Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Mihez nincs köze? Nem igazán értem mit akarsz ezzel a mondattal.
Azt, hogy miért csak VR-l játszható a játék a készítők a korábban linkelt videóban szépen elmagyarázzák. A VR mechanizmus egyszerűen annyira más világ, hogy a lehetőségek széles tárházát nem lehetne lehozni egérre és billentyűzetre mert egyszerűen elfogynának a kombinációk. Ha egy ilyen klasszikus esetében a készítők a VR mellett döntenek, akkor lehet, hogy érdemes lenne utánajárni a miértjének, mert nagy valószínűséggel nem az a beszűkült álláspont vezérelte őket, hogy ezzel el lehet adni a HMD-t. Halkan jegyzem meg, hogy nagy valószínűséggel az Index még sehol nem volt amikor a HL mint VR lehetőség felmerült a készítőkben.
-
#54625216
törölt tag
A Nintendo Switch-ből a Zelda egymaga csinált sikerterméket, azaz egy régóta várt játék segítségével erőltették, hogy vegyék az emberek.
A Switch-et is fikázták éveken át, hogy meg fog bukni, mert nem 4K 120fps, majd amikor eladtak belőle pár milliót, hogy hát jó, a sok nintendo fanboy megvette, de úgyis tetőzött a piac és innentől bukni fog, aztán amikor több tízmilliós eladásoknál tartanak és sorra jelennek meg rá az AAA címek, akkor valahogy alábbhagyott a huhogás.Ami a macerát illeti:
A 8bites korszakban a kazettáról betöltögetés, na az tényleg macera volt, meg hogy elfoglaltuk a nappaliban a család egyetlen TV-jét és minden alkalommal vissza kellett pakolni a C64-et a dobozába, ha befejeztük a játékot. Akkoriban is sok önjelölt szakértő mondta a magáét, hogy az otthoni informatika soha nem fog széles körben elterjedni, mert macera. És annyiban igazuk is volt, hogy az akkori formájában, azzal a tudással és ergonómiával nem is terjedt el.
Így amikor a VR jövőjéről beszélünk, akkor senki sem a jelenlegi konkrét technológiát érti alatta, hanem azt a paradigmaváltást, amit maga a VR élmény jelent. Hogy aztán milyen technológiai újítások során hogyan éri el a nagyjából végső formáját, illetve milyen piaci és technológiai események gyorsítják vagy lassítják majd a terjedését, azt senki sem tudja előre megmondani.
Az első Macintosh is üzleti bukta volt az Apple-nek mégis azonnal világos lett mindenki számára, hogy a GUI az oprendszerek jövője, pedig akkoriban is sokan hülyeségnek tartották, hogy majd mindenki egérrel fog macerázni a billentyűzettel gépelés helyett. -
-Solt-
veterán
Egy clickbait cikk amiből süt, hogy a szerzője is csak felületes ismeretekkel rendelkezik a témát illetően, de ettől független sem következik belőle az, hogy az Alyx-l erőltetnék az eladásokat... ha ez lenne a cél, akkor másik HMD-n nem működne. Az Alyx maximum a végső lökést adta meg azoknak akiket egyébként is vonzott már a VR valamilyen formában. Kiváló példája annak, hogy azt a szélesebb réteget is érdekli akik AAA címet szeretnének kipróbálni rajta. Eddig a rajongók és a szimulátorosok játszótere volt, most lett megszólítva a szélesebb közönség is... elég megnézni, hogy idén milyen címek jönnek VR-ra.
A mondandód második fele meg gondolom személyes tapasztalaton alapszik... próbáltad már és tudod, hogy mekkora "macera" igaz? Az árhoz pedig csak annyit, hogy jóval olcsóbb mint egy 27"-s 144Hz-s G-Sync monitor.
A tartalom... pont egy olyan cikk alatt írod ezeket ami arról szól, hogy egy AAA fejlesztő kizárólag VR címet készít egy olyan játékból, amiből ha bármekkora szart készít 2D-ben, akkor is eladási rekordot dönt vele... ezek után logikus következtetés, hogy nem éri meg és elhal.
-
JoolsNOS
veterán
Azért ez nem egy sima 3d szemüveg. Az azért ment levesbe, mert mindenre ráerőltették. A sima 3d egy animációs filmnél jó, de minden fimet adnak 3dben ahol semmi 3d hatás csak sötétebb lesz a kép, illetve szellemképes az összes fényforrás. Meg persze nem is kétkamerás forgatás, csak sima layer van ráhúzva. Elmész egy ilyen filmre aztán úgy jössz ki, hogy hát ezen mi volt 3d? Meg esetleg folyik a szemed.
-
opr
nagyúr
Eléggé más a nézőpontunk. Engem pl nem VR játék már nem igazán tud lázba hozni. Ne érts félre, játszok sima játékokkal is, de akkora a különbség élményben, meg abban, hogy mennyire tudom magam beleélni a világba, hogy ég és föld.
Ettől függetlenül pc-s VR-om nincs, mert mocsok drága, jó nekem a psvr.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Telekom mobilszolgáltatások
- 3DMark05 eredmények
- Austin F.: MOD Android: Appok teljes képernyőn – immerzív mód
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nintendo 3DS és DS topic
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Bontatlan Apple 96W USB C hálózati adapter (töltő) eladó
- 16GB RAM 1TB Háttér 10,1" NoName
- Chuwi HiPad Pro 8GB/128GB 10.8" 2K 8mag 2SIM Alu ház 7,5mm 450g
- BONTATLAN STEELSERIES TERMÉKEK BOMBA ÁRON! ÚJ, AZONNAL ÁTVEHETŐ!
- ASUS ROG Strix Scar 16 G634JZR i9-14900HX, 32GB DDR5, RTX 4080 (2027.08-ig garis)
- Dell OptiPlex MT/SFF 3040, 3050, 7050, 3060, 3070, 5070, 7060 /WIN 11 - SZÁMLA- GARANCIA
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest