Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ricsip

    addikt

    válasz Razzul #32 üzenetére

    Borítékoltan jól fog itt is működni ez a ki-felelős-miért megosztottság.
    Kocsinál dettó. Beszarik a 2 év+1napos kocsidban a rádió. Mész a gyártóhoz, hogy helló, 3 év gyártói garancia van a kocsira, lesszívesek javítani v. cserélni a fejegységet. Köcsög gyártó meg visszaszól h. nyasgem, a rádióra pont nem vonatkozik a 3 év, csak az 1 v. 2 év (gyártó/márkafüggő melyik mennyit ad, de abban közösen sárosak h. mind elkülöníti a rádiót a kocsi többi részétől). Végülis ugye nem gyári, beszerelt rádióval vette a paraszt a kocsiját újonnan 1 egységként? De! Ha viszont baj van valamelyik alkatrésszel, az már egyből nem a kocsigyártó garanciája, küldözgetnek a bosch-hoz v. a tököm tudja ki gyártotta abba a kocsiba azt a típusú rádiót, oszt v
    te boltold le velük.
    Ez az android TV is csak a fogyasztó szopatására kitalált zseniális termék, mert ennek sincs gazdája ha baj van vele. Gugli mutogat a gyártóra, a gyártó visszamutogat a guglira, én meg szopok. Na ezért nem veszünk guglis tvt.

  • #72042496

    törölt tag

    válasz Razzul #5 üzenetére

    Nekem az a gondom, hogy a prohardveres cikk a forrás inverzét írja a frissítésekről. A Verge-nél a TCL szóvivőjétől van idézet, hogy frissítésekkel kezelik a probémákat, magáról a Google-ről nem tesznek említést.

    A prohardveres cikk meg a lent idézett részt hozza ugyanerről, és a TCL frissítéseiről nem tesz említést.

Új hozzászólás Aktív témák