Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rakeem

    aktív tag

    válasz Lecs@ #39 üzenetére

    Én csak a szervizes részre reagálnék.
    Az előző telefonom egy S2 volt. Egyszer, ismétlem, egyszer kellett szervizeltetni USB csatlakozó cserére. De az is feltehetően az én hibám lehetett, mert tok és minden egyéb nélkül használtam a munkahelyemen, ahol elég magas a szálló fém "por" koncentrátum.
    Valamint a környezetemben lévő Samsung tulajok sem panaszkodnak arra, hogy ejjj de sűrűn kell hívni a prémium garisokat.
    Az már más tészta, hogy az emberek szeretnek "visszaélni" a prémium gari adta kiskapukkal, és minden kis apró dologért kijelzőt égetnek és így tovább.

    Mondj egy gyártót aki nem csinál hibás terméket. (a beszállítókról már ne is beszéljünk...) Ja hogy olyan nincs?

    No offense, csak gondoltam hozzá szólok én is. <Note3 topicosok powa!!!!!> :D :P

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés