- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Magisk
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Felkészült a Redmi 15C
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
válasz
antikomcsi #14 üzenetére
Nálam +40-50%-ot hozott fps-ben a Mantle/Vulcan a DX11-hez képest.
-
spect80
senior tag
válasz
antikomcsi #164 üzenetére
Bocsánat, akkor én néztem be, mert nem ebből az aspektusból néztem és a válaszoltam a kommentedre. Én csak azt próbáltam megfogalmazni, hogy véleményem szerint nagyon fontos az ár, ami miatt a 280X esete más szituáció volt, mint ez, ott megérhette várni. Számomra a cikk hangvétele és a kommentelők ezirányú felháborodása emiatt elfogadhatóbb. 270X volt az utolsó AMD-m, azóta csak NV-m van, tehát nem vagyok AMD irányába elfogult, a legjobb ár/teljesímény arányt keresem.
Az viszont tény, hogy az oldal vélt vagy valós elfogultságát nem vettem bele a képletbe, ami lehet, hogy hiba volt. Hogy az oldal szerkesztőinek és bizonyos kommentelőinek hitvallása/stílusa/kommentjeinek minősége milyen az annyira filozofikus kérdés, amibe bele sem mennék -
spect80
senior tag
válasz
antikomcsi #14 üzenetére
Azért azt elfelejted, hogy a 280X megjelenésekor nem fél millió forintba került, hanem kb. az ötödébe és nem volt lassabb az általa hozott újítással mint az előző generáció.
-
Petykemano
veterán
válasz
antikomcsi #14 üzenetére
A DX12-t minden gyerekcipőben járó implementációval rendelkező kártyatuiajdonos fikázta megjeleneésétől kezdve évekig, pedig csak néhány százalékkal maradt el az alapvetően DX11-re tervezett játékoktól.
-
CptAdamica
veterán
válasz
antikomcsi #14 üzenetére
Nekem a Mantle-el sose volt stabil 60 fps-em egy rx 480 alatt, mindig dobálta, mint a picsa.
Szerintem itt három baj van:
- A Battlefield 5 DX12-es szenvedése, ami elvileg engine szintű,
- A Battlefield 5 kezdeti optimalizálatlansága,
- A kezdetleges nvidia driveJó lenne látni egy másik játékkal, hogy mit művel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #14 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a Mantle majdnem harmadolta a teljesítményt. WoW, ez hogy maradt ki.
Én úgy emlékeztem, hogy növelte.
Azt ugye azért tudod, hogy a Mantle miatt létezik a DirectX 12 és a Vulkan. Lehet, hogy sokan elfelejtették már, de az AMD elmesélte régen, hogy a Microsoftnak szóltak, hogy a DX11-nek a feldolgozási modellje nem jó. Az Microsoft mondta nekik, hogy csináljanak akkor egy jobbat. És az AMD csinált egy prototípus API-t. A Microsoft azt felkarolta, és arra épül a DX12. Ennek a fejlesztése viszont sokáig tartott, így Repi megkérte az AMD-t, hogy ha már van ilyen prototípusuk, akkor csináljanak már neki egy saját API-t. Ez lett a Mantle. Ebből pedig ugye lett a Vulkan. Ez az oka egyébként annak is, hogy miért hasonlít ez a három API ennyire egymásra. Mindháromnak ugyanaz a prototípus az alapja. Ami megjegyzem, hogy ha nem létezett volna, akkor most DXR sem lenne, mert arra menne az erőforrás, hogy a feldolgozási modellt javítsák meg.
Ez lesz egyébként a DXR-ből is. Pár év alatt kiforrja magát, illetve megkapja majd a WinML-t, és majd az újabb hardverekkel teljesítménye is lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- AKCIÓ! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Corsair 4000D Airflow 1000W
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest