Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • faber24

    őstag

    Jó írás, de nem értek egyet azzal, hogy a single player játék jobb lenne bármiben az MMORPG-nél. Sőt, pont fordítva.
    Az, hogy látod a történet végét, az miért olyan jó dolog? Én majdnem minden játéktípust játszottam már kb. a Prince of Persia 1 (nem, nem a SoT....még a 486 verzióra gondolok) és az UT3 közötti időszakban (sajnos a legeslegújabbak, Witcher pl. nem futnak a gépemen, de 1-2 hét és csere). Toltam offline és online stratégiát, fps-t, kaland és mmorpg játékot, hack and slasht, kvázi minden lényegesebb stílust. De eddig egyetlen egy játék sem adott akkora feelinget, mint a WoW. Félreértés ne essék, nem vagyok (túl nagy) kocka, mindig próbáltam kordában tartani a dolgot, nem játszottam általában napi 4-5 óránál többet (max hétvégén).
    Lényegében szerintem pont az a jó az mmorpg-ben, hogy nem az, mint a mai single player játékok, hogy felrakod, gyorsan végigtolod 10-12 óra alatt, és már mehet is a szemétbe, mert nincs benne több kihívás. Vannak kivételek (pl. KoTOR), amit lehet sokáig nyúzni és nem unalmas, leköti az embert, de ez a ritkább. A WoW még így 3 évesen sem került le a gépemről (igaz, vizsgák miatt most nem játszok). Melyik single játék köt le több évig? Egyik sem, hacsak nincs multi része...akkor viszont miről beszélünk? Miért jobb pl. egy CS, ahol csak spawn/kill/death van, mint egy mmorpg? (Félre értés ne essék, semmi bajom az FPS-el, mostanában elég sokat TF2-zök)
    Az meg, hogy nem mai a gép, és azért nem mmorpgzek...hmm... a WoW gépigénye igen csak nem nevezhető húzósnak (tessék megnézni a konfigomat, teljesen jól fut rajta), összevetve pl. egy mai single játékkal...
    Na mindegy, ezek csak az én gondolataim ebben a témában, elnézést, ha valaki ezt másképp látja.

Új hozzászólás Aktív témák