Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Matada2.3

    veterán

    válasz Graphics #16 üzenetére

    Végigolvastam a hozzászólásokat és csak a véleményemet akarom kifejteni.

    4 db-os palettával életképesek lennének a piacon szerinted?

    Pontosan, egy jó pozicionált 4 darabos termékpaletta döntene elég sok 10-15 készülékből álló tervet. Szerintem még mindig az egyik legjobban kitalált kombináció volt az első és második generációs E G X. Mindent lefedtek, relatíve jó árban voltak külföldön és a Motorola (a Google alatt) eléggé több volt mint egy mesterségesen életben tartott hulla, akármennyire is tudjuk, hogy csak a szabadalmak kellettek a mamutcégnek.

    A másik: Mi van akkor, ha fejlesztés alatt álló Lenovo mobilok kaptak Moto nevet... Mert mondjuk húzónévnek érzik ezt... Ezzel van baj? Szerintem nincs.

    Bele se merek gondolni, igen is baj, ha origi Lenovo készülékekre húzzák rá a Moto' jelet és nevet. Európában az emberek (és minden tudásom szerint az Államokban is) márkafüggőek, Ázsiában nem a márka, nem a név, hanem a benchmark és a minél erősebb készülék ami eladja magát. Szóval nagy baj, ha ezt meglépnék (és az M alapján lehet megfogják).

    Ám nem mi fogunk dönteni, bírok pár Lenovo készülékeket is, a cikkhez pedig:

    Szerintem se jó az Amerikai divízió leépítése, viszont logikus, és a többi hozzászólásból kiderült, hogy igazán nem is affektálja a vásárlókat, hisz csak "kockák" mint mi értesülünk erről, és jegyezzük meg.

Új hozzászólás Aktív témák