Hirdetés
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Egy óra, két rendszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
thiclyoon
aktív tag
válasz
Ezekiell #192 üzenetére
Nyilván erre nincs jó válasz, hiszen egyik lehetőséget sem lehet bizonyítani.
Apple haterek szerintem bele tudják magyarázni még azt is, hogy ezt csakis az Apple akarta, hiszen így a sok ügyetlen (egy szervizeshez mérve) otthoni felhasználó a zsíros kezével majd nyomkod meg csavar mindent ide-oda, aztán kétszer annyiért fogja megjavítani utána, mert a felhasználó mégjobban elrontja. Nem a saját véleményem, csak arra szerettem volna utalni, hogy ahogy a (vélt vagy valós) környezetszennyezés elleni Apple lépésbe (kisebb dobozok stb.) bele lehet látni ezt is meg azt is, itt is hasonló a helyzet (szerintem).
(Edit: lásd a 194-es választ, még a képbe is bele lehet látni azt, amit szeretnél. Akár azt is, hogy az egy folyamatábra, ahogy kétszer próbálkozik a felhasználó, aztán harmadjára bemegy, és inkább az Apple-re bízza a dolgot.)
-
thiclyoon
aktív tag
Remélem mindenki, aki hasonlóképp gondolkodik, most örömmel fogja nyitogatni a pénztárcáját a szervizen megspórolt összeget nézegetve
[Apple announces Self Service Repair]
(Bár biztos ez is szörnyű. Csak úgy, mert Apple.)
-
mrlujoak
veterán
...na, tudsz valamit?!
Komolyra fordulva akár magán, akár gyártó szerviz a munkahely, az ilyen okosságok csak rosszak a vevőnek és a Földnek.
Drágább a gyártói javíttatás - így ugyan az a kijelzőcsere művelet még gyári alkatrésszel is több pénzébe kerül a vásárlónak, vagy a hatékony javíttatás helyett inkább vesz másikat, és a törött kijelzős modell ki tudja hova kerül. -
A probléma ezzel az Apple részéről (és sok nagy másik tech multi részéről is), hogyha lenne szervizdokumentáció és szabadon hozzáférhető alkatrészforrások, hogy akkor kiderülne, hogy mindjárt nem olyan drága manőver megjavítani egy high end terméket sem.
Ebben az esetben - és ettől retteg a legjobban különösen az Apple - a szervizek között piaci alapon jönne létre verseny, magyarán a dzsunka munkát végzők nagyon hamar kiesnének hiszen rövid idő alatt sok negatív értékeléssel állnának a földbe, a kiváló szervizek pedig a kiváló javításaikért eltennék azt a pénzt, amit a gyártó szeretne eltenni.
(Igazából kevesebbet tennének el jobb munkáért, mint amennyit némelyik gyártó nem restell, de hát az más kérdés.)
Tehát piaci alapon működni marha nagy szívás, érzelmi, szektás alapon kell működni, mert így lehet meghackelni még egy eleve hackelt kapitalizmust is.
-
De hát az: minden ami Apple, az jó. Akkor is, ha a világ legnagyobb sz@rát készülnek újracsomagolva lenyomni a torkodon, persze a szokásos aranyáron!
Azzal nincs is gond, ha csak gyári szerviz gyári alkatrészekkel javíthat, a legjobb megoldás. Csak akkor ne árazzon pofátlanul. Na, ezzel viszont már szoktak gondok lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A 13-as széria esetén a Face ID apró hitelesítési chipje az alaplap és a panel közötti átvezető kábelben van, kódolva.
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Asztalos klub
- TP-LINK routerek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- iPhone 13 Pro 128 GB Sierra Blue, Független! Karcmentes! Akkumulátor kapacitás: 87%
- ÚJ Bontatlan! Független iPhone 15 Black 128GB! 1 Év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22+ mobiltelefon eladó
- Samsung Galaxy A04S /// Újszerű // 27%-os ÁFÁS számla + 1 Év Garancia
- Huawei Nova 10 /// 8+128 GB // 27%-os Áfás számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest