Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lezso6 #15 üzenetére

    A Tiled Texture3D-nek sajnos nem igazán, mert úgy döntött az MS, hogy kiveszi hozzá való formátumot, ASTC-vel majd jó lesz.

    Conservative Rasterization a TIER_3 szinttől ér valamit (SV_InnerCoverage). Még a TIER_1 lehet érdekes bizonyos árnyékolási technikákhoz. A TIER_2 abszolút érdektelen, mert baromira sok változást igényel a motorban, és azt csak a PC-ért, nem éri meg bevállalni.

    A ROVs kurva jó, de az Intel hardverét leszámítva rohadt sokat lassít. Például annyit, hogy nem sokkal lassabb egy alapvető PPLL implementáció, amit egy picit jobban optimalizálnak és máris gyorsabb a GeForce-on is, mint a ROVs. De ha mondjuk az NV és az AMD olyan gyors ROVs implementációval áll elő, mint az Intel, akkor ez marha jó fícsőr lesz.

Új hozzászólás Aktív témák