Hirdetés
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Egy óra, két rendszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szabi®
addikt
válasz
Tikakukac #179 üzenetére
És pontosan az körvonalazódik ki, hogy azoknál státuszszimbólum ez, akik foggal/körömmel védik, és eljátsszák a világ legtehetősebb emberét (akinek nem inge), miközben lehet részletre vették a telefont. Nálam nem státuszszimbólum, csak egy telefon, semmi több, így azt írom le, amit valójában gondolok, de hát erre valóak ezek a hsz szekciók. Ha betörne a 11 Pro-m kijelzője, akkor kuka, és vennék használtan egy másikat, a megmaradt pénznek meg jó helye lesz, ha megyek a Húsvét-szigetekre, Balira vagy hasonló szép helyekre. (Nekem ezek az értékek, nem egy nyomorult telefon)
-
bayarena
aktív tag
válasz
Tikakukac #93 üzenetére
Nem ketlem, hogy az Applenek ez igy jo, es abban is igazad van, hogy ha nagyon akarnak akkor mashogy is meg tudnak oldani, de ez egy ceg, nem pedig szeretetszolgalat ajandetargyakkal.
Ha nem tetszenek a feltetelek amiket alkotnak akkor mast kell venni.
Ez csak egy telefon, van sok fele. -
bayarena
aktív tag
válasz
Tikakukac #86 üzenetére
Igen, nem egy esetrol hallottam magyarorszagrol, ahol a suttyok megvettek a torott telefont olcson es rendes javitas helyett vmi olcso szervizelessel uzemkepesse tettek, eladtak, mint tokeletes allapoto telefon, aztan aki nem ert hozza az porul jar.
Jobb, ha ezeket megprobaljak ellehetetleniteni. -
válasz
Tikakukac #79 üzenetére
Anno a kétezres évek elején nekem így kúrt szét egy ASUS A632N PDA-t a hazai suxxerviz. Három napos korában. Nem kapcsolt be, aztán fagyott, így végül két hónapig küldözgettem oda-vissza, a végén kaptam egy rommá karcolt szutykot a karcmentes termék helyett. Ennél a pontnál ébredtem rá, hogy a fogyasztóvédelem egy kalap sz@rt se ér, hasonlóképp az ASUS-hoz. Eőtte mindenből ASUS-t vettem, utána egyetlen darabot sem 16 évig (a meglévő cuccokat pedig eladtam egytől-egyig), csak másfél éve muszájból egy alaplapot, de azt is kár volt. A köztes időszakban pár tíz darab Acer / Dell / Lenovo laptopot vettek rajtam keresztül úgy az ügyfelek és ismerősök, hogy azzal a céllal érkeztek, hogy valami ASUS-t néztek ki. Biztosan megérte a gyártónak a szutyok hazai szerviz mosdatása a vevőjével szemben...
Ha mindenki így járna el, néhány gyártó lehúzta volna már a rolót.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A 13-as széria esetén a Face ID apró hitelesítési chipje az alaplap és a panel közötti átvezető kábelben van, kódolva.
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
- Asztalos klub
- TP-LINK routerek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- iPhone 13 Pro 128 GB Sierra Blue, Független! Karcmentes! Akkumulátor kapacitás: 87%
- ÚJ Bontatlan! Független iPhone 15 Black 128GB! 1 Év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22+ mobiltelefon eladó
- Samsung Galaxy A04S /// Újszerű // 27%-os ÁFÁS számla + 1 Év Garancia
- Huawei Nova 10 /// 8+128 GB // 27%-os Áfás számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest