- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Tasker
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #14 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a Mantle majdnem harmadolta a teljesítményt. WoW, ez hogy maradt ki. Én úgy emlékeztem, hogy növelte.
Azt ugye azért tudod, hogy a Mantle miatt létezik a DirectX 12 és a Vulkan. Lehet, hogy sokan elfelejtették már, de az AMD elmesélte régen, hogy a Microsoftnak szóltak, hogy a DX11-nek a feldolgozási modellje nem jó. Az Microsoft mondta nekik, hogy csináljanak akkor egy jobbat. És az AMD csinált egy prototípus API-t. A Microsoft azt felkarolta, és arra épül a DX12. Ennek a fejlesztése viszont sokáig tartott, így Repi megkérte az AMD-t, hogy ha már van ilyen prototípusuk, akkor csináljanak már neki egy saját API-t. Ez lett a Mantle. Ebből pedig ugye lett a Vulkan. Ez az oka egyébként annak is, hogy miért hasonlít ez a három API ennyire egymásra. Mindháromnak ugyanaz a prototípus az alapja. Ami megjegyzem, hogy ha nem létezett volna, akkor most DXR sem lenne, mert arra menne az erőforrás, hogy a feldolgozási modellt javítsák meg.
Ez lesz egyébként a DXR-ből is. Pár év alatt kiforrja magát, illetve megkapja majd a WinML-t, és majd az újabb hardverekkel teljesítménye is lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
CptAdamica
veterán
válasz antikomcsi #14 üzenetére
Nekem a Mantle-el sose volt stabil 60 fps-em egy rx 480 alatt, mindig dobálta, mint a picsa.
Szerintem itt három baj van:
- A Battlefield 5 DX12-es szenvedése, ami elvileg engine szintű,
- A Battlefield 5 kezdeti optimalizálatlansága,
- A kezdetleges nvidia driveJó lenne látni egy másik játékkal, hogy mit művel.
Megyen!
-
Petykemano
veterán
válasz antikomcsi #14 üzenetére
A DX12-t minden gyerekcipőben járó implementációval rendelkező kártyatuiajdonos fikázta megjeleneésétől kezdve évekig, pedig csak néhány százalékkal maradt el az alapvetően DX11-re tervezett játékoktól.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
spect80
senior tag
válasz antikomcsi #14 üzenetére
Azért azt elfelejted, hogy a 280X megjelenésekor nem fél millió forintba került, hanem kb. az ötödébe és nem volt lassabb az általa hozott újítással mint az előző generáció.
-
spect80
senior tag
válasz antikomcsi #164 üzenetére
Bocsánat, akkor én néztem be, mert nem ebből az aspektusból néztem és a válaszoltam a kommentedre. Én csak azt próbáltam megfogalmazni, hogy véleményem szerint nagyon fontos az ár, ami miatt a 280X esete más szituáció volt, mint ez, ott megérhette várni. Számomra a cikk hangvétele és a kommentelők ezirányú felháborodása emiatt elfogadhatóbb. 270X volt az utolsó AMD-m, azóta csak NV-m van, tehát nem vagyok AMD irányába elfogult, a legjobb ár/teljesímény arányt keresem.
Az viszont tény, hogy az oldal vélt vagy valós elfogultságát nem vettem bele a képletbe, ami lehet, hogy hiba volt. Hogy az oldal szerkesztőinek és bizonyos kommentelőinek hitvallása/stílusa/kommentjeinek minősége milyen az annyira filozofikus kérdés, amibe bele sem mennék[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
válasz antikomcsi #14 üzenetére
Nálam +40-50%-ot hozott fps-ben a Mantle/Vulcan a DX11-hez képest.
HR24.hu