Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz ldave #7 üzenetére

    Ja nem könnyű, de ettől lesz jó. Az egész az erőforrásmanagementről szól, a harc másodlagos tényező.
    Figyelni kell rá, hogy az adott terület/település milyen bónuszokat ad, ahhoz igazodva kell oda épületeket felhúzni.
    Aztán ugye az sem mindegy, hogy a védelmet hogyan szervezed meg.
    Első játékom alkalmával orrba-szájba húztam fel mindehová a rocket turretet, raktam tele a településeket milíciával, meg nem is figyeltem igazán, hogy melyik terület milyen előnyöket biztosít.
    Pedig pl. turret alig kell valahová, főleg ha elég közel van egymáshoz több településed, mert képesek egy nagyobb területet belőni.
    Később eljött az a pont, amikor már 8 településem volt Arrakeenen kívül, és egy kilencedik, magasan fejlett település elfoglalása gyakorlatilag azonnal elkezdte a mélybe húzni a gazdaságomat az ott lévő épületek miatt, amelyek ugye ilyenkor a te fennhatóságod alá kerülnek, a te erőforrásaidat szívják a továbbiakban. Mindezt úgy, hogy közben 3 harvesterem szedte a fűszert, mindegyik 3 fős legénységgel, és épp egy közeli, negyedik spice fieldről készültem kiverni az ellenséget..

    Nekem nagyon bejön, a Dűne hangulat abszolút megvan, a zene rohadt jó. A játék stratégiai mélysége is maximálisan kielégítő. Kellően komplex, de nem feleleslegesen és öncélúan komplex.
    És ugye még csak most indult early access-ben, sok tartalom jön majd még, illetve rengeteg lesz a változtatás.

  • Eversmann

    aktív tag

    válasz ldave #7 üzenetére

    Ez már a mostani XCOM játékoknál is zavart, hogy akármit csinálsz, az mindig rossz lesz :/ Be kell lőni x körnél ide kell rakni az erőforrást, y körben meg ezt kell fejleszteni mert különben vége.

Új hozzászólás Aktív témák