az egészet..., mert melyik fejlesztő olyan hülye, hogy áthoz egy PC portot úgy hogy a PC hardverek döntő részén nem fut úgy ahogy kell csak a jelenleg 0.01 % részt kitevő RDNA2 fordítóval és a tippre 10 % örül kitevő RDNA 1 kártyákon 50 % hatékonysággal?
AMD abban hibás, hogy így hátráltatja a szabvány elterjedését PC-n azért cserébe hogy a saját hardvereit előnybe részesíti, de valójában ezért nem hibáztatható szerintem. Ez van ha egy gyártó van a konzolokban csak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AliExpress tapasztalatok
- Elektromos autók - motorok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Trollok komolyan
- Projektor topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 25
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Crucial T500 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest