Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MASSlag

    tag

    válasz sirpalee #48 üzenetére

    Ezzel nagyon egyet tudok érteni, ahogy írtam is.
    Egy időben én is odáig voltam a GPU renderelőkért, de rá kellet jönnöm, hogy csak játékszerek.

    Abu:A Xeon Phi-ről mit tudsz? Használható lenne renderelésre? 500-1000 dollárral drágább, de nincs szoftverhez kötve.

    Azért rendes Luxot nem nevezném butának (az SLG-t igen), meglehetősen komplex kernele van, nincs is benne tiszta GPU render, csak hibrid (a munka nagy részét ilyenkor is a CPU csinálja). Viszont semmiképp sem professzionális, nincs megfelelő supportja

  • MASSlag

    tag

    Nem rossz a kép, egy ray-racingtől.
    Viszont nem akkora durranás a live render, vannak rendererek amik path-tracingel képesek ugyanezt elérni.
    Ott van a SmallLuxGPU, már két éve ilyet tudott: Link
    (kíváncsi lennék ilyen szituációkban mit tudna ez Link persze nem fair causticot erőltetni egy raytracerre)
    A kulcs a materialok bonyolultsága. A SLG is azért hasít ennyire, mert kevés és egyszerű matot tartalmaz. Jobban megnézve elég kevés material van ebben a sceneben is, a transparent, amit mutogat elég primitívnek tűnik. A modell sem épp high-poly. Azt nem tudtam kivenni, hogy ambient occlusion, vagy valós HDRi light van a képen. Látszik, hogy a teljesítménnyel szeretnék megvenni a vásárlókat.
    Nyilván az SLG nem professzionális felhasználásra való, nem arra tervezték, csupán egy demo. Profi munkára ott az octane render Link. Egy jó képességű CUDAs kártyával megtámogatva hihetetlen dolgokra képes. Mondhatnám még a V-ray RT-t is.

    Ezzel az egésszel arra célzok, hogy nem feltétlenül a teljesítmény a lényeg, hasonlót már más is tud. Sokkal inkább a megfelelő support,a jó integrálhatóság, skálázhatóság, kiszámíthatóság, szoftverkörnyezet stb. Ott van pl. a V-ray RT, fényévekkel gyorsabb, mint a sima változat. Professzionális körökben mégis, a legtöbben rendes V-rayt használnak, mert megbízhatóbb, fejlettebb a material rendszere. Amennyi időt a CPU renderrel vesztenek, behozzák a munkafolyamatban. Ez übereli a 4x-es teljesítményt.
    Itt üthet nagyot egy dedikált hardver (hiába a mai videokártyákat játékra/viewport megjelenítésre tervezték nem renderelésre), ha megfelelő hátteret teremtenek hozzá.
    Én bízok benne, hogy sikerül nekik.

Új hozzászólás Aktív témák