Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz julius666 #112 üzenetére

    :DD MUHAHAHAAAA :DD MUHAHAHAAAA :DD MUHAHAHAAAA :DD

    Itt panaszkodtam, hogy nem megy a Prey, meg úgy semmi OpenGL...
    (Dacára a sok beígért OpenGL bugfixnek.)

    Ma rászántam magam, és újratelepítettem ugyan azt a 11.1a_26 drivert a Safe Mode-os DriverSweeper + CCleaner + TuneUp registry takarítás módszerrel.
    És mit ad Isten....?
    Most pöccre indul a Prey, ahogy kell. :C

  • janos666

    nagyúr

    válasz julius666 #112 üzenetére

    Mond ezt a Creative hangkártya tulajoknak. :C

    A CClenaer igen is jó kis progi, főleg XP-n, de még Vista/Win7-en is jól jön.
    A DriverSweeper már más kérdés, de nem láttam még olyat, hogy kifejezetten megártott volna. Szerintem szimplán csak felesleges.
    Már úgy általában... néha akár még jól is jöhet.

    (#114) beef
    Magát a Riddick-et tényleg nem próbáltam még, csak a Prey dobott hibát indulás helyett mikor feltettem.

  • janos666

    nagyúr

    válasz Abu85 #108 üzenetére

    Csak az SSAA vált be. De ebben azt furcsálom, hogy ez is csak úgy, ha a CCC-ben a csúszka SSAA, és application controlled, és a 4x a játékon belül van beállítva.
    Mindenhogy próbáltam volna, csak így nem, tök véletlen szúrtam ki, hogy így a jó. :DDD

    Akkor lehet ki kéne próbálnom valami third-party cuccot, és hozzárendelni az inject.exe-hez az adott játék profilját?

    Mondjuk itt nem olyan érdekes, mert masszívan CPU limites a játék. Néha leesik akár 35-ig az fps, de AA-tól függetlenül, a CPU viszont fixen 50%-os kihasználtságon van (2 szál a 4 magra, csak a Win7 "szétszórja" 4-re).

  • janos666

    nagyúr

    Még egy különös dolog:
    Dragon Age Origins
    A játékban lenne AF control, de nem működik. Sebaj, a CCC-ből erőltethető a 16x, és majdnem (kősőbb bővebben...) ok a teper.
    A játék menüjében van AA opció, de nagyon furán működik:
    - Ha a CCC multisample vagy adaptív multisample AA-ra van állítva (application levelen) akkor 0x-el nagyon alisinges a kép, 2x-el épp elmegy, de 4x-el és 8x-el sem az igazi.
    Ugyanakkor összeakad az AF-el (Hihetetlen ez az AA+AF kombó hiba. Egy Half-Life 2 engine update után láttam először ilyet. Nagyon idegesítő volt CSS-ben. Azóta rengeteget szarakodtak a driverekkel -pl. az nv behozta azt a negatív LOD clippinget, és hasonlók-, mégis sok DX9 játékban előjön ez azóta is.), és nagyon zavaró "gyűrődéseket okoz" a terep látványán. (Gondolom ott szakad szét a kontinuum, ahol szintet vált az anizotróp filter, az AA meg talán le akarja simítani azt az álet is...? :F).
    - Ha a CCC supersample AA-ra van állítva (application levelen), a játék a saját menüjében pedig teszem azt 4x-re, akkor kiváló a kép. Nincs se AA+AF hiba, és gyakorlatilag minden él elég simának látszik 1920x1200-ban 24"-on.
    - Ha a játékban ki van kapcsolva az AA, akkor a CCC semmilyen AA-t nem erőltet.

    Sőt, mindezt úgy, hogy High Quality-n áll az AI csúszka...

    Itt vajon mi történik?
    1: A driver próbálja felülíni a játék AA algoritmusát is, és az okoz zavart, de ez megszűnik, ha SSAA-n áll a csúszka?
    2: SSAA működik a képen? :U (Ha igen, akkor egész szépen, mert nem maszatolja el a betűket és a HUD-ot se, mint annak idején StarCraft 2-ben.)

    Erről jut eszembe...

    Az vajon bezavar a CCC profil aktiválásba, ha egy inject.exe-n át indítom a játékokat? Pl.:
    "C:\Program Files (x86)\cclutch\inject.exe" "C:\Program Files (x86)\cclutch\cclutch_ix.dll" patch "E:\Games\Dragon Age\bin_ship\daorigins.exe"
    Nem, nem csítelek, hanem letiltom a VGA LUT átprogramozását. Ilyen nem működik többé a Gamma slider a játékok menüjében, ellenben megmarad a monitor kalibrációs LUT, és tényleg korrekt lesz az a gamma...

  • janos666

    nagyúr

    válasz Abu85 #60 üzenetére

    Csakhogy én pont erről beszélek! :DDD
    A kiszivárgott cucc readme-jében láttam hogy Riddick és egyéb OpenGL fix, viszont akkor lusta voltam frissíteni egy bétára, és mikor legközelebb szétnéztem már ez is kijött. Ez van fent az AMD oldaláról, és ezzel nulla az OpenGL support Win7 alatt!
    amd_catalyst_11.1a_win7_jan26.exe

  • janos666

    nagyúr

    válasz marcias #54 üzenetére

    Pedig a CCC nem árt. Ha jól tudom, akkor az kezeli az alkalmazásprofilokat. Az meg jó dolog akkor is, ha semmit nem állítasz át.

    Egyébként pedig a CCC-ben illik kikapcsolni mindenféle idióta "tweak"-et a Video fülön, ha WMR9-et vagy EVT-t használsz filmlejátszáshoz.
    Mára már egy jó nagy vödörnyi fost összegájáztak, de a legnagyobb baj ezzel az, hogy egy nagy rakás alapból engedélyezve is van. :Y
    Teljesen elboraszatja az embert, hogy hogy néz ki egy egyszerű szürke gradiens tesztvideó, ha azt mind bekapcsolva hagyja telepítés után.
    (Mondjuk én általában madVR-t használok. Azt nem érintik ezek a csodák, és semmilyen beállításokkal nem érheti utól az EVR...)

  • janos666

    nagyúr

    Ja, szerintem jobb lett az új CCC. Átláthatóbb, és gyorsabb.
    Csak közben már megint meghalt az OpenGL támogatás Win7 alatt. :DDD

    Az egyel korábbi beta driverben örömmel olvastam a Dark Athena javításokról, amiket (lehet nem egyedül, de részemről bizonyosan) még a nyáron jelztem feléjük.
    Most felraktam a 11.01a_19 hotfixet, és el sem indul semmi OpenGL-es cucc Win x64 alól. :))
    (Most konkrétan a Prey-el szórakozok, mert hozzámkerült egy X-Fi és ki akartam próbálni valami EAX5-ös játékot. Úgy látszik mindig sikerül kifognom az ilyeneket. A Dark Athena 2. végigjátszásomat sem tudtam azóta sem megejteni, hogy először láttam bugzani Win7 beta vagy RC alól, mert mire ideértem, hogy felrakok egy frisset, már megint szar az OpenGL. :N)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés