Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vico87

    tag

    Azért egy OGL4.x-nek jóval magasabb a belépési küszöbe, mint egy OGL1.1-nek. Ha a gyerek még éppen csak ismerkedik a grafikával, akkor elsőre jóval nehezebb kirakni egyetlen háromszöget OGL4.x-ben, mint 1.1-ben.

    A fejlesztőeszközök szintén kevésbé jók OGL-re, mint D3D10+ API-ra. Egy ideje ES2-t programozok iOS-re, miután évekig D3D10/11-et szoktam meg. A debuggolás erősen láncfűrésszel maszturbálás a modern D3D világhoz képest (PIX, Visual Studio 2012+, AMD/NV toolok), úgy, hogy az almának az Instruments-e kimondottan jó az ES mezőnyben.

    A driverek sincsenek mindig a helyzet magaslatán, főleg kicsit régebbi GPU-knál Linuxon. Ráadásul OSX-en 10.9-től van OGL4.1 (igen, 4.2/4.3/4.4 nincs!), előtte legfeljebb 3.3 van, bugos leakelő Intel driverekkel.

    Jó lenne egy fasza OpenGL, de még kell meló bőven, hogy teljes-körűen használható legyen. Jó kezdeményezés pl. a GLSL reference compiler, mert pár hónapja még az sem volt.

Új hozzászólás Aktív témák