- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
Az idő múlása úgy látszik engem igazol: nem volt elég a 30-60 fps közötti érték, erre jön egy garantált 60fps-en futó játék, de már megjelenés előtt szar mert miért csak 60, miért nem 200????!!!!
Én meg csak fogom magamat és egy jót fogok vele játszaniPC-n elsősorban és nem fog érdekelni az fps alakulása sem.
-
kengyel
nagyúr
Ez amit nagyon várok,ez odatapaszt a gép elé
-
atidzsiforc
őstag
válasz
AeSDé Team #29 üzenetére
uj apik tamogatva lesznek kesobb, de a doom ala rakott valtozat meg opengl lesz hivatalos info szerint. vulkan 1.0 csak most lett vegleges par honappal release elott. lenyeges hogy visszater a global dynamikus vilagitas (tech5-ben nem volt) es kapott physically based renderinget, vagyis kulonbozo feluletek mashogy verik vissza a fenyt hogy ne minden ugyanugy csillogjon stb. megatexturazasrol nem tudok konkretat.
sztem nagyon hangulatos, id tech motorokra jellemzo kepi vilagot tud a monitorra rajzolni, jc hianya ide vagy oda.
-
AeSDé Team
őstag
Az engine-ről mennyi infónk van, lesz olyan innovatív mint az id Tech 5 volt?
Új API-k támogatása bekerül? A megatextúrázás megmarad? Utóbbi technológiának most jött el az ideje, már PC-n is megoldhatnák hardveresen. -
davidsone
addikt
egy belső hang azt mondja: fasza lesz ez!
-
atidzsiforc
őstag
válasz
wednesday #25 üzenetére
infinity wardnal voltak balfacanok hogy kiadtak egy rakat jatekot anelkul, hogy erre figyeltek volna, kozben meg quake3-ban mar kb. 2000 ota annyi, hogy minel tobb fps-ed van, annal ritkabban hallod a sajat footstepedet (de csak te, a tobbi player rendesen hallja meg te is az oveket). semmi masra nincs hatassal.
doom3-quake4-ben bejott a 60as korlat de annak mas technikai okai vannak szvsz
doom4 pc-n nem biztos, hogy le lesz korlatozva, lead render prog Tiago Sousa tweetelte, hogy rajta van a listan, de nem biztos, hogy egybol belekerul. az alpha tesztekben 60 volt a maxfps. van egy konzolparancs amive ki lehet elvileg oldani, de nem lehet valtoztatni az erteket, gondolom jelenleg framerate fuggo a gamelogic, szoval magasabb fps-el turbo modra kapcsolna a jatek mint a fallout4
-
kpal
nagyúr
Remélem egy jól optimalizált játék lesz és nem lesz direktbe az égbe lőve a gépigény .
-
wednesday
őstag
Nem tudom miért, de ID motoros játékoknál mindig volt ilyesmi. Előnyben volt akinek jóval magasabb FPS-ssel rendelkezett. Sokan COD1-nél minden grafikát lepusztítottak, és beblindelték F1-F4-es gombokra az FPS lockokat. 125 meg 200 nem tudom, sose csináltam, anno mindig is vasárnapi COD-os voltam. Ha valaki fel akart ugrani elérhetetlenebb helyre benyomta az F3-at, ha hangtalanul akarsz szaladni F2.
Lehet 125FPS-t kihozni, lehet nem rögtön, hanem idővel később. De mindent LOW-ra raksz. Most is arról megy a panasz, hogy mi lesz azokkal akik 144Hz-es monitoron akarnak játszani. Ahhoz viszont el kell érni a 144FPS-t.
COD2-nél az ember, ha DX7-re kapcsolt azzal lepusztította a növényzet kinézetét, gyak nem is volt. Így jobban átlátta a terepet. Ronda vont de hatékony. Akinek DX9-be pompázott a növényzet és a bokor, az hátrányba volt.
