- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hívószám-hamisítás
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
Hirdetés
-
Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
it A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.
-
Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
ph A háromféle változatban készülő, egyoldalas típus simán megugorja a 6-7 GB/s-os sebességszintet.
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz GreenGoblin #15 üzenetére
Az Apple a valaha volt leghatékonyabb cég a felhasználóbázisának agymosásában, ezt kár elvitatni.
Gyakorlatilag a joey-típusú usereik ujjonganak, amikor egy feature kikerül, és előbb vinnék genius barba "javítani" az eszközüket, mint egy évtizedes gyakorlattal rendelkező elektro szervizbe ahol tényleg _megjavítanák, a munkájukra garanciát vállalnának_ és nem csak cserélnék, vagy elküldenék újat venni, vagy hozzá se nyúlnának.
Az ilyenek szemében MINDEN egyes szerviz, ami nem gyártói, dzsunka jóskapista gányolda. Csak fekete, csak fehér. Vagy csak ez, vagy csak az.Oroszlánrésze van a cégnek a javíthatatlanság, és BÁRMELY alkatrész tönkeremetele esetén gazdasági totálkárossá váló ipari hulladék világszintű termelésében is (második a Samsung ami jórészt Appe copycat).
Szerencsére amúgy mindenütt ahol olvasok fórumokat, egyre jobban terjed a right to repair szele (jó érzés volt itt is olvasni valakitől), olyannyira, hogy konkrétan azt is el tudom képzelni, hogy 5 éven belül az Apple el kell engedje az anti-consumer mentalitást, és szektásítás helyett normális gyártóvá kell váljon, ami szervizdokumentácókat készít és tesz elérhetővé, mert akkora visszhangja kezd lenni (Wozniak is savazta őket emiatt többek között pont Rossmann csatornáján) a jelenlegi ügyködéseinek, ami már nem szakmabelieket is felháborít, előbb-utóbb nyomot hagyva az államokét megszégyenítő bevételeikben.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Tocso1706 #31 üzenetére
Fogalmam sincs, most hallok róla először.
Ha így van legalább részben, az tök jó dolog nyilván, csak ugye a másik oldalon meg ott van az, hogy az újrahasznosítás energiaigénye mekkora, a környezeti terhelése mekkora, és hogyha legalább minimális törekvés lenne javítható kacatokat gyártani, mennyivel kevesebb e-hulladék keletkezne, az én véleményem - mivel nem értek hozzá - annyi, hogy előbb a javítás a prioritás, majd a termék életciklusának lejárta után az újrahasznosítás.
-
félisten
A probléma ezzel az Apple részéről (és sok nagy másik tech multi részéről is), hogyha lenne szervizdokumentáció és szabadon hozzáférhető alkatrészforrások, hogy akkor kiderülne, hogy mindjárt nem olyan drága manőver megjavítani egy high end terméket sem.
Ebben az esetben - és ettől retteg a legjobban különösen az Apple - a szervizek között piaci alapon jönne létre verseny, magyarán a dzsunka munkát végzők nagyon hamar kiesnének hiszen rövid idő alatt sok negatív értékeléssel állnának a földbe, a kiváló szervizek pedig a kiváló javításaikért eltennék azt a pénzt, amit a gyártó szeretne eltenni.
(Igazából kevesebbet tennének el jobb munkáért, mint amennyit némelyik gyártó nem restell, de hát az más kérdés. )Tehát piaci alapon működni marha nagy szívás, érzelmi, szektás alapon kell működni, mert így lehet meghackelni még egy eleve hackelt kapitalizmust is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Gyakorlatilag minden tévedés ebben a hozzászólásban.
"Nyugaton nem jut eszebe az embereknek, hogy vmi kis maszekhoz vigye az iPhone-t, a Ferrarit, vagy pl a jobb kavefozot."
De, sőt keresik a kisebb shopokat, mellé szolgáltatás minőségét nézik, nem azt, hogy gyári szerviz vagy sem.Az is tévedés, hogy egyenlősíted a gyári szervizt a profi fogalmával, a nem gyári szervizre pedig feltételezed, hogy nem profi.
Fentebb linkeltem egy videót amiben elmagyarázzák ezeket a dolgokat, a tájékozatlanság nem bűn, csak tegyél ellene, ingyen van.