-
angelus8925
tag
Rossz hírem van. A motor még fejlesztés alatt áll, és mivel a Doom korábban lett elkezdve, mint ahogy az új fejlesztési iránynak nekiállt volna a Crytektől átigazolt pali, így az okosságok jelentős része nincs is benne. Nyilatkozták is anno, hogy ez a helyzet és majd csak a következő játékuknál lesz csak látható lényegi fejlődés. Bármit is jelentsen ez. Szerintem, mégiscsak Crytekes az ember, szóval a textúrák élesebbek lesznek a végső idTech6-ban, DirectX 12 mellett (ez utóbbi már úgy-ahogy benne van, csak még használni nem lehet), ők is látják a problémát.
Nekem nagyon tetszik az, hogy rendkívül változatos pályákat képesek alkotni vele, szóval szurkolok nekik -
Sebestyen01
őstag
válasz
wednesday #21 üzenetére
2016 ot írunk nem 2000 ret! Ha az id nem tud erre megoldást húzza le a rolót! Mennyből telne egy 200 fps es lockot beiktatni... semmibe! Más az ok. Amúgy nem nehéz elkepzelni mennyire lesz butitva a game a konzolokon 60 fps 1080p elérhető lesz!
Sajnálatos.
Amúgy 60 fps egy aréna type multiban loxar... -
wednesday
őstag
-
válasz
Sebestyen01 #18 üzenetére
Csak ők tudnák megmagyarázni miért kellene akár pc-re is 60-as lock.
-
#16939776
törölt tag
60 FPS Lock-al? Ezzel a grafikával fix 300-már elfogatható kompromisszum lenne
-
-
.LnB
titán
Kizárt dolog, hogy Pc-n 60fps-re lockolják.
-
s912
aktív tag
sajos nem. én is azt hittem először.. nézd meg jobban..
mármint a campaign trailer-ben azt a részt -
Z_A_P
addikt
Egy lenyeges kerdes van: loni fogjak-e egymast az ellenfelek, mint a regi klasszikusban, ha sikerult ugy mozognod hogy eltalaltak egymast?
-
vegitossj7
addikt
Igazi next-gen csodával állunk majd szemben.
Az a játék, ami kihozza ps4/xboxon a 60 fps-t (Ignite Engine.), az elfut egy 460 gtx-el, 2 magos i3-n, 4 giga rammal 720p-be 60 fps-el...
Akkor ezt a gépigényt is adják meg, ne köntörfalazzanak.
-
cyberkind
félisten
Tőlem 30 is lehetne, csak 60GB-ért cserébe ne valami ocsmányságot kapjunk mint az előző játékokkal, hiába voltak jók.
Egyébként ez megint csak egy tökönrúgás a PC-nek, kíváncsi vagyok hogy lesznek-e majd modok ehhez, és ha igen mennyire hülyíti be a játékot, de egyébként nagyon várós! -
AS
félisten
Már nagyon várom. ) Végre a régi játékmenet itt lesz
-
s912
aktív tag
Az igazság az, hogy nekem az alpha-ban, a robbanásoknál leesik az FPS
remélem javítják
-
Aron1988
tag
Hát a grafikát elnézve (főleg a "poklos" sárgásbarna sziklákat) nem csodálom, hogy röhögve kitolja a 60 FPS-t a játék. A 2007-es Unreal Tournament 3 pályái közül is könnyűszerrel tudnék mind belső, mint külső terekre példákat hozni, hogy jobban nézett ki mind textúrák, mind kidolgozottság szempontjából. Persze a játékélmény a lényeg, de azért 2016-ban az ID-től egy 2009-es Xbox360 grafika kicsit csücskös.
-
ribizly
veterán
Azért PC-n nem ártana, ha valami konkrétummal szolgálnának.
Egyébént nem aggódom e miatt. A Rage és a 2 Wolfenstein is jól futott.Igencsak érdekelne, hogy 144Hz + G-sync mennyire fog muzsikálni...
-
oriic
HÁZIGAZDA
Na most itt azokra leszek kíváncsi, mit szólnak azok, akik mondjuk 144Hz-es monitoron akarnak játszani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fájdalmasan gyenge kijelzőt válaszott a Switch 2-höz a Nintendo
- Nintendo Switch 2
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C ( Canon ) -Újszerű-
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 4080 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU Gamer Noti! I7 9750H / GTX 1660TI / 16GB D4 / 512 SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest